het haar ziet er ni uit maar ze heeft wel iets wild dat leuk isquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Opzich vind ik Nicky niet zo heel mooi maar ze heeft charisma.
hola doet het bij mij nietmeer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef penny-wise het volgende:
Iemand hier die weet waarom ik al een week geen verbinding kan krijgen met Netflix? Internetverbinding is goed, abonnement loopt gewoon door?
Geweldige intelligente serie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand de serie Hannibal al gezien? Is het wat? Zie hem op Canada staan.
Mooi!quote:
Piper is dan ook vreselijk irritant..quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Rijst het volgende:
Gisteren eerste seizoen van Orange is the new black afgekeken. Ik weet niet wat ik van deze serie moet vinden. Het heeft een geweldige cast en leuke orginele personages (Lorna![]()
Nicky
![]()
) maar op 1 of andere manier heb ik nooit zin om gelijk de volgende aflevering te kijken.
Heeft ook wel misschien mee te maken met het liefdesdrama dat afspeelt tussen Piper en Alex.![]()
Moet bekennen dat ik er slecht doorheen kom hoor... Nooit zin een tweede aflevering te kijken en doe er vaak 2-3x over om uberhaupt een aflevering af te krijgen. Het boeit niet echt lekker in mijn beleving.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Piper is dan ook vreselijk irritant..
De eerste aflevering van het tweede seizoen vond ik persoonlijk wat matig, maar zitten genoeg leuke ontwikkelingen in het tweede seizoen
Als je er zo slecht doorheen komt, zou ik stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik er slecht doorheen kom hoor... Nooit zin een tweede aflevering te kijken en doe er vaak 2-3x over om uberhaupt een aflevering af te krijgen. Het boeit niet echt lekker in mijn beleving.
Zitten geen subs bij iirc, zul jij vast niet missen maar toch.quote:
Ja, dat zou ik ook eigenlijk moeten doen maar het is wel vermakelijk. Ging met SoA en White Collar een stuk sneller, die ik hiervoor keek. Nu helpt momenteel het WK ook niet mee natuurlijk. Kijk dit seizoen wel uit vermoed ik. Dan weer verder met laatste seizoen (op Netflix) van White Collar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je er zo slecht doorheen komt, zou ik stoppen met kijken
We gaan het ondervinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zitten geen subs bij iirc, zul jij vast niet missen maar toch.
Is prachtig, traag, Kubrickiaans soms. Het had zó slecht kunnen zijn...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik daar nu eens even voor zitten. Terwijl het buiten triest en nat is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef NoCigar het volgende:
Is prachtig, traag, Kubrickiaans soms. Het had zó slecht kunnen zijn...
En ook tamelijk expliciet gruwelijk overigens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ga ik daar nu eens even voor zitten. Terwijl het buiten triest en nat is.
Prachtige serie inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Jup. Werkt als een trein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef Buitendam het volgende:
Kun je met de Hola plug-in nog altijd Netflix uit andere landen bekijken?
Luther en Sherlock zijn tof!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
En dat was breaking bad. Volgens mij in een kleine drie weken gekeken.. Na seizoen 3 kakte het wel erg in hoor. Had van mij dus twee seizoenen eerder mogen kappen..
Nieuwe serie? Heb HoC en Derek al gezien, naast alle series die sowieso niet op netflix staan als big bang, himym etc.
S4 en S5 zijn juist de beste seizoenenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
En dat was breaking bad. Volgens mij in een kleine drie weken gekeken.. Na seizoen 3 kakte het wel erg in hoor. Had van mij dus twee seizoenen eerder mogen kappen..
Nieuwe serie? Heb HoC en Derek al gezien, naast alle series die sowieso niet op netflix staan als big bang, himym etc.
Dat! Toen werden de karakters juist alsmaar voller en de verhaallijnen grimmiger.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
S4 en S5 zijn juist de beste seizoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |