Wat een onzin...seizoen 3 en 4 zijn meesterlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
En dat was breaking bad. Volgens mij in een kleine drie weken gekeken.. Na seizoen 3 kakte het wel erg in hoor. Had van mij dus twee seizoenen eerder mogen kappen..
Nieuwe serie? Heb HoC en Derek al gezien, naast alle series die sowieso niet op netflix staan als big bang, himym etc.
Fantastische serie hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al een stuk of 30 afleveringen van Gossip Girl gekeken in een week. Zo slecht maar ik vind het leuk
Dacht toen die tijd (toen het zo populair was) dat het niks voor mij was maar ik vind het super! Zelfs mijn vriend kijkt mee (niet altijd maar veel), maar wilt niet toegeven dat die 't leuk vindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Fantastische serie he![]()
![]()
Heb de hele serie ook onlangs gezien.
The Shieldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Breaking Bad gezien, wat een serie zeg, echt geniaal![]()
Heb de hele serie in 1 maand tijd gezien![]()
Wat zal ik nu gaan kijken, iemand tips? Heb weinig gezien, dus veel keuze. Hou ook van veel (zie ook mijn vorige reactie).
fargo gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Breaking Bad gezien, wat een serie zeg, echt geniaal![]()
Wat zal ik nu gaan kijken, iemand tips? Heb weinig gezien, dus veel keuze. Hou ook van veel (zie ook mijn vorige reactie).
quote:
Beiden nog niet gezien. Dank voor de tips, ik ga het gelijk even checken.quote:
Behalve het laatste seizoen, inderdaad een topseriequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Fantastische serie he![]()
![]()
Heb de hele serie ook onlangs gezien.
Laatste seizoen valt tegen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Behalve het laatste seizoen, inderdaad een topserie
Beetje vreemde wendingen... Niet een erg hoog GG gehalte naar mijn idee.. En natuurlijk de onthulling van wie Gossip Girl isquote:
Ah toch welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beetje vreemde wendingen... Niet een erg hoog GG gehalte naar mijn idee.. En natuurlijk de onthulling van wie Gossip Girl is
Fargo, Dexter, Spartacus, Stargate... Echt vanalles is er de moeite waardquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Matig?? Really????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking bad was cool. Maar wat
een matig einde.
Veel te abrupt hoe nu verder met Skylar. Walter j.r Jesse enz..quote:
Toevallig vanavond laatste paar afleveringen gezien. Vond het een prima einde, beetje in lijn der verwachting, maar ach. Overall geweldige serie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking bad was cool. Maar wat
een matig einde.
voor de chicks kijken..niks mis mee. Emily (L)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:45 schreef Deezertje het volgende:
Ik kijk Pretty Little Liars nu..als man!en het is stiekem nog prima brainless TV..
Hoe dan? Scheelt toch weer wat euro op jaarbasis.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 1 jaar Netflix voor 40 euro kunnen scoren![]()
Kan ik tenminste eens veder gaan met Fargo
Via marktplaats.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe dan? Scheelt toch weer wat euro op jaarbasis.
Goeie tip, ga ook even kijken!quote:Op zondag 29 juni 2014 09:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Via marktplaats.
Genoeg mensen die hun vouchers verkopen voor 1 jaar netflix die ze bij hun nieuwe TV krijgen
Er staat er maar 1 op idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Goeie tip, ga ook even kijken!
Edit: aanbod valt toch een beetje tegenZie wel die ad waar jij op hebt gereageerd
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 10:04 schreef Rijst het volgende:
Het 2e seizoen van Orange is iig veel boeiender
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tettenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef redboyke het volgende:
uit nieuwsgierigheid eens sex ingetyped als zoekopdracht.
kom ik op een film uit hooking up. zag er nog slechter uit dan een B film
ik heb de film niet bekeken want beeld kwaliteit zei al dat ik er niet veel van moest verwachten
en idd niks sex of blote tetten. geen sex op netflix
heb ik een volwassen account voor niks kan ik hem beter op 13zetten terug
Voor die van Sosoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tetten
ja heb ik vorige week gekeken beide seizoenen vond ik echt goed. veel beter als fargoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |