abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:13:40 #176
429735 AjaxS
opgezegd
pi_141770517
Behalve dat het legaal is, wat is het nut van Netflix? Ben je onethisch bezig, wanneer je volgende dag een serie downloadt in HD kwaliteit.
Opgezegd
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:23:02 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_141770908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef AjaxS het volgende:
Behalve dat het legaal is, wat is het nut van Netflix? Ben je onethisch bezig, wanneer je volgende dag een serie downloadt in HD kwaliteit.
Instant HD-streaming waardoor je met de interface het pure gemak hebt van een serie aanklikken omzo alles te kunnen kijken.
Downloaden is ook best, voor sommige films ook noodzakelijk, maar Netflix is puur gemak.
Daarnaast heb je soms ook met Usenet gezeik met DMCA waardoor je sommige dingen niet goed kan downloaden, en in vergelijking met torrents in Netflix dan echt die paar euro wel waard.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:44:25 #178
401956 _Dido_
Remember me!
pi_141771915
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Las slechte reviews, maar ik vind de serie heel goed te pruimen. Geen absolute top, maar je blijft kijken, al is het alleen maar om te kijken of je theorieën kloppen over wat er allemaal gaande is in dat stadje.
Hier wilde ik ook net naar vragen.

Maar O+ Famke Janssen O+ zit er ook in, dus ik ga het wel een kansje geven :P. Eerst verder met BB!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_141791703
Bottled Life
Journalist Res Gehriger onderzoekt hoe de Zwitserse corporatie Nestlé in de naam van ‘big business’ ‘s werelds watervoorraden heeft geplunderd.

Category 8
Wanneer een experiment van de regering misgaat en een reusachtige vuurbal op de aarde wordt afgestuurd, kan alleen een rebelse wetenschapper de planeet redden.

Damage
Steve Austin van Stone Cold speelt een recent vrijgelaten gedetineerde die snel betrokken raakt in de wereld van illegale vechtsporten

Delete
Een journaliste en haar vriend, een hacker, ontdekken een vorm van kunstmatige intelligentie met bewustzijn die maar een doel voor ogen heeft: de wereld vernietigen.

Dust Up
Tja… en dan denk je met pensioen te kunnen maar moet je alsnog de yogamat weer oprollen om een jonge moeder te redden uit de klauwen van een gevaarlijke drugsbaron.

Eve of Destruction
Als een experiment om een onuitputtelijke bron van ‘donkere energie’ te creëren misgaat, pogen wetenschappers hun dodelijke fout te herstellen voor deze meer levens kost.

Exploding Sun
Een spaceshuttle komt terecht in een zonnestorm en wordt richting de zon geslingerd, waardoor de zon opvlamt met mogelijk catastrofale gevolgen.

Filthy Gorgeous: The Bob Guccione Story
Bob Guccione, zakenman en uitgever van het erotische tijdschrift Penthouse, staat centraal in deze openhartige documentaire over zijn enorme succes en ondergang.

Halo 4: Forward Unto Dawn
Dit live actieavontuur, gebaseerd op de populaire videogame, volgt een eerstejaars student in een strijd die zijn school moet redden van buitenaardse indringers.

Kronk’s New Groove
Onheil en chaos zijn de ingrediënten van dit geanimeerde vervolg als Kronk, de bodybuilderassistent van tovenares Yzma, hoort dat zijn vader op bezoek komt.

Neighbor For Sale
Met de hoop op een nieuw begin in zijn leven nadat hij zijn vrouw en baan verliest, probeert deze trieste alcoholist al zijn bezittingen te koop aan te bieden.

Politician’s Husband The
David Tennant speelt een kabinetslid die het moeilijk heeft met de politieke carrière van zijn vrouw die zijn eigen carrière begint te overschaduwen.

Return from Witch Mountain
Als Tia’s broer Tony gekidnapt wordt door een kille zakenvrouw en een snode wetenschapper moet zij haar bovennatuurlijke krachten inzetten om hem te redden.

Ring of Fire
Een vulkaanuitbarsting in een klein plaatsje, die is veroorzaakt door een booreiland, leidt tot een domino-effect waardoor de hele mensheid bedreigd wordt.

Touchy Feely
Als een masseuse haar beroep niet meer kan uitoefenen omdat ze ineens gruwt van het aanraken van mensen, gebeurt er ook iets met haar broer die tandarts is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_141802167
Geinig er staan 2 versies van World War Z op Netflix.
pi_141832796
Zijn er mensen hier die deze serie hebben gekeken? Hoor er niks over

The Fall (TV Series 2013– ) - IMDb
pi_141834913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen hier die deze serie hebben gekeken? Hoor er niks over

The Fall (TV Series 2013– ) - IMDb
Ja, ik vond hem erg goed. Het einde was niet helemaal wat ik hoopte maar er komt een vervolg.
anonieme razernist
pi_141853386
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ja, ik vond hem erg goed. Het einde was niet helemaal wat ik hoopte maar er komt een vervolg.
Twijfelde tussen deze serie en The Killing,

Toch maar voor The Killing gekozen omdat ik hier al eerders iets positiefs over las.
Het kijkt wel lekker weg ik ben nu halverwege het eerste seizoen.
pi_141853666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Rijst het volgende:

[..]

Toch maar voor The Killing gekozen omdat ik hier al eerders iets positiefs over las.
Het zijn maar vind delen, dus het kan altijd nog eens tussendoor. Kijk je de Amerikaanse Killing? De Zweedse heb ik allemaal gezien, de Amerikaanse ben ik mee opgehouden na seizoen één. Niet dat het echt slecht was, maar ik zat ook niet echt te springen om nog meer. Bij the Fall daarentegen kijk ik er reikhalzend (nou ja, misschien wat overdreven, maar goed) naar uit.
anonieme razernist
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:19:09 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141853748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef AjaxS het volgende:
Het is gewoon handig. Werkt op praktisch ieder apparaat in huis, groot aanbod, prima kwaliteit en het kost geen drol.

Ik vind het ideaal, maar ben evengoed grootverbruiker van m'n internetverbinding dus het doet me weinig als anderen downloaden. ;)
pi_141859890
Het scheelt veel met dvd's kopen en neemt geen ruimte in beslag. Voorheen kocht ik veel dvd's en nu netflix ik heel veel.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:38:31 #187
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_141860041
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het is gewoon handig. Werkt op praktisch ieder apparaat in huis, groot aanbod, prima kwaliteit en het kost geen drol.

Ik vind het ideaal, maar ben evengoed grootverbruiker van m'n internetverbinding dus het doet me weinig als anderen downloaden. ;)
Dat dus! En ik heb zoveel nieuwe series ontdekt via Netflix. Dat was mij met downloaden nooit gelukt.

Daarnaast was het download verbod voor mij wel reden om ermee te stoppen, dus dan is Netflix perfect. Zeker gezien ik geen tv abbonement meer heb.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_141860760
Staat er op 1 vd internationale netflixen al Suits seizoen 3?? Ik kan het zo gauw ff niet vinden ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141866849
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Het zijn maar vind delen, dus het kan altijd nog eens tussendoor. Kijk je de Amerikaanse Killing? De Zweedse heb ik allemaal gezien, de Amerikaanse ben ik mee opgehouden na seizoen één. Niet dat het echt slecht was, maar ik zat ook niet echt te springen om nog meer. Bij the Fall daarentegen kijk ik er reikhalzend (nou ja, misschien wat overdreven, maar goed) naar uit.
wat bedoel je met de eerste zin?
pi_141869872
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

wat bedoel je met de eerste zin?
vind is autocorrects voor vijf.
anonieme razernist
pi_141870556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Rijst het volgende:

[..]

Augustus komt laatste seizoen. Was eerst gecanceld maar Netflix heeft hem toen overgekocht . Redelijke wachttijd want de cliffhanger van seizoen 3 is heel spannend.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:14:35 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141903615
Hannibal (Canada) wordt voortaan ondertiteld. Toch prettig, want het titelpersonage vind ik niet altijd even goed te verstaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:21:25 #193
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141907464
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef Copycat het volgende:
Hannibal (Canada) wordt voortaan ondertiteld. Toch prettig, want het titelpersonage vind ik niet altijd even goed te verstaan.
Mooi, binnenkort ook maar eens verder kijken dan :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141907504

Ben benieuwd :)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:29:06 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141921816
met Luther begonnen en in een ruk door naar seizoen 3, best intens om te kijken wel.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:52:50 #196
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_141925816
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.

Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_141944698
Heerlijk die klassiekers op de amerikaanse Netflix. Gentlemen prefer blondes aan het kijken.... heerlijk.
pi_141962093
Damsels in Distress
In deze niet-alledaagse comedy van Whit Stillman besluiten drie mooie vriendinnen het leven van hun medestudenten op te fleuren met muziek, dans en parfum.

Drop Dead Diva
Shallow, stick-thin Deb Dobkins learns lessons about the joys of compassion and intelligence after she’s reincarnated as a smart, plus-size lawyer.

Knights of Sidonia
De wereld (een ruimteschip) staat op het spel. Een held bindt de strijd aan met een alien bedreiging in deze Original-anime-serie gebaseerd op de populaire mangastrip.

Resident Evil: Retribution
Het dodelijke virus van de Umbrella Corporation verandert mensen bij de vleet in zombies. De enige hoop voor het mensenras is Alice.

Sparkle
Wanneer drie zusjes uit Detroit in de jaren 60 beroemd worden als een Motown-meidengroep creëert hun plotselinge succes een blijvend conflict.

Think Like a Man
Op basis van het advies in een bestseller proberen vier vrouwen hun relatieproblemen op te lossen… totdat hun mannen zelf wijzer worden.

Verbouwing De
Tessa leidt een ideaal leventje… totdat ze de hulp accepteert van een vermeende vriend die niets dan kwellingen en chantage brengt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_141984228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.

Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
Heb ook een soortgelijk iets ja...
Ik kijk Netflix via de PS4, maar heb vaak dat de kwaliteit even "wegvalt" na een tijdje kijken.
pi_141985592
Ook hier dropt de kwaliteit wel eens naar 480p. Binnen luttele seconden zit het weer op 1080p SHD. Kan me er niet echt aan storen. Overigens gebeurt het eens in de zoveel uren, no big deal.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')