abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141355264
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141355380
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Complete verdrijving (etnisch zuiveren (wat die rare poster waar ik oorspronkelijk op reageerde claimde)) streeft Israel helemaal niet naar, zal ze ook niet lukken. In Israel wonen 1,6 miljoen arabieren die gelijke rechten genieten, alsmaar meer geaccepteerd worden en waartegen de staat sinds de jaren '50 geen (massale) pogingen tot verdrijving heeft ondernomen. Alleen al daarom is die claim stierenstront.

Die '10x zo veel' gaat enkel over slachtoffers in de 1ste intifada (je weet wel, die gewelddadige volksopstand). (Overigens hebben Palestijnen zelf ongv. evenveel eigen burgers doodgemaakt als dat Israel deed.) In de periode van de 2de intifada tot 2012 6x [1] zo veel en in 2013 5x zo veel [2].

1: http://israelipalestinian(...)hp?resourceID=000639
2: http://972mag.com/2013-wa(...)ael-palestine/84728/
Operatie gegoten lood tegen Gaza: 1300 tegen 13. Dat is zelfs 100 tegen 1.

En vet van mij: de haakjes om massale spreken wel boekdelen! Zeker als je bedenkt dat die staat voor '50 amper bestond.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kees22 op 20-06-2014 23:44:22 ]
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141358116
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Operatie gegoten lood tegen Gaza: 1300 tegen 13. Dat is zelfs 100 tegen 1.

En vet van mij: de haakjes om massale spreken wel boekdelen! Zeker als je bedenkt dat die staat voor '50 amper bestond.
Nietszeggende cijfertjes, heb je weinig aan zonder context. Massaal staat daar omdat je bij niet-massale verdrijvingen moeilijk kan spreken van complete etnische zuivering.

Ik snap trouwens niet waarom je blijft komen met die zogenaamde religieuze rechtvaardiging, want die was en is er niet. Is ook niet wijdverspreid.

De reden waarom Joden zich gingen verzamelen en er een staat uitgeroepen werd was antisemitisme. Waarom speciaal Israel? Voornamelijk culturele binding.
pi_141358617
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:30 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Nietszeggende cijfertjes, heb je weinig aan zonder context. Massaal staat daar omdat je bij niet-massale verdrijvingen moeilijk kan spreken van complete etnische zuivering.

Ik snap trouwens niet waarom je blijft komen met die zogenaamde religieuze rechtvaardiging, want die was en is er niet. Is ook niet wijdverspreid.

De reden waarom Joden zich gingen verzamelen en er een staat uitgeroepen werd was antisemitisme. Waarom speciaal Israel? Voornamelijk culturele binding.
Gegoten lood tegen Gaza is toch wel een soort van contekst, lijkt me.
Wat wil zeggen dat er wel degelijk verdrijvingen waren, zij het niet massaal. Ook volgens jou.

Daar kom ik niet mee, daar komen de joden mee:
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Dit is onzin. De hele Joodse cultuur, zowel seculier als religieus, is doordrongen van Jeruzalem en Israël en de terugkeer daarnaartoe.

Kelten die uit, zegge, Engeland zijn verdreven door de Angelen en de Saksen hebben geen cultuur die hoop koestert op een terugkeer naar dat gebied, want zij vonden toevlucht in Wales (NB. beetje kort door de bocht, maar het punt is duidelijk).
Over antisemitisme kunnen we ook nog wel een discussie beginnen. En over de tendens tot nationalisering in de loop van de negentiende eeuw ook wel.

Feit blijft dat de joodse staat Israel bestaat, helaas. Maar het belangrijkste feit is dat die staat zich niet behoorlijk gedraagt. Aan het bestaan is inmiddels niet veel meer te doen, maar beschaafd gedrag is die staat misschien nog wel aan te leren.
pi_141477470
Vreemd: er is een grote actie van het Israelische leger gaande tegen Palestijnen, zogenaamd om drie joodse scholieren te zoeken. Maar geen nieuws, geen commentaar.
Het zou Israeli toch moeten raken: al die kinderen die Palestijnen steeds kwijtraken door Israelische acties zouden toch in hun geest moeten opduiken, nu er 3 (drie) joodse kinderen kwijt zijn.
Of wordt een en ander gewoon doodgezwegen?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 08:09:51 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_141479246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 01:09 schreef Kees22 het volgende:
Vreemd: er is een grote actie van het Israelische leger gaande tegen Palestijnen, zogenaamd om drie joodse scholieren te zoeken. Maar geen nieuws, geen commentaar.
Het zou Israeli toch moeten raken: al die kinderen die Palestijnen steeds kwijtraken door Israelische acties zouden toch in hun geest moeten opduiken, nu er 3 (drie) joodse kinderen kwijt zijn.
Bedoel je in dit topic? Sommige posts worden verwijdert.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_141479283
Triest he, drie onschuldige kinderen ontvoerd en gisteren een 14 jarig jongetje overleden.Kindertjes die niet gebruikt zijn als menselijk schild zoals de palestijnen hun kinderen misbruiken, maar gewoon, zomaar meegenomen. Israel moet ALLES doen om hun kids terug te halen en dat zullen ze ook doen. En terecht. Israeliers geven om hun kinderen itt tot de palestijnen die staan te juichen als hun kind dood is en zogenaamd martelaar is geworden.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_141480383
quote:
Die raken ze kwijt door Palestijnse acties, treurig genoeg.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_141482294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef Kees22 het volgende:
Feit blijft dat de joodse staat Israel bestaat, helaas. Maar het belangrijkste feit is dat die staat zich niet behoorlijk gedraagt. Aan het bestaan is inmiddels niet veel meer te doen, maar beschaafd gedrag is die staat misschien nog wel aan te leren.
Je draait al wat bij, heel goed. :)
pi_141483254
quote:
Ik ben geen Israeli of een Palestijn dus waarom zou al het nieuws vanuit dat land MIJ moeten raken? Vreemde redenering.

Het raakt jou nochtans wel als ik blader door het topic reeks. Sta op en ga die Isaeli kinderen zoeken
pi_141531949
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ik ben geen Israeli of een Palestijn dus waarom zou al het nieuws vanuit dat land MIJ moeten raken? Vreemde redenering.

Het raakt jou nochtans wel als ik blader door het topic reeks. Sta op en ga die Isaeli kinderen zoeken
Je precies, sta op en neem een El Al vliegtuig en maak je nuttig en ga die 3 arme, onschuldige kinderen zoeken. Help het IDF. Poets desnoods de laarzen van de soldaten als je niet durft, maar doe iets zoals Shokibek 85 hierboven terecht zegt. :9
pi_141563095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Triest he, drie onschuldige kinderen ontvoerd en gisteren een 14 jarig jongetje overleden.Kindertjes die niet gebruikt zijn als menselijk schild zoals de palestijnen hun kinderen misbruiken, maar gewoon, zomaar meegenomen. Israel moet ALLES doen om hun kids terug te halen en dat zullen ze ook doen. En terecht. Israeliers geven om hun kinderen itt tot de palestijnen die staan te juichen als hun kind dood is en zogenaamd martelaar is geworden.
Dat bedoel ik dus: drie joodse kinderen worden vermist en gelijk gaat een heel leger op zoek en worden er nationale belangen mee gemoeid.
Dat er aan de lopende band Palestijnse kinderen of volwassenen (die ook kinderen zijn van iemand) opgepakt worden en zonder vorm van proces uit de samenleving verwijderd worden, is kennelijk van geen belang.
Ook de reacties worden kennelijk als volkomen normaal gezien. Hamas ontkent vanaf het begin elke betrokkenheid, Netanyahu wijst desondanks Hamas aan als dader.
Maar laten we even nagaan wie hier welk belang heeft.

Heb je voorbeelden van Palestijnen die staan te juichen als hun kind wordt vermoord? Of probeer je gewoon je schuldgevoel te weerspreken?
pi_141563145
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:24 schreef waht het volgende:

[..]

Die raken ze kwijt door Palestijnse acties, treurig genoeg.
Wil je zeggen dat de Palestijnse kinderen verloren gaan door Palestijnse acties?
Leg eens uit dan. 1300 Palestijnen dood tijdens Cast Lead, slechts 13 Israeli's. Wat was er Palestijns aan Cast Lead?
pi_141563341
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

De leugens en het bedrog raken mij. Het volstrekte onbegrip van elkaars gevoel.

Er zijn mensen die proberen om mensen begrip voor elkaar bij te brengen, bijvoorbeeld door toeristen door Hebron te leiden of door gezamenlijke joods-palestijnse scholen.

Dat Palestijnen die verdrietig en boos zijn over verdwenen en opgepakte kinderen als vijanden afgeschilderd worden en joden die boos en verdrietig zijn over verdwenen kinderen het recht hebben om alles en iedereen op hun weg maar op te pakken, stoort mij.
Waarom de een niet en de ander wel? Wat maakt een Palestijnse moeder slecht en een joodse moeder goed?
pi_141582293
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die proberen om mensen begrip voor elkaar bij te brengen, bijvoorbeeld door toeristen door Hebron te leiden of door gezamenlijke joods-palestijnse scholen.

Dat Palestijnen die verdrietig en boos zijn over verdwenen en opgepakte kinderen als vijanden afgeschilderd worden en joden die boos en verdrietig zijn over verdwenen kinderen het recht hebben om alles en iedereen op hun weg maar op te pakken, stoort mij.
Waarom de een niet en de ander wel? Wat maakt een Palestijnse moeder slecht en een joodse moeder goed?
Welkom in de grote boze mensenwereld.

LOL, ik zie op mijn mobiel hieronder reclame : "goIsrael.nl"

"Win 2 tickets en beleef de reis van je leven"
pi_141582731
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

haha, ken de advertentie.
pi_141584269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ik heb bij jou steeds het idee dat je sarcastisch bent. De perfecte manier waarop je Israëlische propaganda verkondigt is net zo hypocriet als de manier waarop Israël nieuwsberichten naar buiten brengt. Is het rechtvaardig om voor 3 vermiste kinderen 200 Palestijnse burgers te arresteren als er al 100'en Palestijnse kinderen zijn vermoord door Israël?

quote:

[..]

A daar is het antisemitisme argument. Het kon niet lang op zich laten wachten in de nieuwe reeks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste paar minuten wordt perfect duidelijk waarom dat argument hypocriet en zelfs offensive is tegenover de Joden die zijn gestorven in de Holocaust.
pi_141589492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je doet net alsof de palestijnen die opgepakt zijn onschuldig zijn. Op de site van de terreurorganisatie Hamas zelf staat dat 60 van de arrestanten leden zijn van hun Hamas. Onder hun zijn ook nog eens 10 oud-politici. Een daarvan is Hassan Yousef,hoofd van Hamas op de westoever. Een terrorist.

Logisch ook dat het Israelische leger achter Israelische kinderen aangaat om ze terug te brengen bij hun ouders. Geen enkele jood zal door Israel in de steek gelaten worden, waar ook ter wereld.
pi_141589603
Daarnaast heb ik vrienden in Chevron. Kan best wel regelen dat je eens mee gaat daarheen. Over een kleine 3 weken ga ik voor de zomervakantie naar Israel dus ik kan het ze eens vragen. Zijn wel kolonisten en zionisten maar nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_141590639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:39 schreef tapirrr het volgende:

[..]

A daar is het antisemitisme argument. Het kon niet lang op zich laten wachten in de nieuwe reeks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste paar minuten wordt perfect duidelijk waarom dat argument hypocriet en zelfs offensive is tegenover de Joden die zijn gestorven in de Holocaust.
Waar de fuck heb jij het nou weer over?
pi_141591191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Je doet net alsof de palestijnen die opgepakt zijn onschuldig zijn. Op de site van de terreurorganisatie Hamas zelf staat dat 60 van de arrestanten leden zijn van hun Hamas. Onder hun zijn ook nog eens 10 oud-politici. Een daarvan is Hassan Yousef,hoofd van Hamas op de westoever. Een terrorist.

Logisch ook dat het Israelische leger achter Israelische kinderen aangaat om ze terug te brengen bij hun ouders. Geen enkele jood zal door Israel in de steek gelaten worden, waar ook ter wereld.
Daarom heb ik het over de burgers, niet over de leden van Hamas.

http://nos.nl/artikel/662(...)rder-onder-druk.html

200 - 40 - 10 = 150 burgers.
pi_141594016
Shin Bet heeft 2 hoofdverdachten op het oog. Beiden zijn leden van de terroristische organisatie Hamas;Rat 1=Amar Abu Eisha, 33 jaar en Rat2=Marwan Kawasme, 29 jaar. Beiden wonende te Hebron.

Ik zeg; platwalsen de huizen van de familie( ook leden die lid zijn van de terroristische groepering Hamas zoals vader en broers van de hoofdverdachten) en net zo lang vast zetten totdat de ontvoerde kinderen terug zijn.

Klasse job van Shin Bet _O_ ^O^

Get them ~O>
pi_141594168
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Daarom heb ik het over de burgers, niet over de leden van Hamas.

http://nos.nl/artikel/662(...)rder-onder-druk.html

200 - 40 - 10 = 150 burgers.
Bron dat overige 150 burgers waren? Ik deed maar een kleine greep uit de groep maar burgers :{w Bron graag.
pi_141595677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Bron dat overige 150 burgers waren? Ik deed maar een kleine greep uit de groep maar burgers :{w Bron graag.
http://www.nytimes.com/20(...)nk-arrests.html?_r=0

Dus in de zoektocht naar 3 jongens schieten ze een Palestijnse jongen neer omdat hij stenen gooide.

http://www.theguardian.co(...)-boys-recriminations

Hier een stuk over wat voor plaatsen ze doorzoeken. Durf nu maar te zeggen dat die 400 opgepakte Palestijnen allemaal Hamas-leden zijn. Het is een beetje flauw om aan mij bewijs te vragen dat er inderdaad burgers tussen zitten. De enigen die dat weten zijn de Israëliërs en die gaan dat niet vertellen.
pi_141595780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef tapirrr het volgende:

[..]

http://www.nytimes.com/20(...)nk-arrests.html?_r=0

Dus in de zoektocht naar 3 jongens schieten ze een Palestijnse jongen neer omdat hij stenen gooide.

Hier een stuk over wat voor plaatsen ze doorzoeken. Durf nu maar te zeggen dat die 400 opgepakte Palestijnen allemaal Hamas-leden zijn. Het is een beetje flauw om aan mij bewijs te vragen dat er inderdaad burgers tussen zitten. De enigen die dat weten zijn de Israëliërs en die gaan dat niet vertellen.
Weet je wat er gebeurd als er een steen tegen je slaap komt?
pi_141599339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Weet je wat er gebeurd als er een steen tegen je slaap komt?
De kans dat een Palestijnse jongen een Israëlische soldaat dood gooit met een steen is te verwaarlozen.

Of moeten we in Nederland ook maar met scherp gaan schieten op iedereen die met stenen naar de politie gooit? Dan zouden er elk weekend een aantal doden vallen. Buitenproportioneel gedrag, zoals alles wat de Israëliërs de afgelopen 20 jaar doen.

Je meet met twee maten en dat weet je zelf ook wel.
pi_141604415
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

En?
Zou je je dan moeten neerleggen bij/conformeren aan de grote boze mensenwereld?
Is dat wat jij wil?
pi_141604575
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Nee, ik doe helemaal niet of de opgepakte Palestijnen onschuldig zijn. Maar het gaat in beschaafde landen niet om het vinden van mensen die schuldig zijn aan wat dan ook, het gaat om het vinden van mensen die schuldig zijn aan de ontvoering/verdwijning van deze kinderen.
In beschaafde landen gaat het vinden van verdachten of schuldigen op een welomschreven manier.
Als je Palestijnen die zich schuldig maken aan terrorisme of zo wilt vangen, doe dat dan met open vizier.
Het vangen van de ontvoerders van deze kinderen (als die er al zijn en als ze als niet-joods zijn) is een terechte wens, maar de maatregelen slaan nergens op.
Deze maatregelen maken het inderdaad waarschijnlijk, dat de joodse staat Israel het in zijn hoofd heeft gehaald om maar eens wat stampij te maken.
pi_141604618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Shin Bet heeft 2 hoofdverdachten op het oog. Beiden zijn leden van de terroristische organisatie Hamas;Rat 1=Amar Abu Eisha, 33 jaar en Rat2=Marwan Kawasme, 29 jaar. Beiden wonende te Hebron.

Ik zeg; platwalsen de huizen van de familie( ook leden die lid zijn van de terroristische groepering Hamas zoals vader en broers van de hoofdverdachten) en net zo lang vast zetten totdat de ontvoerde kinderen terug zijn.

Get them ~O>
Ja OK.
Gewoon een heel dorp platbranden als een officier doodgeschoten wordt. Waar kennen we dat ook al weer van?
Nog los van Guantamo Bay!
pi_141604983
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja OK.
Gewoon een heel dorp platbranden als een officier doodgeschoten wordt. Waar kennen we dat ook al weer van?
Nog los van Guantamo Bay!
Niet slim inderdaad, gerichte aanpak is het beste.
pi_141606774
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:09 schreef waht het volgende:

[..]

Niet slim inderdaad, gerichte aanpak is het beste.
idd, gericht. Huis van ontvoerder en familie.
pi_141607234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef tapirrr het volgende:

[..]

De kans dat een Palestijnse jongen een Israëlische soldaat dood gooit met een steen is te verwaarlozen.

Of moeten we in Nederland ook maar met scherp gaan schieten op iedereen die met stenen naar de politie gooit? Dan zouden er elk weekend een aantal doden vallen. Buitenproportioneel gedrag, zoals alles wat de Israëliërs de afgelopen 20 jaar doen.

Je meet met twee maten en dat weet je zelf ook wel.
quote:

[..]

De kans dat een Palestijnse jongen een Israëlische soldaat dood gooit met een steen is te verwaarlozen
Je weet echt niet waar je over praat. Een steen kan iemand levensgevaarlijk verwonden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:09:24 #33
176916 Karrs
2007-2017
pi_141607459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:50 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

[..]

Je weet echt niet waar je over praat. Een steen kan iemand levensgevaarlijk verwonden.
Je weet toch wel hoe het gaat in deze discussie? Bagatelliseren, overdrijven.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_141609025
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:09 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je weet toch wel hoe het gaat in deze discussie? Bagatelliseren, overdrijven.
Idd Karrs, alvast een sjabbath shalom!
pi_141625755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En?
Zou je je dan moeten neerleggen bij/conformeren aan de grote boze mensenwereld?
Is dat wat jij wil?
Ja, heb geen zin om te radicaliseren of een strijder te worden met gevolg nog meer ellende. Als ik zie hoe de fascistische VS en de EU te keer gaan in de Ukraïne dan kan ik me er of bij neerleggen of de wapens pakken en de fascitische pro EU regering daar kapot maken. Maar dat heeft geen zin. Ik leg me erbij neer. Zouden meer mensen moeten doen overigens.

Heb het hele nieuws wat jij hier kwam brengen volledig gemist. Te druk bezig met voetbal kijken. Alleen is er op dit moment even geen voetbal.
pi_141625833
quote:

_O-
pi_141634187
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

idd, gericht. Huis van ontvoerder en familie.
Noem je dat gericht? De dader en zijn familie is op zichzelf al niet gericht, maar dan ook nog een hele zooi anderen erbij nemen?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:55 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Dat is gewoon collectief straffen en heeft niks te maken met "we laten geen joden in de steek."
Om te beginnen hadden die drie daar natuurlijk al niet moeten zijn.
Maar als we dat even laten rusten: in beschaafde landen gaat de politie, en niet het leger, die kinderen en de ontvoerders zoeken. Alleen in bijzondere gevallen worden de speciale mogelijkheden van het leger te hulp geroepen. En die speciale mogelijkheden omvatten zeker niet Palestijnen gaan lopen pesten, of liever gezegd: het daar als normaal geziene pesten opvoeren.

En verder: als jij alle Palestijnen als Hamas-leden ziet, doe je hetzelfde als mensen die alle joodse Israeli's als soldaat zien en dus niet als burger. Leuke spiegel heb jij!
pi_141634309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ja, heb geen zin om te radicaliseren of een strijder te worden met gevolg nog meer ellende. Als ik zie hoe de fascistische VS en de EU te keer gaan in de Ukraïne dan kan ik me er of bij neerleggen of de wapens pakken en de fascitische pro EU regering daar kapot maken. Maar dat heeft geen zin. Ik leg me erbij neer. Zouden meer mensen moeten doen overigens.

Heb het hele nieuws wat jij hier kwam brengen volledig gemist. Te druk bezig met voetbal kijken. Alleen is er op dit moment even geen voetbal.
Nou, als je kreten gebruikt als de fascistische VS, EU en Oekraïnse pro-Eu-regering vind ik je wel aardig geradicaliseerd klinken. Er kunnen allerlei redenen zijn om het niet met ze eens te zijn, maar fascistische ideeën heb ik er nog niet gehoord. Maar lijkt me iets voor een ander draadje.
pi_141634452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Rosario het volgende:

[..]

Je draait al wat bij, heel goed. :)
Ik draai helemaal niet bij! Als je goed had gelezen, had je dat standpunt van mij al lang kunnen weten. En wat er goed is aan bijdraaien richting een schurkenstaat, ontgaat me!
pi_141635026
quote:

[..]

Ik lees af en toe wat meer over de 19e eeuw en leer dat er in de tweede helft van die eeuw meer en meer nadruk kwam op naties. Elk volk zou recht hebben op een eigen staat.
Voor joden, die zich op wonderbaarlijke wijze na 1800 jaar diaspora nog steeds als apart volk manifesteerden (vele andere volkeren waren inmiddels al lang en breed onherkenbaar geassimileerd), zal dat aantrekkelijk geweest zijn. Zeker omdat ze natuurlijk al die tijd als buitenbeentjes af en toe als zondebok gebruikt werden.
Als opties voor hun land werden o.a. Suriname of Tanzania genoemd (als ik me dat laatste land goed herinner). Een beetje zoals Liberia gebruikt werd om terugkerende negerslaven uit de VSvA te vestigen.
Palestina lag helemaal niet zo voor de hand en dat bleek ook wel toen het toch als doelland gekozen werd. De opeenvolgende tsunami's van joden bleken helemaal geen culturele binding te hebben met de lokale bevolking, inclusief de lokale joden.
Achteraf gezien waren de instromende joden genetisch zeer verwant met de daar al wonende Palestijnen. Maar cultureel waren ze meer verwant met de volkeren waartussen ze geleefd hadden.
En dat laatste gaf natuurlijk frictie.
Ik zie voor joden uit het Europa van pakweg 1850 ook geen enkele reden om zich cultureel verbonden te voelen met het Palestina van die tijd.
pi_141639464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Noem je dat gericht? De dader en zijn familie is op zichzelf al niet gericht, maar dan ook nog een hele zooi anderen erbij nemen?

[..]

Dat is gewoon collectief straffen en heeft niks te maken met "we laten geen joden in de steek."
Maar als we dat even laten rusten: in beschaafde landen gaat de politie, en niet het leger, die kinderen en de ontvoerders zoeken. Alleen in bijzondere gevallen worden de speciale mogelijkheden van het leger te hulp geroepen. En die speciale mogelijkheden omvatten zeker niet Palestijnen gaan lopen pesten, of liever gezegd: het daar als normaal geziene pesten opvoeren.

En verder: als jij alle Palestijnen als Hamas-leden ziet, doe je hetzelfde als mensen die alle joodse Israeli's als soldaat zien en dus niet als burger. Leuke spiegel heb jij!
Ja, ik vind dat zeer gericht daar de vader ook een Hamaslid is en dus een terrorist. Ze kunnen het voorkomen door de kinderen heelhuids over te dragen aan de ouders, zoniet dan de bulldozer over de woning heen.

Daarnaast ben jij niet degene die bepaald wie er naar de ontvoerde kinderen gaat zoeken maar zelfs in Nederland helpt het leger mee zoeken als er onschuldige kinderen vermist worden. Denk maar aan de 2 knulletjes die vorig jaar door hun vader Jeroen meegenomen werden en later dood werden terug gevonden . Ook daar zocht het leger mee dus zo ongebruikelijk is dat niet.
pi_141639528
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef Kees22 het volgende:

[..Ik zie voor joden uit het Europa van pakweg 1850 ook geen enkele reden om zich cultureel verbonden te voelen met het Palestina van die tijd.
Kees, wie ben jij als niet-jood om te kunnen bepalen hoe joden zich moeten voelen. Jouw mening doet er niet toe. :W
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:29:02 #43
176916 Karrs
2007-2017
pi_141640300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:43 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Kees, wie ben jij als niet-jood om te kunnen bepalen hoe joden zich moeten voelen. Jouw mening doet er niet toe. :W
Geen jodenhater, gelukkig. Dat heeft ie zelf gezegd.
pi_141640629
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:29 schreef Karrs het volgende:

[..]

Geen jodenhater, gelukkig. Dat heeft ie zelf gezegd.
Ja, dat zegt hij maar als je goed tussen de regels doorleest dan druipt het er vanaf.
pi_141674715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat zeer gericht daar de vader ook een Hamaslid is en dus een terrorist. Ze kunnen het voorkomen door de kinderen heelhuids over te dragen aan de ouders, zoniet dan de bulldozer over de woning heen.

Daarnaast ben jij niet degene die bepaald wie er naar de ontvoerde kinderen gaat zoeken maar zelfs in Nederland helpt het leger mee zoeken als er onschuldige kinderen vermist worden. Denk maar aan de 2 knulletjes die vorig jaar door hun vader Jeroen meegenomen werden en later dood werden terug gevonden . Ook daar zocht het leger mee dus zo ongebruikelijk is dat niet.
Maar heeft het Nederlandse leger toen het hele dorp waar die knulletjes woonden gevangen genomen in de hoop dat er dan iemand over de brug komt? Het grootste deel van de opgepakte Palestijnen heeft geen banden met Hamas en wordt puur opgepakt om het politieke spel verder uit te spelen.

Daarnaast vind ik het ontstaan van een organisatie als Hamas niet verwonderlijk. Als jij al een jaar of 50 Palestijnen onderdrukt en vermoord onder toeziend oog van Amerika (en de hele wereld) is het niet verwonderlijk dat er op een gegeven moment een terroristische organisatie ontstaat die het heft in eigen handen neemt. Ik zeg niet dat ik het bestaan goedkeur, maar begrip waar het vandaan komt heb ik zeker.

Hamas is ook niet begonnen als terroristische organisatie, maar als religieuze sociale beweging. Het ontstaan van de terroristische organisatie Hamas is naar mijn mening volledig te wijten aan het provoceren van Zionisten.
  zondag 29 juni 2014 @ 11:01:15 #46
pi_141675082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:43 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Dit is een heilloze weg. Op deze manier mag niemand meer iets zeggen, is er geen discussie. Dan blijft alleen oorlog en onderdrukking over.

Maar als dat is wat je wilt. . . .
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_141678522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

Get them ~O>
:')
pi_141678682
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij wil zulk smerig tuig los laten lopen. Is idd huilie huilie dan :W
pi_141678781
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Jij wil zulk smerig tuig los laten lopen. Is idd huilie huilie dan :W
Nee, schatje

Het is gewoon een kwestie van kiezen tussen de minst kwade.
pi_141686889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, als je kreten gebruikt als de fascistische VS, EU en Oekraïnse pro-Eu-regering vind ik je wel aardig geradicaliseerd klinken. Er kunnen allerlei redenen zijn om het niet met ze eens te zijn, maar fascistische ideeën heb ik er nog niet gehoord.
Pardon? Jouw kreten dan maar gebruiken? :
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Kees22 het volgende:

En wat er goed is aan bijdraaien richting een schurkenstaat, ontgaat me!
Nou, als je kreten gebruikt als een schurkenstaat vind ik je wel aardig geradicaliseerd klinken. Er kunnen allerlei redenen zijn om het niet met ze eens te zijn, maar om het een schurkenstaat te noemen vind ik je toch aardig geradicaliseerd.
pi_141687054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik draai helemaal niet bij! Als je goed had gelezen, had je dat standpunt van mij al lang kunnen weten. En wat er goed is aan bijdraaien richting een schurkenstaat, ontgaat me!
Je zei dat we niets kunnen doen aan het bestaan van de staat. Ik dacht dat je nog steeds vond dat die van de kaart geveegd zou moeten worden.
pi_141718390
quote:
12s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Rosario het volgende:

[..]

Je zei dat we niets kunnen doen aan het bestaan van de staat. Ik dacht dat je nog steeds vond dat die van de kaart geveegd zou moeten worden.
Iets vinden is iets anders dan realistisch nastreven.

Het liefst zie ik de hele Israëlische staat verdwijnen, totaal geen bestaansrecht. Praktisch gezien weet ik echter dat dat onmogelijk is en hoop ik alleen maar dat de Israëliërs voor het eerst van hun leven medelijden krijgen met andere mensen dan zichzelf.
pi_141718454
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:07 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Iets vinden is iets anders dan realistisch nastreven.

Het liefst zie ik de hele Israëlische staat verdwijnen, totaal geen bestaansrecht. Praktisch gezien weet ik echter dat dat onmogelijk is en hoop ik alleen maar dat de Israëliërs voor het eerst van hun leven medelijden krijgen met andere mensen dan zichzelf.
Onzin, Israel heeft bestaansrecht.
pi_141718621
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Djibril het volgende:

[..]

Onzin, Israel heeft bestaansrecht.
Mwah, vind ik toch altijd een zeer vreemd punt. Joden hebben honderden jaren geleefd zonder pogingen om een staat te stichten. Dat je dan uiteindelijk vind dat je Palestina wel voor 90% mag overnemen vind ik ronduit beschamend. Natuurlijk is het een lastige situatie maar 50/50 zou naar mijn mening ruim voldoende moeten zijn.

Maar Palestina heeft zichzelf in de vingers gesneden door het ontstaan van Hamas. Als er op dit moment geen radicaliserende organisatie zou bestaan in Palestina weet ik niet hoe de rest van de wereld zou reageren op deze systematische uitroeiing van Israël. Op dit moment praat Israël alles goed onder het mom dat het toch allemaal terroristen zijn.
Aan de andere kant vind ik niet dat je van een volk kunt verwachten om 60 jaar lang geterroriseerd te worden en is het ontstaan van zo'n organisatie slechts een kwestie van tijd geweest. Kwam wel goed uit voor Israël.
pi_141719899
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef tapirrr het volgende:
deze systematische uitroeiing van Israël
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef tapirrr het volgende:
omdat in de Thora staat dat God het land aan de Joden heeft gegeven (wat gelijk staat aan dat ik nu opschrijf dat Duitsland nu van mij is) willen ze heel Israel en zullen ze niet stoppen tot elke Palestijn gevlucht is.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef tapirrr het volgende:
Daarnaast vind ik zeker dat je Israel op 1 lijn kan zetten als Nazi-Duitsland.
en dan dit..

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:38 schreef tapirrr het volgende:
Ik heb mij goed ingelezen over deze kwestie, zeker niet alleen door boeken van Finkelstein. Ook pro-Israelische boeken gelezen.

en daarnaast zulke pareltjes..

quote:
Het liefst zie ik de hele Israëlische staat verdwijnen
quote:
hoop ik alleen maar dat de Israëliërs voor het eerst van hun leven medelijden krijgen met andere mensen dan zichzelf.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:29 schreef tapirrr het volgende:
denk ik niet dat de haat richting Joden in de afgelopen 300 jaar door vrijwel elke bevolkingsgroep die met ze in 1 land heeft gewoond ongegrond is.
pi_141720900
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:58 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

[..]

[..]

en dan dit..

[..]

en daarnaast zulke pareltjes..

[..]

[..]

[..]

De enige uitspraak die enigszins ongegrond is is de laatste. Maar dat heeft verder niks te maken met de Israëlische staat an sich. Daarnaast kwam het als reactie op een heel verhaal van Skillsy waarin hij uiteenzette dat de Joden overal weggepest werden. Ik overdrijf dan natuurlijk met mijn opmerking maar ik verbaas mij over de weinige zelfreflectie die Joden hebben op dat punt (geen enkel volk zal het waarderen als opeens een ander volk het halve land voor zichzelf probeert te krijgen, ongeacht wat voor volk dat is).
  maandag 30 juni 2014 @ 14:04:20 #57
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 19:02:40 #58
8781 crew  Frutsel
pi_141732408
De drie vermiste/ontvoerde israelische tieners zijn waarschijnlijk dood gevonden. IDF geeft zo persconferentie. Dit gaat een staartje krijgen in die regio.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:07:26 #59
pi_141732636
Ik zei al eerder dat ze helemaal niet ontvoert waren, maar die post werd gewist.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:16:51 #60
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141733140
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zei al eerder dat ze helemaal niet ontvoert waren, maar die post werd gewist.
NSA. Dat had je moeten weten (volgende keer geheimtaal gebruiken).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  maandag 30 juni 2014 @ 19:17:31 #61
pi_141733182
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

NSA. Dat had je moeten weten (volgende keer geheimtaal gebruiken).
Nee hoor, de MOD's in deze thread zijn erg genoeg.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:20:43 #63
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141733354
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef Disorder het volgende:
Denk dat er vanavond nog explosies te horen zijn.
Teveel bruine bonen gegeten?
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 19:22:50 #64
8781 crew  Frutsel
pi_141733491
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat zal wel... geen idee.
ik wist nie eens dat ze weg waren...
De tieners bedoel ik...
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 19:24:03 #65
8781 crew  Frutsel
pi_141733561
quote:
Dat zou zo maar eens kunnen... of flinke rellen in die regio.
Zouden al versterkingen richting Hebron gaan.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:25:55 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141733653
quote:
Yup. De Westoever kan de schuilkelder in..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 30 juni 2014 @ 19:28:26 #67
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141733819
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Met z'n allen de smokkeltunnel in?
  maandag 30 juni 2014 @ 19:28:45 #68
pi_141733846
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat zal wel... geen idee.
ik wist nie eens dat ze weg waren...
De tieners bedoel ik...
Nee, maar ik wist wel dat veel MOD's veel te pro-Israël zijn.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:36:59 #69
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141734370
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Met z'n allen de smokkeltunnel in?
Vooral voor degenen die hun god toch niet hélemaal vertrouwen wat betreft de goede afloop van het bombardement dat gaat komen :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141734534
quote:
[..]

UN Watch – an NGO, which among other things monitors the United Nations for perceived anti-Israel bias – last week flew the mothers of the missing youths to address the UN's Human Rights Council, where Rachel Frankel, mother of 16-year-old Naftali, complained not enough was being done internationally to bring back the boys.

On the Palestinian side, both in statements and on social media, there has been a similar complaint: that the Palestinian deaths and arrests and "collective punishment" have been ignored.

Amid the recriminations, other critical questions have been thrown up. How much of the search operation has been about finding the boys and how much of it has been directed at trying – not for the first time – to smash Hamas on the West Bank, whom Binyamin Netanyahu, the Israeli prime minister, holds responsible?

The febrile politics swirling around the kidnapping have sucked in other issues too, not least the increasingly acrimonious debate over deals to release Palestinian prisoners, including those freed in exchange for Hamas's release of the Israeli soldier Gilad Shalit. More than 50 of those prisoners have been re-arrested in the wake of the abduction.

"There are two points to this," a senior Israeli officer told the Guardian a week ago. "To bring back the missing boys – who are citizens not soldiers – and find those responsible. The second part of the campaign is not new; it is to target Hamas, a terrorist organisation sitting in Gaza which is trying to re-establish in the West Bank."

In that second sentiment he echoed the words of the Israeli army chief of staff Benny Gantz, who has also said the aim is "to damage Hamas as much as possible". That operation has seen the Israeli army swamp the West Bank, around Hebron in particular, with three brigades.

While many of those who have been arrested are figures associated with Hamas, politically or otherwise, and have spent time in Israeli prisons, some of the targets have been surprising. The Israeli army has raided universities and media offices, including This Week in Palestine, a dairy and a Coca-Cola plant, swamping Palestinian towns and villages in numbers unprecedented in recent years.

By the end of the operation, it is envisaged, the number of Palestinians in detention without trial will have doubled to almost 400; the city of Hebron alone will have lost income in the order of $10m for each day it has been closed.

[..]

pi_141736014
Veel 'martelaren' zullen in ieder geval vallen de komende dagen, dat is iets wat zeker is.
pi_141736063
-Nvm, spuit elf-
  dinsdag 1 juli 2014 @ 02:08:42 #73
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_141753939
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_141754294
quote:
Drie jongens ontvoerd in de west bank, vermoord in de west bank, maar Israël bombadeert Gaza. Mis ik iets hier? :?

Het valt me trouwens bij aanvallen op Palestina altijd op dat Turkse Netizens veel actiever zijn dan Arabische. Momenteel op Twitter ook weer Turkse trending topics rondom deze gebeurtenis, terwijl Arabieren angstvallig stil zijn. Waar zijn toch die 'broeders'?

Yumma3x twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 02:28:13 Wheres everyone who was tweeting about how we need to root for Algeria cause we're Muslim or Arab?What about Palestine?#PrayForPalestine reageer retweet
Terechte klacht. De prioriteiten van Arabieren :') Ze doen niet eens zelf mee aan het WK :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Drxx op 01-07-2014 03:18:49 ]
pi_141754298
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Top! ^O^
Echt vet kickuh inderdaad.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 03:13:10 #77
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_141754308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 03:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Top! ^O^
Want?
Anti-Turkije
  dinsdag 1 juli 2014 @ 08:13:27 #78
176916 Karrs
2007-2017
pi_141755095
Zo, ik voel een nieuw pak slaag voor Hamas aankomen.

En jodenhaters in dit topic: ff stil zitten. Jullie worden de komende dagen geknipt en geschoren.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 08:32:24 #79
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_141755231
Dus als je vader iets flikt, worden jij en je eventuele nazaten ook gestraft.

Wat een christelijke gedachtegang van de Israëlisch :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:28:37 #80
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_141756809
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 03:10 schreef Drxx het volgende:

[..]

Drie jongens ontvoerd in de west bank, vermoord in de west bank, maar Israël bombadeert Gaza. Mis ik iets hier? :?

Hangt samen met die raketaanvallen van gisteren en vannacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nibb-it op 01-07-2014 11:16:55 ]
pi_141757882
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 03:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Want?
Pro Israel
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:15:56 #82
421524 SadPanda
pi_141757951
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Pro Israel
Dus? Is er al bewijs wie er achter zit?
Anti-Turkije
pi_141758037
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dus? Is er al bewijs wie er achter zit?
Ja, Hamas. Ik geef er geen fuck om. Israël moet die shit gewoon platgooien.

Israël _O_
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:20:28 #84
421524 SadPanda
pi_141758098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Israël _O_
Waar is het bewijs dat Hamas er achter zit?
Anti-Turkije
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:31:37 #85
176916 Karrs
2007-2017
pi_141758390
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:20 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat Hamas er achter zit?
O, sorry, hebben ze jou dat niet even laten zien?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:35:37 #86
421524 SadPanda
pi_141758495
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:31 schreef Karrs het volgende:

[..]

O, sorry, hebben ze jou dat niet even laten zien?
Is Hamas in een rechtzaak veroordeeld? Nee he, Bibi en kornuiten verzinnen weer eens wat. Als Hamas had gedaan zouden ze het gewoon gezegd hebben en ze zeker niet vermoorden.

Bibi had dit ook al goed verzonnen:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2O11720140325
Anti-Turkije
pi_141758694
Eerst HAMAS-top wekenlang vervolgen en liquideren op de West-Oever en nu Gaza stad met zijn honderenduizenden burgers met luchtaanvallen bestoken.

Hoeveel speurhonden a la Panama hebben de israelis eigenlijk ingezet bij hun zoektocht naar 'de drie tieners'?

Dit ruikt steeds meer naar een false flag om een politieke tegenstander uit te schakelen.
pi_141758774
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Is Hamas in een rechtzaak veroordeeld? Nee he, Bibi en kornuiten verzinnen weer eens wat. Als Hamas had gedaan zouden ze het gewoon gezegd hebben en ze zeker niet vermoorden.

Bibi had dit ook al goed verzonnen:
Dit ^.

Voor elke raket die over de grens gaat, elke ontvoering of overige aanvallen zou eerst een zaak bij het Internationaal Gerechtshof aangemaakt en afgehandeld moeten worden, dan pas mag Israel terugslaan, hun eigen bevindingen doen er sowieso niet toe.
pi_141758793
Deze procedure volgt heerser Assad (pbuh) ook. En de rest van de wereld.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:49:59 #90
421524 SadPanda
pi_141758845
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dit ^.

Voor elke raket die over de grens gaat, elke ontvoering of overige aanvallen zou eerst een zaak bij het Internationaal Gerechtshof aangemaakt en afgehandeld moeten worden, dan pas mag Israel terugslaan, hun eigen bevindingen doen er sowieso niet toe.
Laat ze dat zogenaamde bewijs dan delen. Waarom zou Hamas ze ontvoeren en vervolgens vermoorden?
Zoals ik net al zei, Bibi heeft dit ook verzonnen:
Anti-Turkije
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:41:35 #91
176916 Karrs
2007-2017
pi_141760394
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:47 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dit ^.

Inderdaad, wat maakt het uit wat de Israëli denken. Het gaat erom wat WIJ ervan vinden!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 12:44:55 #92
176916 Karrs
2007-2017
pi_141760510
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Laat ze dat zogenaamde bewijs dan delen. Waarom zou Hamas ze ontvoeren en vervolgens vermoorden?
Zoals ik net al zei, Bibi heeft dit ook verzonnen:
Het realistische antwoord is: omdat het niet uitmaakt wát ze zeggen. Het wordt door velen toch niet geloofd.
pi_141762626
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:48 schreef jamesdeen het volgende:
Deze procedure volgt heerser Assad (pbuh) ook. En de rest van de wereld.
Nee maar Israël voelt zich moreel wel verheven boven de 'terroristen' van Hamas. Terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Of je nou een raket richting de Gaza stuurt of een raket richting Israël, beide is het moreel verwerpelijk. Hamas is echter niet hypocriet, waar Israël zich altijd opstelt als de 'geciviliseerde' in het conflict.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:48:48 #94
421524 SadPanda
pi_141762844
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef Karrs het volgende:

[..]

Het realistische antwoord is: omdat het niet uitmaakt wát ze zeggen. Het wordt door velen toch niet geloofd.
Tuurlijk. :')
En je negeert de vraag waarom Hamas dit zou doen.
Anti-Turkije
pi_141762994
quote:

Maar Palestina heeft zichzelf in de vingers gesneden door het ontstaan van Hamas.
Israel heeft natuurlijk ook zijn uiterste best gedaan voor Hamas. Eindelijk weer een vijand 'waarmee niet te praten valt', zodat er niet over vrede gepraat hoeft te worden en de gebiedsuitbreiding door kan gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:46:26 #96
176916 Karrs
2007-2017
pi_141764907
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Tuurlijk. :')
En je negeert de vraag waarom Hamas dit zou doen.
Yep. Net zoals jij de vraag negeert waarom Israël zo reageert.

" :') "
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:50:20 #97
176916 Karrs
2007-2017
pi_141765081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Nee maar Israël voelt zich moreel wel verheven boven de 'terroristen' van Hamas. Terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Of je nou een raket richting de Gaza stuurt of een raket richting Israël, beide is het moreel verwerpelijk. Hamas is echter niet hypocriet, waar Israël zich altijd opstelt als de 'geciviliseerde' in het conflict.
_O-

Altijd vermakelijk, als Israël wordt gepresenteerd als de moreel verwerpelijke. :D

Maar goed, ik laat jullie jodenhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze Israël geschoven moet worden. :W
pi_141767408
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

_O-

Altijd vermakelijk, als Israël wordt gepresenteerd als de moreel verwerpelijke. :D

Maar goed, ik laat jullie jodenhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze Israël geschoven moet worden. :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef lolbroek1 het volgende:
De israelies hebben ze zelf omgebracht, die lui hebben belang bij het aanwakkeren van de haat tegen palestijnen :Y
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef lolbroek2 het volgende:

[..]

False Flag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef lolbroek3 het volgende:

[..]

Idd, zijn ze überhaupt dood en daar gevonden? Of is dit alleen maar een goede redenen om te stoken in het kersverse huwelijk van Fatah en Hamas?
_O_
pi_141769431
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
Dus als je vader iets flikt, worden jij en je eventuele nazaten ook gestraft.

Wat een christelijke gedachtegang van de Israëlisch :')
Klopt de Israeli's zijn Joods, dat is de God van het oude testament: de God van de vergelding, oog om oog, tand om tand
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_141769790
quote:

[..]

_O-

De beschaafde wereld deelt jullie idee van wraak niet zo.
quote:
Het aanmeten van een slachtofferrol is ook redelijk typerend, of niet?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:10:47 #101
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141770400
Waarom wordt mijn reactie nou weer verwijderd :')
Trieste censuur.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:19:50 #102
421524 SadPanda
pi_141770764
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

Yep. Net zoals jij de vraag negeert waarom Israël zo reageert.

" :') "
Omdat Bibi graag aan de macht wil blijven en dit natuurlijk goed is om de nieuwe Palestijnse regering in diskriet te brengen.
Anti-Turkije
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:20:14 #103
421524 SadPanda
pi_141770777
quote:
Maar goed, ik laat jullie jodenhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze Israël geschoven moet worden.
En dan ben jij dus een Arabierenhater.
Anti-Turkije
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:27:13 #104
176916 Karrs
2007-2017
pi_141771129
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:20 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En dan ben jij dus een Arabierenhater.
Non sequitur.
pi_141775609
Israël is een land die zijn burgers beschermt. Vreemd? Nah. Dit gedrag vindt je niet alleen in Israël terug maar ook in oa Rusland.

Weten we nog in 2002 hoe Putin reageerde tijdens de gijzeling van Chechenen in de Moskou theater? Hoppa alle terroristen gedood. Geen genade. Geen onderhandelingen. Vergassen die handel. Maar ook burgers zijn hierdoor gedood. 170 doden ( waarvan 39 de terroristen) en meer dan 700 slachtoffers.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:14:48 #106
pi_141776260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israël is een land die zijn burgers beschermt.
Dat doen ze niet, ze brengen ze juist in gevaar door het steeds maar weer torpederen van het vredesproces.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:22:56 #107
421524 SadPanda
pi_141776767
quote:
Israël is een land die zijn burgers beschermt.
Nee, want ze willen geen vrede.
Anti-Turkije
pi_141778661
Heb niet alles doorgelezen, maar het enigste wat ik kwijt wil is het volgende: Als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als Israël de wapens neerlegt worden ze morgen nog in zee gedreven.

Iedereen die hamas steunt is een jodenhater. Deze organisatie heeft namelijk de vernietiging van Israël in haar handvest staan. Schiet willekeurig raketten af op burgerdoelen, om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, roept op om Joden te ontvoeren en aan te vallen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Steun aan hamas wordt vaak gemaskeerd onder het mom van 'die arme palestijnen'. De jodenhaat is echter groter dan de zgn. liefde voor de palestijnen. Een volk dat pas bestaat sinds de oprichting van de staat Israël trouwens, en wat een samenraapsel van arabieren is uit diverse landen.

Wie zijn ogen open heeft en verder kijkt dan zijn neus lang is weet hoe vredelievend de islam is. Kijken als wij hier in Nederland dagelijks raketten om onze oren krijgen vanuit Duitsland, en dat de Duitsers ons van de kaart willen vegen. Dat is de dagelijkse realiteit in Israël.

De enigste taal die islam terroristen begrijpen is de taal van geweld. If they hit you, hit them back harder.
Bedekken met de mantel der liefde snij je jezelf mee in je vingers. Dat wordt hier in Nederland al heel lang gedaan. Als je ze een vinger geeft pakken ze je hele hand. Ze zijn gematigd zolang ze in de minderheid zijn.

In Israël weet men dit al te goed. Keihard terug slaan dus. En dit is ook wat er zal gebeuren.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:58:20 #109
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141779146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Heb niet alles doorgelezen, maar het enigste wat ik kwijt wil is het volgende: Als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als Israël de wapens neerlegt worden ze morgen nog in zee gedreven.

Iedereen die hamas steunt is een jodenhater. Deze organisatie heeft namelijk de vernietiging van Israël in haar handvest staan. Schiet willekeurig raketten af op burgerdoelen, om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, roept op om Joden te ontvoeren en aan te vallen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Steun aan hamas wordt vaak gemaskeerd onder het mom van 'die arme palestijnen'. De jodenhaat is echter groter dan de zgn. liefde voor de palestijnen. Een volk dat pas bestaat sinds de oprichting van de staat Israël trouwens, en wat een samenraapsel van arabieren is uit diverse landen.

Wie zijn ogen open heeft en verder kijkt dan zijn neus lang is weet hoe vredelievend de islam is. Kijken als wij hier in Nederland dagelijks raketten om onze oren krijgen vanuit Duitsland, en dat de Duitsers ons van de kaart willen vegen. Dat is de dagelijkse realiteit in Israël.

De enigste taal die islam terroristen begrijpen is de taal van geweld. If they hit you, hit them back harder.
Bedekken met de mantel der liefde snij je jezelf mee in je vingers. Dat wordt hier in Nederland al heel lang gedaan. Als je ze een vinger geeft pakken ze je hele hand. Ze zijn gematigd zolang ze in de minderheid zijn.

In Israël weet men dit al te goed. Keihard terug slaan dus. En dit is ook wat er zal gebeuren.
:') Wie is er ook alweer begonnen? Juist Israël.
pi_141780797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Verder niets inhoudelijks te melden? De welles/nietes tijd ben ik al lang en breed ontgroeid. Heerlijk.
pi_141781137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Het 'wie is er begonnen' verhaaltje, moet wat het Midden Oosten betreft maar eens afgelopen zijn. Steeds maar weer kruipen in die slachtoffer rol. 'Oh oh wat zijn we zielig', 'Amerika/Israel/Bush/De Joden' hebben 'het' gedaan, maar 'iets' zelf presteren of oplossen ho maar. Israel is altijd heel terughoudend geweest, toen ze bijna in Damascus stonden na de zoveelste poging om Israel terug in zee te schieten van de arabieren zijn ze weer netjes teruggereden naar eigen land.

Het is tijd voor de palestijnen om eens te accepteren dat ze verloren hebben en voor Hamas en andere malle clubjes ook. Bouw eerst eens je eigen economie op, maak nuttige uitvindingen in plaats van bermbommen en schuif weer aan bij de VN. De nieuwe palestijnse leider gaf niet zo lang geleden het voorbeeld door bij de VN voor zijn zaak te pleiten. Je ziet het met de Koerden, indien je geweld afzweert, stabiliteit brengt etc. dan zijn er steeds meer voorstanders voor je 'eigen' staat. De Moslims kunnen in Iran, Saudie Arabie, Turkije, Marokko en zelfs Nederland gaan wonen en vrijheid van hun godsdienst beleven. De Joden daarentegen hebben niet zo heel veel plaatsen waar ze geaccepteerd worden.

In de woestijn blijven zitten, je laten opfokken door een dom boekje en hopen dat Allah je AK47 sterker maakt dan een kruisraket heeft volgens mij in de afgelopen 50 jaar nog heel weinig opgeleverd.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:33:23 #112
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141782011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het 'wie is er begonnen' verhaaltje, moet wat het Midden Oosten betreft maar eens afgelopen zijn. Steeds maar weer kruipen in die slachtoffer rol. 'Oh oh wat zijn we zielig', 'Amerika/Israel/Bush/De Joden' hebben 'het' gedaan, maar 'iets' zelf presteren of oplossen ho maar. Israel is altijd heel terughoudend geweest, toen ze bijna in Damascus stonden na de zoveelste poging om Israel terug in zee te schieten van de arabieren zijn ze weer netjes teruggereden naar eigen land.

Het is tijd voor de palestijnen om eens te accepteren dat ze verloren hebben en voor Hamas en andere malle clubjes ook. Bouw eerst eens je eigen economie op, maak nuttige uitvindingen in plaats van bermbommen en schuif weer aan bij de VN. De nieuwe palestijnse leider gaf niet zo lang geleden het voorbeeld door bij de VN voor zijn zaak te pleiten. Je ziet het met de Koerden, indien je geweld afzweert, stabiliteit brengt etc. dan zijn er steeds meer voorstanders voor je 'eigen' staat. De Moslims kunnen in Iran, Saudie Arabie, Turkije, Marokko en zelfs Nederland gaan wonen en vrijheid van hun godsdienst beleven. De Joden daarentegen hebben niet zo heel veel plaatsen waar ze geaccepteerd worden.

In de woestijn blijven zitten, je laten opfokken door een dom boekje en hopen dat Allah je AK47 sterker maakt dan een kruisraket heeft volgens mij in de afgelopen 50 jaar nog heel weinig opgeleverd.
Ah, weer een naïeve zionist gespot. _O-
Lees je eens eerst in over het conflict, dan leer je misschien nog eens wat over de 'Israëlieten'
pi_141782449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ah, weer een naïeve zionist gespot. _O-
Lees je eens eerst in over het conflict, dan leer je misschien nog eens wat over de 'Israëlieten'
Ah, als iemand geen voorstander van terrorisme is, is het bij jou gelijk een zionist. Trouwens, dat inlezen heb jij gedaan met een roze pallywood bril op zo te zien ;)
pi_141782558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Ah, als iemand geen voorstander van terrorisme is,
hoe noem jij het dan als de joden zomaar palestijnse kindjes neer knallen????
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:50:58 #115
176916 Karrs
2007-2017
pi_141783243
'De joden'?
pi_141783469
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:50 schreef Karrs het volgende:
'De joden'?
Ja het zijn geen palestijnen he
pi_141783647
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef klawie het volgende:

[..]

hoe noem jij het dan als de joden zomaar palestijnse kindjes neer knallen????
Zelfverdediging. Als je zo idioot bent om je te laten brainwashen door een achterlijke ideologie die jouw vertelt dat alle joden dood moeten en je daarom maar met stenen en katapulten naar gewapende soldaten gaat gooien ben je wel goed gehersenspoeld kun je wel stellen.

Of dacht je dat die soldaten die met stenen bekogeld werden ook terug gingen gooien met stenen?

Dit gebeurd daar dagelijks. Er komen ook regelmatig joden om door die gebrainwashte stenengooiers.

En als er dan doden vallen janken ze alles bij elkaar en worden de beelden gebruikt door pallywood om de wereld te vertellen hoe slecht Israël wel niet is.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:59:48 #118
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141783718
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:58 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Zelfverdediging. Als je zo idioot bent om je te laten brainwashen door een achterlijke ideologie die jouw vertelt dat alle joden dood moeten en je daarom maar met stenen en katapulten naar gewapende soldaten gaat gooien ben je wel goed gehersenspoeld kun je wel stellen.

Of dacht je dat die soldaten die met stenen bekogeld werden ook terug gingen gooien met stenen?

Dit gebeurd daar dagelijks. Er komen ook regelmatig joden om door die gebrainwashte stenengooiers.

En als er dan doden vallen janken ze alles bij elkaar en worden de beelden gebruikt door pallywood om de wereld te vertellen hoe slecht Israël wel niet is.
Mijn god, wat ben jij dom.
pi_141783845
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mijn god, wat ben jij dom.
Nog steeds niets inhoudelijks te melden? En jij durft 'dom' in je mond te nemen? Nuff said. Waarschijnlijk ook een aanhanger van een achterlijk sprookje. Lang leve onze multi culti samenleving!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 21:02:28 #120
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141783879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Nog steeds niets inhoudelijks te melden? En jij durft 'dom' in je mond te nemen? Nuff said. Waarschijnlijk ook een aanhanger van een achterlijk sprookje. Lang leve onze multi culti samenleving!
Joh, ik ga niet weer tijd lopen verspillen.
pi_141784536
quote:

Het zijn inderdaad de Palestijnen die de Joden de zee in drijven:'). Israël doodt op elke Jood 10 Palestijnen, hebben vergevorderde technologische wapens en nog durf jij dit te beweren. Joodse kinderen die met stenen gooien naar een Israëlische soldaat omdat die hun hele dorp verwoest worden met een kogel van het leven beroofd. Israël heeft helemaal niks te vrezen van Palestina.
pi_141784595
quote:

[..]

Het spijt me dit te zeggen maar je bent te dom om te poepen. Er wordt zoveel gemoord door de joden dat het niks meer te maken heeft met zelfverdediging.

En heb je mij horen zeggen dat alle joden dood moeten ???? En dat je met stenen gaat vechten tegen mensen met geweren is principe je legt je niet zomaar neer bij een onderdrukking die je wordt opgelegd zelfde als ik een muur om/door je huis bouw daar ben jij het toch ook niet mee eens
pi_141784701
quote:

[..]

Of ben jij de domme aanhanger en volg je zomaar zonder echt de feiten te kennen?
pi_141784944
quote:

[..]

Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
pi_141784983
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef klawie het volgende:

[..]

Het spijt me dit te zeggen maar je bent te dom om te poepen. Er wordt zoveel gemoord door de joden dat het niks meer te maken heeft met zelfverdediging.

En heb je mij horen zeggen dat alle joden dood moeten ???? En dat je met stenen gaat vechten tegen mensen met geweren is principe je legt je niet zomaar neer bij een onderdrukking die je wordt opgelegd zelfde als ik een muur om/door je huis bouw daar ben jij het toch ook niet mee eens
Er wordt door niemand zoveel gemoord als door islamieten. Syrië, Irak, Nigeria, boko-haram, isis, al-nusra. Overal waar islam is regeert haat, moord en doodslag, steniging, homo's en andere geloven worden niet geaccepteerd en zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. Dat Israël niet islamitisch is, is de islam en de meeste islamieten een vreselijke doorn in het oog.

Degene waar jij de stront van in je ogen hebt was in elk geval niet te dom om te schijten.
pi_141785084
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
Waar moeten de joden dan blijven? In zee zeker?
pi_141785162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Er wordt door niemand zoveel gemoord als door islamieten. Syrië, Irak, Nigeria, boko-haram, isis, al-nusra. Overal waar islam is regeert haat, moord en doodslag, steniging, homo's en andere geloven worden niet geaccepteerd en zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. Dat Israël niet islamitisch is, is de islam en de meeste islamieten een vreselijke doorn in het oog.

Degene waar jij de stront van in je ogen hebt was in elk geval niet te dom om te schijten.
Als je kijkt naar religieuze landen, dan hebben joodse landen een 100% track record van dood en verderf; namelijk Israël. Wil dat dan zeggen dat joden erger zijn dan moslims, aangezien niet 100% van de islamitische landen een en al dood en verderf is?
pi_141785195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Een zwerver kan toch ook niet jou huis claimen en jou eruit gooien
pi_141785209
quote:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
pi_141785543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
pi_141785792
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
Lijkt me een beetje aan de late kant nu. Dat had de UN in 1948 moeten doen dan. 70 jaar later is dat geen goede optie meer. Maar indien dat wel zou kunnen zouden ook daar weer problemen opduiken, want het gif van de islam en daarmee de jodenhaat is de meeste samenlevingen binnengedrongen inmiddels. Islamieten dulden nergens joden naast zich. Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
pi_141785928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]
Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
Laat me dat stukje zien waar dat staat
pi_141786092
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.

En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
pi_141786418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Laat me dat stukje zien waar dat staat
Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

-

http://luxetlibertasneder(...)en-apen-varkens.html

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })

[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 02-07-2014 01:55:12 (Geen Trouw) ]
pi_141786588
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, want ze willen geen vrede.
Dit is dus waar het hele conflict in het MO en de gehele wereld om draait en onze menselijke geschiedenis omdraait.

Ik kom vaak bij bijeenkomsten waar Marokkanen , Oost Europeanen, Mensen uit Scandiviä , uit de USA, Iraniërs mensen uit het Midden oosten en Afrika en Azië komen. Moslims, Joden, Christenen, Boedhisten, en weet ik wat voor religie ze wel of juist niet aanhangen (doet er verder ook niet toe)

Over de gehele windstreken komen mensen te samen en we hebben allemaal dezelfde vraag: "waarom is er geen vrede in de wereld?" deze zin wordt telkens gesteld , immers iedereen lijkt voor vrede te willen gaan. Maar waarom is deze er niet? Is het zo moeilijk? Waarom wijzen wij naar iedereen? Wat is dat toch?Waarom is het zo moeilijk vrede onder elkaar? Is de ene crisis niet afgelopen begint de andere weer. Waarom?

Jij zegt "ze willen geen vrede"

Dat is correct. De mens wil geen vrede. En de reden(en) is niet Hamas noch de staat Israël. Het is niet Putin met zijn Rusland of het communisme. Het is niet Hitler met zijn 3e Rijk. Het is niet de oorlog in Congo. Het is niet Titus ect ect.

De ware reden is de mens zelf. De mens wil geen vrede. Men moet naar de werkelijke oorzaak kijken en deze aanpakken. Als ik ruzie met mijn broer krijg wijs ik naar hem "hij is de schuld" (wie herkent dat niet?) Waarom zien we altijd de slechte dingen bij de anderen en nooit bij onszelf??

Je moet beginnen bij jezelf. Je naasten ( alle mensen) is je spiegel. Als je iets ziet bij een ander is het je eigen spiegelbeeld. Er wordt jouw getoont wat je zelf ook moet corrigeren ( Baal shem tov)

Als men een betere wereld wil was dat allang gebeurd. Maar de mens wil geen beter wereld omdat de mens in zijn eigen harde schil zit. Die wil er niet uit. Dus herhaalt de geschiedenis zich gewoon opnieuw ( hieruit kunnen we opmaken dat we achterlopen in onze ontwikkeling)

En dat niet alleen, we worden ook steeds harder gestraft. Zo werkt de natuur. Na kapitalisme is er tijd voor fascisme. Het lijden ( kijk maar om je heen) is een manier van de natuur om ons uit het schilletje te komen. Dat we gaan beseffen waar we eigenlijk mee bezig zijn. En het lijden blijft doorgaan hoe dan ook , totdat de mens gaat veranderen. Lijden is goed het brengt ons namelijk een stapje dichterbij. Dichterbij de eenheid. Een eenheid die zorgt voor wereldvrede.

Ontopic. Het conflict in Palestina is geen grondprobleem. Geen religieus probleem en kan echt niet zo opgelost worden.
pi_141786751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })
Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
pi_141787139
quote:

[..]

Ze hebben al 90% van Palestina, lijkt me ruim voldoende toch?
pi_141787210
quote:

[..]

En jij weigert uit te leggen wat dan wel wordt gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als ik het 100x blijf vragen.
pi_141787234
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.
Doe toch eens niet zo simplistisch man.
quote:
En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
Het recht op zelfbeschikking, wellicht?
pi_141787528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
pi_141787585
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]

Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
pi_141787933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Amerika deelt doodstrafen uit is er zoveel geweld onder elkaar

Ligt dat dan ook aan de moslims??? Amerika heeft volgens mij geen enkele moslim is het bestuur van het land of iets wat er te maken heeft
pi_141789293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

[..]

Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
pi_141790716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
als het jodendom niet had bestaan ook
pi_141790927
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
pi_141791033
"Bibi" en zijn erecties. :')
pi_141791166
quote:

[..]

Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.

Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
pi_141791359
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Nintex het volgende:
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
pi_141791464
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
Zo bewijs je mijn gelijk, dank je
pi_141791516
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zo bewijs je mijn gelijk, dank je
Jij de mijne ook haha
pi_141791901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.

Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.

Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam 8)7
  dinsdag 1 juli 2014 @ 22:58:29 #153
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141792265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Goed zo!
pi_141792594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.

Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam 8)7
Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Baran
quote:
He was the youngest of three children in a Jewish family
pi_141792891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.

[..]

Zo hypocriet zijn ze wel om dat niet te doen. Alleen als het zo uitkomt. Jodenhaat zolang het ze zelf niet raakt.
pi_141792943
Oke stop ook allemaal met koffie drinken dan moslims haten maar wel koffie drinken
pi_141792990
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

[..]

Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.
pi_141793064
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
pi_141793759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.

[..]

Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.
Ik kan dus net zo goed lezen als jij boycotten?

Standaard verhaaltje, niets tegen joden, alleen tegen zionisten en Israël. Anti-zionisme is de nieuwe benaming van anti-semitisme voor 99% van de jodenhaters. Zó doorzichtig.
pi_141793800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Zit je nu op die voorloper te typen ofzo? :Y)
pi_141794361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Zit je nu op die voorloper te typen ofzo? :Y)
Ja

Morgen niet stiekem koffie drinken he
pi_141794929
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Ja

Morgen niet stiekem koffie drinken he
Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?
Misschien dat dit je dan uit de droom helpt: http://www.koffiebean.nl/koffie-geschiedenis-t-3_33.html
pi_141795007
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.

Anyway, het feit is dat de Arabieren van Egypte tot Irak tot wel 10 x toe hebben geprobeerd om Israel te verslaan. Het is niet gelukt. Op een gegeven moment moet je dan gewoon de witte vlag uithangen en het op een akkoordje gooien dat voor alle partijen goed uitkomt. Dat begrepen de Duitsers en Japanners op den duur ook. Misschien in 'theorie' volgens sommige ook een prachtige wereld die ze voor ogen hadden, maar gewoon niet realistisch en niet haalbaar. Israel terug de zee in kegelen is dat ook niet. De duitsers begrepen op den duur dat het rijk niet oppermachtig kon worden en dat ze hun tijd en geld beter kon steken in handel, betere auto's en machines dan in tanks. De Russen begrepen dat het sovjet systeem niet meer haalbaar was en zelfs Amerika had door dat Vietnam niet gewonnen kon worden.

De palestijnen hebben in 50 jaar die situatie niet kunnen veranderen en dat gaat over de volgende 50 jaar ook niet lukken. Het enige wat de huidige koers oplevert is meer oorlog, meer vluchtelingen, meer immigratie, meer onthoofdingen en meer verwoesting.
pi_141795661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?
Misschien dat dit je dan uit de droom helpt: http://www.koffiebean.nl/koffie-geschiedenis-t-3_33.html
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Koffie

Lees voer voor je
pi_141796093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.

Anyway, het feit is dat de Arabieren van Egypte tot Irak tot wel 10 x toe hebben geprobeerd om Israel te verslaan. Het is niet gelukt. Op een gegeven moment moet je dan gewoon de witte vlag uithangen en het op een akkoordje gooien dat voor alle partijen goed uitkomt. Dat begrepen de Duitsers en Japanners op den duur ook. Misschien in 'theorie' volgens sommige ook een prachtige wereld die ze voor ogen hadden, maar gewoon niet realistisch en niet haalbaar. Israel terug de zee in kegelen is dat ook niet. De duitsers begrepen op den duur dat het rijk niet oppermachtig kon worden en dat ze hun tijd en geld beter kon steken in handel, betere auto's en machines dan in tanks. De Russen begrepen dat het sovjet systeem niet meer haalbaar was en zelfs Amerika had door dat Vietnam niet gewonnen kon worden.

De palestijnen hebben in 50 jaar die situatie niet kunnen veranderen en dat gaat over de volgende 50 jaar ook niet lukken. Het enige wat de huidige koers oplevert is meer oorlog, meer vluchtelingen, meer immigratie, meer onthoofdingen en meer verwoesting.
http://www.weetnet.nl/computer/computer.htm
pi_141797428
quote:
In de middeleeuwen waren de arabieren zeker een hoogontwikkeld volk. Jammer dat ze zijn blijven hangen in die middeleeuwen, daar waar de rest van de wereld zich wel verder ontwikkeld heeft. Geld voor ontwikkeling wat ze krijgen steken ze liever in raketten en bermbommen, en geven ze aan families van zelfmoordterroristen. Vandaar dat het nooit wat is geworden, en nooit meer wat zál worden.
pi_141799721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Jaja, de bevolking van Putten was ook in haar geheel terrorist! De fik in die kerk! Groot gelijk hadden die moffen!

Het leger helpt zoeken, dat is iets anders dan huizen binnenvallen en overhoop halen en en passant 5 Palestijnen doden.
pi_141800009
quote:
12s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Rosario het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd of gevonden. Ik vind het wel jammer dat dat niet meer kan, dat is wel waar. Zeker gezien het gedrag van die staat.
Maar ja, zo is er wel meer jammer in het leven.
pi_141800218
quote:

[..]

Mwah, vind ik toch altijd een zeer vreemd punt. Joden hebben honderden jaren geleefd zonder pogingen om een staat te stichten. Dat je dan uiteindelijk vind dat je Palestina wel voor 90% mag overnemen vind ik ronduit beschamend. Natuurlijk is het een lastige situatie maar 50/50 zou naar mijn mening ruim voldoende moeten zijn.

Maar Palestina heeft zichzelf in de vingers gesneden door het ontstaan van Hamas. Als er op dit moment geen radicaliserende organisatie zou bestaan in Palestina weet ik niet hoe de rest van de wereld zou reageren op deze systematische uitroeiing van Israël. Op dit moment praat Israël alles goed onder het mom dat het toch allemaal terroristen zijn.
Aan de andere kant vind ik niet dat je van een volk kunt verwachten om 60 jaar lang geterroriseerd te worden en is het ontstaan van zo'n organisatie slechts een kwestie van tijd geweest. Kwam wel goed uit voor Israël.
Vet van mij: je weet dat Hamas grotendeels gecreëerd is door Israel? Om een tegenwicht tegen Al Fatah te vormen. En nu is het handig als smoesje om niet meer te hoeven onderhandelen en er gewoon op te kunnen slaan en blindelings de schuld te kunnen geven.
Win-win-win.
pi_141800564
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.
Nou snap ik opeens wel waarom bouwmaterialen naar Gaza geblokkeerd worden.
pi_141800766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.
Nou snap ik opeens wel waarom bouwmaterialen naar Gaza geblokkeerd worden.
Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.
pi_141800841
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Aardig stuk.
Wat me verbaast is de klacht dat er internationaal niet genoeg gedaan wordt om die drie jongens te vinden. Wat zou er internationaal gedaan kunnen worden? Vergelijk even met die vrouwen in Panama?

Verder verhelderend en illustratief.
pi_141800867
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef waht het volgende:

[..]

Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.
Onschuldige joden wel dan?
pi_141801024
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 08:13 schreef Karrs het volgende:
Zo, ik voel een nieuw pak slaag voor Hamas aankomen.

En jodenhaters in dit topic: ff stil zitten. Jullie worden de komende dagen geknipt en geschoren.
Er zijn mensen die mij dat toch al aanraden, maar dat zijn mensen die mij liefhebben. Is toch net iets anders.
pi_141801324
quote:

[..]

_O-

Altijd vermakelijk, als Israël Hamas wordt gepresenteerd als de moreel verwerpelijke. :D

Maar goed, ik laat jullie jodenmoslimhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze IsraëlHamas geschoven moet worden. :W
Ik hoor Netanyahu spreken.
pi_141801465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Klopt de Israeli's zijn Joods, dat is de God van het oude testament: de God van de vergelding, oog om oog, tand om tand
Oog om oog, tand om tand.
Niet al je zintuigen om een oog, een heel gebit om een tand.
Bloedwraak gaat, als het goed is, één op één. Niet hele familie om één persoon.

Uit het oude testament zijn andere voorbeelden bekend, maar we leven toch niet in het verleden?
pi_141801675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Israël _O_
Waar is het bewijs? Netanyahu blaat maar wat en dat weet hij. Net zoals de VSvA over de massavernietigingswapens van Irak.
Israel dient platgegooid te worden. Laten we dat nou eens doen, dan zijn we van een hoop gezeik af.

Ah? Ja?
En waarom zou mijn stelling verwerpelijk zijn en de jouwe niet?
pi_141801715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waar is het bewijs? Netanyahu blaat maar wat en dat weet hij. Net zoals de VSvA over de massavernietigingswapens van Irak.
Israel dient platgegooid te worden. Laten we dat nou eens doen, dan zijn we van een hoop gezeik af.

Ah? Ja?
Ik zou er trouwens graag een steentje aan bijdragen.
pi_141801747
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, ze brengen ze juist in gevaar door het steeds maar weer torpederen van het vredesproces.
Sterker nog: ze brengen ze handig allemaal bij elkaar. Scheelt een hoop zoeken!
pi_141801934
quote:
Israël is een land die zijn burgers beschermt. Vreemd? Nah. Dit gedrag vindt je niet alleen in Israël terug maar ook in oa Rusland.

Weten we nog in 2002 hoe Putin reageerde tijdens de gijzeling van Chechenen in de Moskou theater? Hoppa alle terroristen gedood. Geen genade. Geen onderhandelingen. Vergassen die handel. Maar ook burgers zijn hierdoor gedood. 170 doden ( waarvan 39 de terroristen) en meer dan 700 slachtoffers.
Ja jij kunt wel goed rekenen!
170 doden, waarvan 39 terroristen en meer dan 700 slachtoffers.
Met zo'n baas mag je blij zijn, als werknemer of burger!
pi_141801994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Standaard verhaaltje, niets tegen joden, alleen tegen zionisten en Israël. Anti-zionisme is de nieuwe benaming van anti-semitisme voor 99% van de jodenhaters. Zó doorzichtig.
Tja ik beweer dan ook nergens dat ik goed kan boycotten. Ik geef juist aan dat dat onmogelijk is. Jij daarentegen leest verkeerd en gaat daar vervolgens stoer op reageren.

Daarnaast heb ik een aantal Joodse vrienden, dus wat dat betreft zou het raar zijn als ik antisemitisch zou zijn. Jij hebt echter een intense hekel aan alle moslims, dat lijkt een stuk meer op antisemitisme dan mijn pesthekel aan zionisten. Dat is namelijk totaal niet gebaseerd op het feit dat het Joden zijn, elk ander volk dat een ander volk zodanig onderdrukt en uitmoord had ik ook verderfelijk gevonden.
pi_141802826
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vet van mij.
Ik snap niet zo goed wat dit met Palestina te maken heeft.
De Palestijnen willen heel graag hun eigen economie opbouwen, dat blijkt steeds weer. Maar ze zitten in de tang van Israel. Dat bijvoorbeeld weigert de rechtmatige belastingopbrengsten normaal af te dragen, als dat zo uitkomt.
En het zijn geen Palestijnen die aan bermbommen doen.
En tenslotte: Israel wilde niet meer met Palestijnen onderhandelen toen die erkenning zochten via de VN.
Moslims kunnen overal gaan wonen, joden toch ook. Wonen er geen joden in Nederland? Ja, niet zo veel als moslims. Maar er zijn op de hele wereld ook maar 12 miljoen joden tegen pakweg 3 miljard moslims.
pi_141802907
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah? Ja?
Bewijs is niet nodig als het om Israel gaat _O_
pi_141802998
quote:

[..]

Zelfverdediging?
Als je als soldaat een kind dat jou met stenen gooit doodschiet? Terwijl je zelf een helm en een kogelwerend vest en zo aan hebt.

Dat je als soldaat daar de pest over in hebt, kan ik me voorstellen. Maar zelfverdediging?

Nog los van het feit dat ze natuurlijk gewoon een punt hebben: hun land is geroofd.
pi_141803109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waarom niet?
pi_141803257
quote:

[..]

Hallo? Ze kwamen toch vanuit andere landen naar Israel, met geweld. Waar woonden ze daarvoor dan?

Hadden ze zich daar niet gewoon thuis kunnen maken in plaats van zich af te zonderen?
pi_141803335
quote:

[..]

Toch wel:
quote:

[..]

pi_141803656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

-

http://luxetlibertasneder(...)en-apen-varkens.html

Dan ook wel goed citeren hè.
57: O, gij die gelooft, noemt niet degenen tot vrienden die een spotternij en een spel maken van uw godsdienst, uit de kring dergenen wie het Boek was gegeven vóór U, noch van de ongelovigen.

Dus geen slechte vertaling, maar selectief gekozen. Je laat het stuk weg waarin wordt beschreven hoe de mensen van het Boek vóór hen, d.w.z. joden en christenen, de moslims belachelijk maakten.
Pas daarna krijgen de moslims toestemming om hen op hun beurt belachelijk te maken.

Lijkt me heel menselijke en proportionele reactie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 02-07-2014 01:55:39 (Trouwlink) ]
pi_141803793
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef jamesdeen het volgende:

Ah, dat is een goede. En dat meen ik oprecht!
Het recht op zelfbeschikking.
Geeft de Nederlandse grondwet mij niet het recht op zelfbeschikking?
Maar goed, ik ben een blanke, autochtone man, goed opgevoed en goed opgeleid.

Waarom zou het recht op zelfbeschikking van een persoon de vestiging van een staat op andermans grondgebied rechtvaardigen?
pi_141803801
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:

Wat is dan volgens jou een voorbeeld van een beschaafd land? Verder is het proberen te vinden van drie vermiste tieners toch niet te beschouwen als 'pesten'?
pi_141804000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Wat is dan volgens jou een voorbeeld van een beschaafd land? Verder is het proberen te vinden van drie vermiste tieners toch niet te beschouwen als 'pesten'?
Nee, het zoeken naar drie vermiste tieners hoeft geen pesten te zijn.
Iemand hier vergeleek het met het zoeken naar de twee vermiste kinderen van een tijd geleden hier in Nederland. Daar werd inderdaad ook de hulp gevraagd van burgers en van het leger. Maar in de loop van die zoektocht werden geen huizen met grof geweld doorzocht en werden al helemaal geen vijf (vijf!) onschuldige kinderen doodgeschoten.
En natuurlijk leven mensen mee met de ouders van vermiste kinderen. Maar waarom leven ze meer mee met drie vermiste en vermoorde kinderen dan met vijf doodgeschoten kinderen? Zijn die vijf minder waard dan die drie?
Vijf ogen zijn minder dan drie ogen? Vijf tanden minder dan drie tanden?
pi_141804187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, het zoeken naar drie vermiste tieners hoeft geen pesten te zijn.
Iemand hier vergeleek het met het zoeken naar de twee vermiste kinderen van een tijd geleden hier in Nederland. Daar werd inderdaad ook de hulp gevraagd van burgers en van het leger. Maar in de loop van die zoektocht werden geen huizen met grof geweld doorzocht en werden al helemaal geen vijf (vijf!) onschuldige kinderen doodgeschoten.
En natuurlijk leven mensen mee met de ouders van vermiste kinderen. Maar waarom leven ze meer mee met drie vermiste en vermoorde kinderen dan met vijf doodgeschoten kinderen? Zijn die vijf minder waard dan die drie?
Vijf ogen zijn minder dan drie ogen? Vijf tanden minder dan drie tanden?
Bron dat er vijf onschuldige kinderen zijn vermoord? Treurig als dat waar is en minstens even erg als het lot van die drie Joden, dat zul je de meeste Israliers ook niet horen ontkennen. Desondanks vind ik dergelijke zoekacties, waarbij al dan niet het leger te hulp schiet (in dit 'beschaafde land' vinden ook wel doorsnee mensen dat het leger best mag ingrijpen in probleemwijken), gerechtvaardigd. Alsof Palaestijnen dit soort methodes zouden schuwen als ze de intelligence/manpower hadden. Israel is bijna in een permanente staat van oorlog met relifreaks uit alle windstreken en er wordt zelfs van binnen uit geprobeerd om het land om zeep te helpen dmv bomaanslagen, dan is het toch niet zo raar dat men zulke taken niet aan de politie, maar aan het leger toekent.
pi_141804278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:19 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Bron dat er vijf onschuldige kinderen zijn vermoord? Treurig als dat waar is en minstens even erg als het lot van die drie Joden, dat zul je de meeste Israliers ook niet horen ontkennen. Desondanks vind ik dergelijke zoekacties, waarbij al dan niet het leger te hulp schiet (in dit 'beschaafde land' vinden ook wel doorsnee mensen dat het leger best mag ingrijpen in probleemwijken), gerechtvaardigd. Alsof Palaestijnen dit soort methodes zouden schuwen als ze de intelligence/manpower hadden. Israel is bijna in een permanente staat van oorlog met relifreaks uit alle windstreken en er wordt zelfs van binnen uit geprobeerd om het land om zeep te helpen dmv bomaanslagen, dan is het toch niet zo raar dat men zulke taken niet aan de politie, maar aan het leger toekent.
Gewoon de krant: vijf Palestijnen gedood.
En jawel hoor: vijf Palestijnen zijn volgens de meeste pro-Israel-reageerders veel minder erg dan 3 joden.
En vet van mij: Tja, als je zo denkt is er alle rechtvaardiging om om je heen te slaan.
Neem je wel op tijd je pilletjes in, schat?
pi_141804455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gewoon de krant: vijf Palestijnen gedood.
En jawel hoor: vijf Palestijnen zijn volgens de meeste pro-Israel-reageerders veel minder erg dan 3 joden.
En vet van mij: Tja, als je zo denkt is er alle rechtvaardiging om om je heen te slaan.
Neem je wel op tijd je pilletjes in, schat?
Je bent oud en wijs genoeg om nu al te weten dat 'de krant' toch echt geen bron is. En terzijde, kinderen zijn over het algemeen onschuldig maar dat zei je net niet. Gaat erom dat er aan beide kanten slachtoffers te betreuren zijn, maar (Palestijnen)/Hamas hebben over het algemeen toch minder achting voor het menselijk bestaan (op aarde) dus wat hen betreft kan het bloedvergieten nog wel even doorgaan. Een nuchtere Israelier is een dergelijke 'onbeschaafde' houding niet toegedaan maar probeert er eerder via de diplomatieke weg uit te komen. Nadat Israel enige tijd terug opnieuw met tanks gaza binnen dreigde te rijden werd gestopt met het afvuren van raketten. Niet veel later gingen de Palestijnen als vanouds weer vrolijk verder.
pi_141804644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:39 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Je bent oud en wijs genoeg om nu al te weten dat 'de krant' toch echt geen bron is. En terzijde, kinderen zijn over het algemeen onschuldig maar dat zei je net niet. Gaat erom dat er aan beide kanten slachtoffers te betreuren zijn, maar (Palestijnen)/Hamas hebben over het algemeen toch minder achting voor het menselijk bestaan (op aarde) dus wat hen betreft kan het bloedvergieten nog wel even doorgaan. Een nuchtere Israelier is een dergelijke 'onbeschaafde' houding niet toegedaan maar probeert er eerder via de diplomatieke weg uit te komen. Nadat Israel enige tijd terug opnieuw met tanks gaza binnen dreigde te rijden werd gestopt met het afvuren van raketten. Niet veel later gingen de Palestijnen als vanouds weer vrolijk verder.
Ja, dat ben ik. Maar het gaat erom dat Israel meer slachtoffers weet te maken aan Palestijnse kant dan andersom. Dus als je naar aantallen kijkt, hebben Israelis minder eerbied voor menselijk leven dan Palestijnen. Immers: Israel maakt pakweg 10 maal zoveel doden als Palestijnen. Dus zijn Israeliers pakweg 10 maal zo onbeschaafd als Palestijnen. Dat is vast een schokkende beleving voor je, maar uitgaande van je eigen logica zul je dat toch moeten ervaren.
pi_141804808
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 02:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik. Maar het gaat erom dat Israel meer slachtoffers weet te maken aan Palestijnse kant dan andersom. Dus als je naar aantallen kijkt, hebben Israelis minder eerbied voor menselijk leven dan Palestijnen. Immers: Israel maakt pakweg 10 maal zoveel doden als Palestijnen. Dus zijn Israeliers pakweg 10 maal zo onbeschaafd als Palestijnen. Dat is vast een schokkende beleving voor je, maar uitgaande van je eigen logica zul je dat toch moeten ervaren.
Ook al gaat 'het' daar om, dan nog zou ik graag willen weten hoe je aan die informatie komt.

http://en.wikipedia.org/w(...)es_1948.E2.80.932011

6400 vs 1500 is weliswaar disproportioneel maar geen tienvoud. +- 10% Joodse slachtoffers is minderjarig, aan de kant van de Palestijnen is dat meer dan 25%. Dat is inderdaad een discrepantie maar dat strookt niet met de conclusie dat de Joden onbeschaafd zijn, en de Palestijnen onschuldige, vredesgezinde slachtoffers.
  woensdag 2 juli 2014 @ 06:41:57 #197
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_141805503
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Maar erfzonde is iets christelijks.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 2 juli 2014 @ 09:21:18 #198
176916 Karrs
2007-2017
pi_141806722
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef klawie het volgende:
Oke stop ook allemaal met koffie drinken dan moslims haten maar wel koffie drinken
Wie zegt dat iedereen moslims haat? Je kunt de religie verafschuwen zonder haar aanhangers dood te wensen.

Ironisch genoeg zijn de meeste die dat dus WEL zo zien, zelf ook moslim...
  woensdag 2 juli 2014 @ 09:25:08 #199
176916 Karrs
2007-2017
pi_141806775
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jaja, de bevolking van Putten was ook in haar geheel terrorist! De fik in die kerk! Groot gelijk hadden die moffen!

Het leger helpt zoeken, dat is iets anders dan huizen binnenvallen en overhoop halen en en passant 5 Palestijnen doden.
Je verliest de discussie regelmatig op drogredenatie, maar nu dus ook door drogredenatie vermengd met ordinaire Godwins. :W
  woensdag 2 juli 2014 @ 09:28:00 #200
176916 Karrs
2007-2017
pi_141806814
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef Randle het volgende:

[..]

Ik zou er trouwens graag een steentje aan bijdragen.
De meeste van je geloofsgenoten.

Ik zou zelf trouwens graag een steentje bijdragen aan de verdediging.
pi_141806998
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 09:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

De meeste van je geloofsgenoten.

Ik zou zelf trouwens graag een steentje bijdragen aan de verdediging.
Dat doe je al al is het alleen al door mensen hun ogen te openen waarvoor mijn dank :*
Netanyahu heeft nog net iets te veel beschaving maar het is wachten op een iets rechtere regering in Israel. Geloof me, Israel heeft de situatie onder controle.De kinderen rusten in vrede, de familie van de jongens worden omringt door liefde op dit moment. Dat kennen arabieren niet. Die kennen geen liefde zelfs niet voor hun eigen kinderen. Golda Meir zag dat jaren geleden al heel goed.
Wraak komt er maar dat neemt wat tijd. Kan je je sjeik yassin nog herinneren? Dat vieze ratje in die rolstoel met dat stemmetje? Zo gaat er eerdaags nog een de lucht in :Y
pi_141808350
Karrs en pinkelotjeblauw hebben nu de dag van hun leven want vandaag is er een Palestijns kind ontvoerd en vermoord gevonden. En terwijl ze natuurlijk enorm trots zijn op deze joodse vergeldingsdaad zullen ze het ondertussen wel zo spinnen dat de Palestijnen dit zelf hebben gedaan.
PWBF
pi_141809375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 09:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Dat doe je al al is het alleen al door mensen hun ogen te openen waarvoor mijn dank :*
Netanyahu heeft nog net iets te veel beschaving maar het is wachten op een iets rechtere regering in Israel. Geloof me, Israel heeft de situatie onder controle.De kinderen rusten in vrede, de familie van de jongens worden omringt door liefde op dit moment. Dat kennen arabieren niet. Die kennen geen liefde zelfs niet voor hun eigen kinderen. Golda Meir zag dat jaren geleden al heel goed.
Wraak komt er maar dat neemt wat tijd. Kan je je sjeik yassin nog herinneren? Dat vieze ratje in die rolstoel met dat stemmetje? Zo gaat er eerdaags nog een de lucht in :Y
Jij bent ook niet goed wijs he? Waarom zit je je door Jaweh toegewezen rol als kolonist niet te vervullen? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:35:39 #204
421524 SadPanda
pi_141809662
quote:
Als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als Israël de wapens neerlegt worden ze morgen nog in zee gedreven.
Dan stopt Israel met al haar misdaden? Denk het niet.. Israel heeft Hamas zelf gesteund.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:36:48 #205
421524 SadPanda
pi_141809692
quote:

[..]

In Europa en de VS?
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:37:42 #206
421524 SadPanda
pi_141809724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje aan de late kant nu. Dat had de UN in 1948 moeten doen dan. 70 jaar later is dat geen goede optie meer. Maar indien dat wel zou kunnen zouden ook daar weer problemen opduiken, want het gif van de islam en daarmee de jodenhaat is de meeste samenlevingen binnengedrongen inmiddels. Islamieten dulden nergens joden naast zich. Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
En joden haten Arabieren.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:39:38 #207
421524 SadPanda
pi_141809779
quote:
De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden.
_O- Hoe dom ben jij...
Ze erkennen Israël niet, daarom mogen die mensen niet naar binnen. Dat staat zelfs in de link...
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:40:20 #208
421524 SadPanda
pi_141809801
quote:

[..]

Als het jodendom niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:40:22 #209
176916 Karrs
2007-2017
pi_141809804
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef Nielsch het volgende:
Karrs en pinkelotjeblauw hebben nu de dag van hun leven want vandaag is er een Palestijns kind ontvoerd en vermoord gevonden. En terwijl ze natuurlijk enorm trots zijn op deze joodse vergeldingsdaad zullen ze het ondertussen wel zo spinnen dat de Palestijnen dit zelf hebben gedaan.
Absoluut. Eén potentiële terrorist minder! *O*

Je moet eens ophouden met je eigen haat te projecteren op zij die het niet met je eens zijn. Ik weet dat je het niet snapt, maar de wereld is niet zwart-wit. Ik ben tegen haat.

OT: het bericht is nogal summier, maar dit moet dus niet kunnen, he. Hoezeer het zo langzamerhand te verwachten viel. In ieder geval weet je van Israël, het beschaafde land, dat zij achter de dader aan zullen gaan en die, na een proces, in de bak zullen smijten wegens moord. In de Palestijnse gebieden zal hetzelfde vrees ik niet gebeuren met de moordenaars van de drie Israëlische jongeren.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:42:22 #210
176916 Karrs
2007-2017
pi_141809857
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:39 schreef SadPanda het volgende:

[..]

_O- Hoe dom ben jij...
Ze erkennen Israël niet, daarom mogen die mensen niet naar binnen. Dat staat zelfs in de link...
Dat maakt het toch niet beter?

Het niet-erkennen van Israël is juist het grote probleem en is wat vrede écht in de weg staat.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:43:10 #211
421524 SadPanda
pi_141809885
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat is er zo geweldig aan mensen onderdrukken en land pikken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Een Arabier is ook een Semiet.
Anti-Turkije
pi_141809888
quote:

[..]

Lol, ja die ken ik. Die met dat hoge piepstemmetje. Die ze uit zijn rolstoel geblazen hebben. Zie de beelden nog voor me, dat de pallies met een wiel van zijn rolstoel in de lucht stonden te zwaaien. Prachtig. Was ook zo'n haatbaardje. 1 van de grondleggers van hamas zelfs. Zo mogen ze van mij allemaal eindigen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:44:47 #213
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_141809942
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef Karrs het volgende:

[..]

Absoluut. Eén potentiële terrorist minder! *O*

Je moet eens ophouden met je eigen haat te projecteren op zij die het niet met je eens zijn. Ik weet dat je het niet snapt, maar de wereld is niet zwart-wit. Ik ben tegen haat.

OT: het bericht is nogal summier, maar dit moet dus niet kunnen, he. Hoezeer het zo langzamerhand te verwachten viel. In ieder geval weet je van Israël, het beschaafde land, dat zij achter de dader aan zullen gaan en die, na een proces, in de bak zullen smijten wegens moord. In de Palestijnse gebieden zal hetzelfde vrees ik niet gebeuren met de moordenaars van de drie Israëlische jongeren.
Ik val even binnen :) Ola.

Maar het was langzamerhand wel te verwachten? Geldt dat andersom dan niet? Dat het langzamerhand na jaren van bezetting, willekeur en staatsgeweld was te verwachten dat zoiets zou gebeuren?
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:44:59 #214
421524 SadPanda
pi_141809951
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:42 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat maakt het toch niet beter?

Het niet-erkennen van Israël is juist het grote probleem en is wat vrede écht in de weg staat.
Jawel, want het gaat niet om antisemitisme.

Nee, want het gaat om Palestina en Israël. En de Arabische landen hebben een vredesvoorstel (waarbij ze Israël erkennen) gedaan maar die wou Israël niet.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:45:10 #215
176916 Karrs
2007-2017
pi_141809956
quote:

[..]

'Palestijnse jongen dood na ontvoering'
quote:
Op woensdag 2 juli 2014 @ 09:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Goed zo, Israel!!!!!
Uw dank blief ik niet. }:|
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:46:11 #216
421524 SadPanda
pi_141809992
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef Karrs het volgende:
In ieder geval weet je van Israël, het beschaafde land, dat zij achter de dader aan zullen gaan en die, na een proces, in de bak zullen smijten wegens moord.
:') Vandaar al die mensen die vast zitten zonder proces.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:46:37 #217
176916 Karrs
2007-2017
pi_141810003
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jawel, want het gaat niet om antisemitisme.

Nee, want het gaat om Palestina en Israël. En de Arabische landen hebben een vredesvoorstel (waarbij ze Israël erkennen) gedaan maar die wou Israël niet.
Die discussie ga ik niet voor de 1000ste keer voeren, SadPanda. Als je dat soort dingen gelooft, dan WIL je ze geloven.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:48:35 #218
421524 SadPanda
pi_141810080
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

Die discussie ga ik niet voor de 1000ste keer voeren, SadPanda. Als je dat soort dingen gelooft, dan WIL je ze geloven.
Het zijn de feiten, die jij niet wil zien.
Anti-Turkije
pi_141810359
Is Karrs al Joodjes en/of het Jodendom aan het haten vanwege dit 'incident'?
Allah Al Watan Al Malik
pi_141810389
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
Is Karrs al Joodjes en/of het Jodendom aan het haten vanwege dit 'incident'?
:o :o
pi_141810419
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:44 schreef SadPanda het volgende:

En de Arabische landen hebben een vredesvoorstel (waarbij ze Israël erkennen) gedaan maar die wou Israël niet.
Eh, nee. Israël blijft de standaard bliksemafleider van de gemiddelde Arabische dictator.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:58:36 #222
421524 SadPanda
pi_141810451
Anti-Turkije
pi_141810520
quote:
Ik kan ook een vredesvoorstel op mijn voorwaarden initiëren.

Vrij makkelijk om je tegenstander iets aan te bieden wat hij nooit zal accepteren. Vervolgens wil hij geen vrede dus is hij schuldig. Lekker boeiend verder.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:02:26 #224
421524 SadPanda
pi_141810562
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:01 schreef waht het volgende:

[..]

Ik kan ook een vredesvoorstel op mijn voorwaarden initiëren.

Vrij makkelijk om je tegenstander iets aan te bieden wat hij nooit zal accepteren. Vervolgens wil hij geen vrede dus is hij schuldig. Lekker boeiend verder.
Er is niks mis met deze voorwaarden.

Natuurlijk zal Israël het nooit accepteren, want ze willen geen vrede maar meer en meer lebensraum.
Anti-Turkije
pi_141810631
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Er is niks mis met deze voorwaarden.

Natuurlijk zal Israël het nooit accepteren, want ze willen geen vrede maar meer en meer lebensraum.
Het zijn Arabieren die wederom alle joden willen uitmoorden, dat accepteer ik niet nee. -O-
pi_141810635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:57 schreef waht het volgende:

[..]

Eh, nee. Israël blijft de standaard bliksemafleider van de gemiddelde Arabische dictator.
Onzin. De gemiddelde Arabische dictator zou het een reet roesten wat er in Israel gebeurd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141810672
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin. De gemiddelde Arabische dictator zou het een reet roesten wat er in Israel gebeurd.
Correct, maar des te meer in z'n eigen land. Je moet het volk een schuldige bieden.
pi_141810681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef waht het volgende:

[..]

Het zijn Arabieren die wederom alle joden willen uitmoorden, dat accepteer ik niet nee. -O-
Het zijn de Israëliërs die andersom daad bij het woord voegen. Dat accepteer je wel?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:07:30 #229
421524 SadPanda
pi_141810703
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef waht het volgende:

[..]

Alle joden uitmoorden staat niet in het vredesvoorstel.
Anti-Turkije
pi_141810707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef waht het volgende:

[..]

Correct, maar des te meer in z'n eigen land. Je moet het volk een schuldige bieden.
Dat is een mythe - ik kan geen enkele Arabische dictator bedenken die het continu over Israël heeft of Israël de schuld zou geven van binnenlandse problemen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141811070
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is een mythe - ik kan geen enkele Arabische dictator bedenken die het continu over Israël heeft of Israël de schuld zou geven van binnenlandse problemen.
Natuurlijk niet continu, dat is contraproductief. Een minuutje zoeken levert het volgende:
quote:
Turkey's prime minister on Tuesday accused Israel of being behind the ouster of Egypt's Islamist President Mohammed Morsi, offering as the only evidence for his claim a statement by a Jewish French intellectual during a meeting with an Israeli official.
http://www.huffingtonpost(...)egypt_n_3784716.html
quote:
Egypt's Muslim Brotherhood said on its website that the attack on a police station in Sinai on Sunday in which 16 policemen were killed "can be attributed to Mossad" and was an attempt to thwart Islamist President Mohamed Mursi.
http://english.alarabiya.net/articles/2012/08/06/230694.html
quote:
Syria’s Foreign Minister on Sunday accused Israel of being behind the ongoing unrest in his country.

During a visit to Tehran, Walid al-Moualem and his Iranian counterpart, Ali Akbar Salehi, accused Israel of plotting to overthrow the regime of Syrian President Bashar Assad.
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/158399
quote:
Libyan leader says much of Africa's violence is due to foreign meddling, Jewish state in particular is to blame for stoking conflicts there
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3770025,00.html
quote:
At a conference in Doha, Qatar’s capital, the emir, Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani, said, “We heard in the past that reform in the Arab world must wait until a peaceful settlement with Israel is achieved, but everybody should realize that such [a] belief is now unfounded after the Arab Spring revolts. The reason is that the Arab Spring has today put Israel in direct confrontation with the Arab people, not only with their rulers. These people will no longer accept that negotiations are the goal in themselves. Our region will not see peace unless we see a resolution to the Palestinian issue.”
http://www.jewishpress.co(...)-turmoil/2013/05/22/
Dat is allemaal voor de bühne inderdaad, want de Emir zei het volgende in het geheim:
quote:
"The Israeli leaders need to represent the people of Israel, who themselves do not trust Arabs. The Emir said this is understandable and 'we can't blame them' because the Israelis have been 'under threat' for a long time.'
http://www.haaretz.com/ne(...)atari-ruler-1.328061
pi_141811195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn de Israëliërs die andersom daad bij het woord voegen. Dat accepteer je wel?
Uitmoorden? Nee. Enkel gerichte acties op gevaarlijke lieden.
pi_141811259
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef waht het volgende:

[..]

Uitmoorden? Nee. Enkel gerichte acties op gevaarlijke lieden.
Je weet dondersgoed dat het onzin is. Er is sprake van gebiedsuitbreiding.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141811397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:21 schreef waht het volgende:

Natuurlijk niet continu, dat is contraproductief. Een minuutje zoeken levert het volgende:
Ten eerste zijn de bronnen natuurlijk lachwekkend - met name Israelische propagandablaadjes. Nog los van de bronnen zijn de uitspraken niet erg vreemd, mede bezien in het licht van het feit dat Israël er geen geheim van heeft gemaakt de rebellen of revolutionairen te steunen. Ik zie echter nergens dat Israel blaam krijgt voor economische of sociale problematiek in de landen zelf. En dat je het even weet: Turkije is geen Arabisch land, noch kent het land een Arabische dictator.

quote:
Dat is allemaal voor de bühne inderdaad, want de Emir zei het volgende in het geheim:

[..]

Hij zei het in het geheim, daarom prijkt het op een Israëlisch propagandablaadje. Ben je nou echt zo naïef?
Allah Al Watan Al Malik
pi_141811439
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed dat het onzin is. Er is sprake van gebiedsuitbreiding.
Als Israël wil zijn alle palestijnen vandaag nog dood. Als hamas de positie en middelen van Israël had was dat allang gebeurd, en had er geen jood meer geleefd in Israël.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:34:48 #236
421524 SadPanda
pi_141811496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Hij zei het in het geheim, daarom prijkt het op een Israëlisch propagandablaadje. Ben je nou echt zo naïef?
Dat is een WikiLeaks cable.
Anti-Turkije
pi_141811500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Als Israël wil zijn alle palestijnen vandaag nog dood. Als hamas de positie en middelen van Israël had was dat allang gebeurd, en had er geen jood meer geleefd in Israël.
Oh werkelijk, says who? Als Israël simpelweg stopt met gebiedsuitbreiding en zich aan de VN grenzen had gehouden, hadden de Palestijnen allang alle steun verloren van de internationale gemeenschap. Israël houdt het conflict zelf in stand.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141811540
De leiders (van zowel Israël als de Palestijnen) zijn gewoon niet gebaat bij vrede... :')
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:37:03 #239
421524 SadPanda
pi_141811557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
De leiders (van zowel Israël als de Palestijnen) zijn gewoon niet gebaat bij vrede... :')
Onzin, hoe is Abbas niet gebaat bij vrede?
Anti-Turkije
pi_141811988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ten eerste zijn de bronnen natuurlijk lachwekkend - met name Israelische propagandablaadjes. Nog los van de bronnen zijn de uitspraken niet erg vreemd, mede bezien in het licht van het feit dat Israël er geen geheim van heeft gemaakt de rebellen of revolutionairen te steunen. Ik zie echter nergens dat Israel blaam krijgt voor economische of sociale problematiek in de landen zelf. En dat je het even weet: Turkije is geen Arabisch land, noch kent het land een Arabische dictator.

[..]
Prima, je wil het niet weten. Is jouw keuze.
quote:
De gelekte diplomatieke berichten, ooit van gehoord?
pi_141812062
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:49 schreef waht het volgende:

[..]

Prima, je wil het niet weten. Is jouw keuze.

[..]

De gelekte diplomatieke berichten, ooit van gehoord?
Mooi dat je niet reageert op de visie van Israël op de rebellen c.q. revolutionairen. Maar goed, ik zie hier inderdaad het bewijs voor 22 Arabische dictators die Israël aan de lopende band de schuld geven van interne maatschappelijke problemen. Je hebt mijn ogen geopend.

Het is haast alsof je het jammer vindt dat er in grote delen van de Arabische wereld eigenlijk helemaal niet zoveel aandacht is voor Israël.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141812131
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mooi dat je niet reageert op de visie van Israël op de rebellen c.q. revolutionairen. Maar goed, ik zie hier inderdaad het bewijs voor 22 Arabische dictators die Israel aan de lopende band de schuld geven van interne maatschappelijke problemen. Je hebt mijn ogen geopend.
Tja, het is vrij makkelijk te merken dat je geen zin hebt in andere perspectieven.

Ook dat is een van de redenen waarom Israël rechtvaardig keihard optreedt.
pi_141812160
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:53 schreef waht het volgende:

[..]

Tja, het is vrij makkelijk te merken dat je geen zin hebt in andere perspectieven.

Ook dat is een van de redenen waarom Israël rechtvaardig keihard optreedt.
Ik zie het, ik zal je huis slopen en er mijn eigen villa op zetten. Dat is ook rechtvaardig, immers je hebt geen zin in andere perspectieven, getuige je reactie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141812256
Als je zo begaan bent met moslims/palestijnen, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Gaza of 1 of ander achterlijk woestijnland? Dan kun je ze beter helpen dan vanachter je pc. Wel gelijk jezelf laten besnijden, en je onderwerpen aan de islam/sharia natuurlijk. Dat is tenslotte je ideale wereld.
pi_141812274
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is toch vooral Israel en met name Netanyahu die er alles aan heeft gedaan om vrede te voorkomen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:59:06 #246
421524 SadPanda
pi_141812312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Als je zo begaan bent met moslims/palestijnen, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Gaza of 1 of ander achterlijk woestijnland? Dan kun je ze beter helpen dan vanachter je pc. Wel gelijk jezelf laten besnijden, en je onderwerpen aan de islam/sharia natuurlijk. Dat is tenslotte je ideale wereld.
Als je zo begaan bent met joden/Israëliërs, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Israël?
Anti-Turkije
pi_141812321
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is toch vooral Israel en met name Netanyahu die er alles aan heeft gedaan om vrede te voorkomen.
Ja de pallies/moslims zijn nogal vredelievend. Dat is overal ter wereld te zien. Er gebeurd echt nooit wat uit naam van die religie.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:00:02 #248
421524 SadPanda
pi_141812347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Ja de pallies/moslims zijn nogal vredelievend. Dat is overal ter wereld te zien. Er gebeurd echt nooit wat uit naam van die religie.
Gelukkig doen joden nooit wat verkeerd hè.
Anti-Turkije
pi_141812374
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als je zo begaan bent met joden/Israëliërs, waarom flikker je dan niet gewoon op naar Israël?
Dan moet hij zich ook laten besnijden. Dat is hij ook even vergeten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141812404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De Palestijnen zijn ook niet allemaal lieverdjes hoor... Daar zitten ook gekken tussen.

Waar er twee vechten hebben twee schuld. :)
pi_141812411
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Israël is hetzelfde als hier. Westers dus. Daar hecht ik waarde aan. Jij niet dus. Opzouten dan. Lekker naar je hamasbroeders gaan. Als je dan geen moslim bent of wil worden snijden ze vanzelf je keel door of hangen ze je op. Zoals die linkse Italiaanse activist die zoveel op had met hamas.
pi_141812433
"Arab teen kidnapped and killed in Jerusalem in suspected revenge attack"

http://rt.com/news/169812-jerusalem-arab-teen-kill/

Hoe ziek ben je dan... Israelis :{
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:03:07 #253
421524 SadPanda
pi_141812455
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De Palestijnen zijn ook niet allemaal lieverdjes hoor... Daar zitten ook gekken tussen.

Waar er twee vechten hebben twee schuld. :)
Nee, als de ene partij vrede wil en de ander niet heeft er een geen schuld.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:05:30 #254
421524 SadPanda
pi_141812527
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Israël is hetzelfde als hier.
Vreemd dat de EU Israël veroordeeld dan.
En ik heb Nederland nog geen mensen zien onderdrukken en land zien pikken.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Als je dan geen moslim bent of wil worden snijden ze vanzelf je keel door of hangen ze je op.
Vreemd dat er dan christenen en een enkele atheïst daar in vrede leven.
Anti-Turkije
pi_141812550
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:03 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, als de ene partij vrede wil en de ander niet heeft er een geen schuld.
En dat is volgens jou natuurlijk hamas. Wat alle extremistische islamitische groeperingen zijn natuurlijk erg vredelievend. Dat zien we elke dag weer in het nieuws. Doen niets anders dan liefdadigheid overal >:)
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:06:41 #256
421524 SadPanda
pi_141812569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

En dat is volgens jou natuurlijk hamas. Wat alle extremistische islamitische groeperingen zijn natuurlijk erg vredelievend. Dat zien we elke dag weer in het nieuws. Doen niets anders dan liefdadigheid overal >:)
Nee, dat is Israël die Hamas heeft geholpen.
Anti-Turkije
pi_141812619
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, dat Israël die Hamas heeft geholpen.
Owja, onder dat aluhoedje. Net zoals Israël al-qaida helpt, isis, al-nusra, boko-haram en ga zo maar door.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:08:48 #258
421524 SadPanda
pi_141812650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:07 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Owja, onder dat aluhoedje. Net zoals Israël al-qaida helpt, isis, al-nusra, boko-haram en ga zo maar door.
Ah, de Wall Street Journal is nu ook al een aluhoedjes website.
http://online.wsj.com/news/articles/SB123275572295011847
Anti-Turkije
pi_141812671
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vreemd dat de EU Israël veroordeeld dan.
En ik heb Nederland nog geen mensen zien onderdrukken en land zien pikken.

[..]

Vreemd dat er dan christenen en een enkele atheïst daar in vrede leven.
Ja idd vreemd. Eerste keer dat ik dat hoor ook trouwens. Geeft aan in watvoor wereld jij blijkbaar verkeert... Homo's en lesbo's worden er ook gewoon geaccepteerd natuurlijk?
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:11:08 #260
421524 SadPanda
pi_141812741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Geeft aan in watvoor wereld jij blijkbaar verkeert...
Geef eens een bron waarin staat dat christenen in Palestina hun keel wordt doorgesneden of opgehangen?
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:13:27 #261
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_141812845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef Autodefensa het volgende:

Als dat waar is, dan is dat vreselijk en zwaar abject. De ouders van de vermoordde kinderen hebben er al hun afschuw over uitgesproken.

Het zou je overigens wel sieren om niet alle Israëliërs over een kam te scheren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_141812878
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Geef eens een bron waarin staat dat christenen in Palestina hun keel wordt doorgesneden of opgehangen?
http://nieuws-uitgelicht.(...)stische-moslims.html

http://religie.blog.nl/ch(...)kel-in-gaza-vermoord

Maar dit is natuurlijk niet waar... Overigens leven er maar 2-3000 christenen in Gaza. In dagelijkse angst onder het door jou zo verheerlijkte hamas regime.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:18:07 #263
421524 SadPanda
pi_141813070
quote:
Dat is niet keel door gesneden of opgehangen wat je wel beweerde. En dat zij er 'maar' 2 niet op grote schaal.

En hoe worden christenen op de West Bank behandeld?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:14 schreef DonaldDuck85 het volgende:
In dagelijkse angst
tuurlijk..

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:14 schreef DonaldDuck85 het volgende:
door jou zo verheerlijkte hamas regime.
Waar verheerlijk ik Hamas? Ik steun Hamas zeker niet.
Fatah en Hezbollah wel.
Anti-Turkije
pi_141813374
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat is niet keel door gesneden of opgehangen wat je wel beweerde. En dat zij er 'maar' 2 niet op grote schaal.

En hoe worden christenen op de West Bank behandeld?

[..]

tuurlijk..

[..]

Waar verheerlijk ik Hamas? Ik steun Hamas zeker niet.
Fatah en Hezbollah wel.
Ach, gaan we mierenneuken? Vermoorden is in jou ogen niet erg, zolang het maar humaan gebeurd? Typerend.
Lekker figuur trouwens, om fatah en hezbollah te steunen. Rot op daarheen dan. Onze samenleving zit niet op extremisten te wachten. In de westerse wereld zou geen plaats mogen zijn voor figuren met deze achterlijke ideeën.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:52:02 #265
421524 SadPanda
pi_141814356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:25 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Onze samenleving zit niet op extremisten te wachten. In de westerse wereld zou geen plaats mogen zijn voor figuren met deze achterlijke ideeën.
Hezbollah en Fatah zijn niet extremistisch en hebben geen achterlijke ideeën.
Jij vertegenwoordigt de samenleving trouwens niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:25 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Vermoorden is in jou ogen niet erg, zolang het maar humaan gebeurd?
Jij was gewoon aan het overdrijven om je punt kracht bij te zetten.
Anti-Turkije
pi_141814905
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hezbollah en Fatah zijn niet extremistisch en hebben geen achterlijke ideeën.

:')!
Daar gaat het vermogen van wie dan ook om je serieus te nemen
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:06:53 #267
421524 SadPanda
pi_141814933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

:')!
Daar gaat het vermogen van wie dan ook om je serieus te nemen
Vertel eens waarom Hezbollah en Fatah extremistisch zijn?
Anti-Turkije
pi_141814980
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vertel eens waarom Hezbollah en Fatah extremistisch zijn?
Omdat ze het doden van onschuldige burgers als doel hebben. Er zijn nog tallloze andere redenen, maar met die reden alleen worden de rest overbodig.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:10:13 #269
421524 SadPanda
pi_141815055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Intrepidity het volgende:
Omdat ze het doden van onschuldige burgers als doel hebben.
Waar baseer je dat op? Het doel is toch echt Palestina bevrijden.
Anti-Turkije
pi_141815093
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Daden. Wat er in hun manifesto staat mag dan relatief mild klinken, maar woorden zeggen niets, en daden zeggen alles. Hezbollah is een criminele terroristische organisatie.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:12:20 #271
421524 SadPanda
pi_141815122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daden. Wat er in hun manifesto staat mag dan relatief mild klinken, maar woorden zeggen niets, en daden zeggen alles. Hezbollah is een criminele terroristische organisatie.
Welke daden van Hezbollah?
Anti-Turkije
pi_141815131
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Droom lekker verder. Dat doe je nogal graag is me inmiddels overduidelijk. Terror groepen supporten en dan nog serieus genomen willen worden? Hoe dik moet de plank dan zijn??
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:13:05 #273
421524 SadPanda
pi_141815149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:12 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Droom lekker verder. Dat doe je nogal graag is me inmiddels overduidelijk. Terror groepen supporten en dan nog serieus genomen willen worden? Hoe dik moet de plank dan zijn??
Argumenteren waarom het terroristische organisaties zijn is te moeilijk?
Anti-Turkije
pi_141815181
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Welke daden van Hezbollah?
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
Lees dat artikel eens en er zal een wereld voor je opengaan.
pi_141815219
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Argumenteren waarom het terroristische organisaties zijn is te moeilijk?
Als het anti Israël is weet je het te vinden. Als je iets niet zint niet. Toch frappant:

Hezbollah introduceerde als eerste militante groepering zelfmoordaanslagen, dat deed ze in 1983. Dit toentertijd nieuwe fenomeen zorgde voor veel publiciteit in het Westen. Bij de zelfmoordaanslagen kwamen veel Israëlische burgers en militairen om het leven. Andere radicaalislamitische bewegingen zoals de Palestijnse Hamas, de Islamitische Jihad en de Al Qaida-beweging hebben dit soort acties overgenomen. Dergelijke daden worden door de genoemde bewegingen verdedigd als oorlogsmanoeuvres; volgens Amnesty International echter zijn dit soort aanslagen op de burgerbevolking misdaden tegen de menselijkheid.[40]

Bron:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hezbollah
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:15:21 #276
421524 SadPanda
pi_141815239
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:13 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
Lees dat artikel eens en er zal een wereld voor je opengaan.
Dat is geen terrorisme. :') Ze hebben Zuid-Libanon bevrijd. Veel christenen waren daar trouwens ook blij mee.
Anti-Turkije
pi_141815261
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:15 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat is geen terrorisme. :') Ze hebben Zuid-Libanon bevrijd. Veel christenen waren daar trouwens ook blij mee.
Honderden raketten afvoeren op civiele doelen is geen terrorisme? Apart..
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:16:56 #278
421524 SadPanda
pi_141815284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:14 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Hezbollah introduceerde als eerste militante groepering zelfmoordaanslagen, dat deed ze in 1983. Dit toentertijd nieuwe fenomeen zorgde voor veel publiciteit in het Westen. Bij de zelfmoordaanslagen kwamen veel Israëlische burgers en militairen om het leven.
Doden van Israëlische militairen is goed. Maar zelfmoordaanslagen op Israëlische burgers hebben ze al ministens 10 jaar niet gedaan.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:17:51 #279
421524 SadPanda
pi_141815313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Honderden raketten afvoeren op civiele doelen is geen terrorisme? Apart..
Dat deden ze pas nadat Israël het deed, dat was de enige manier om dat en de bezetting te stoppen.
Anti-Turkije
pi_141815329
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Doden van Israëlische militairen is goed.
Daar ga je sowieso al de fout in. Dankzij de dienstplicht zijn 95% van de mensen die in het leger dienen uberhaupt onschuldig en willen dat hele conflict ook niet.
pi_141815344
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat deden ze pas nadat Israël het deed, dat was de enige manier om dat en de bezetting te stoppen.
Israel schiet op miltaire doelen. Hezbollah schiet op civiele doelen. Heel groot verschil.
pi_141815349
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Omdat ze het doden van onschuldige burgers als doel hebben.
Israel is ook gesticht door bommenleggers en moordcommando's, dus kennelijk werkt het. Het is ook niet zo dat ze opgehouden zijn met het maken van burgerslachtoffers. Daarnaast, als je uit een veilig land vertrekt om op basis van je ras andermans land op te eisen terwijl je weet dat dat met geweld wordt verkregen dan ben je geen onschuldige maar een schuldige burger.
pi_141815394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef Autodefensa het volgende:

En waren tijden dat ze niet zo stoer waren.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:20:27 #284
421524 SadPanda
pi_141815411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daar ga je sowieso al de fout in. Dankzij de dienstplicht zijn 95% van de mensen die in het leger dienen uberhaupt onschuldig en willen dat hele conflict ook niet.
Dan moeten ze die dienstplicht maar afschaffen. Mocht je ook geen Duitse soldaten vermoorden omdat die ook dienstplicht hadden?
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:21:14 #285
421524 SadPanda
pi_141815438
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Israel schiet op miltaire doelen. Hezbollah schiet op civiele doelen. Heel groot verschil.
Nee, in die oorlog schoot Israël op civiele doelen daarna deed Hezbollah het ook.
Anti-Turkije
pi_141815450
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Doden van Israëlische militairen is goed. Maar zelfmoordaanslagen op Israëlische burgers hebben ze al ministens 10 jaar niet gedaan.
Gevalletje collectief geheugenverlies? Overal plegen ze aanslagen. Op juist burgers.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)risten-in-bulgarije/

http://brabosh.com/2013/05/31/pqpct-pcc/

http://www.hieristhailand(...)anslag-plegenbangkok

Zomaar een paar dingen bovenaan in google. Maar dat support jij, dus heeft voor jou geen betekenis.

Zo denken ze over Israël:

Een van de belangrijkste punten in het programma van Hezbollah is de bestrijding van Israël, deze staat wordt door Hezbollah niet erkend. Hezbollah noemt de vernietiging van de staat Israël noodzakelijk:
Wij zien Israël als de voorhoede van de Verenigde Staten, beide zijn onze meest gehate vijanden die we moeten bestrijden. Deze vijand is de grootste bedreiging voor onze toekomst omdat ze voortdurende uitbreiding van hun macht nastreven. Dit deden ze in Palestina, uiteindelijk willen de zionisten en de Amerikanen een Groot-Israël vestigen van de Eufraat tot de Nijl. De zionistische entiteit (lees: Israël) is gebouwd op agressie, op land dat is gestolen van moslims. Onze strijd tegen Israël eindigt pas als de zionistische staat is uitgewist. We erkennen Israël niet, noch zullen we ooit een overeenkomst of vrede met hen sluiten. We erkennen geen enkele overeenkomst die ooit met Israël gesloten is of gesloten wordt. [29].

En dat support jij. Je bent vast trots op jezelf.
pi_141815476
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dan moeten ze die dienstplicht maar afschaffen. Mocht je ook geen Duitse soldaten vermoorden omdat die ook dienstplicht hadden?
Jammer dat je echt te dom lijkt te zijn om het verschil te zien. Jammer. Had graag een fatsoenlijke discussie met je gevoerd, maar dat lijkt niet te lukken.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:23:11 #288
421524 SadPanda
pi_141815506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Jammer dat je echt te dom lijkt te zijn om het verschil te zien. Jammer. Had graag een fatsoenlijke discussie met je gevoerd, maar dat lijkt niet te lukken.
Israël bezet zuid-Libanon, Duitsland bezet Nederland.
Anti-Turkije
pi_141815526
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Israël bezet zuid-Libanon, Duitsland bezet Nederland.
Sinds wanneer?
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:26:54 #290
421524 SadPanda
pi_141815638
quote:
De nieuwe Bulgaarse regering is teruggekrabbeld daarover.

quote:
'Vlaamse vrienden van Israël' is je bron.

quote:
"Dat hebben bronnen binnen de Thaise politie gemeld''

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:21 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Zo denken ze over Israël:
Niks mis mee, niet erg realistisch helaas.
quote:
Je bent vast trots op jezelf.
Ja.
Anti-Turkije
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:27:37 #291
421524 SadPanda
pi_141815657
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Verbeterd:
Israël bezette zuid-Libanon tot Hezbollah het bevrijde, Duitsland bezette Nederland.
Anti-Turkije
pi_141815663
Hezbollah is een van de sterkste milities van de wereld, ze zijn stoer enz.

Daar houd SadPanda van.
pi_141815683
quote:

Wij zien Israël als de voorhoede van de Verenigde Staten, beide zijn onze meest gehate vijanden die we moeten bestrijden. Deze vijand is de grootste bedreiging voor onze toekomst omdat ze voortdurende uitbreiding van hun macht nastreven. Dit deden ze in Palestina, uiteindelijk willen de zionisten en de Amerikanen een Groot-Israël vestigen van de Eufraat tot de Nijl. De zionistische entiteit (lees: Israël) is gebouwd op agressie, op land dat is gestolen van moslims. Onze strijd tegen Israël eindigt pas als de zionistische staat is uitgewist. We erkennen Israël niet, noch zullen we ooit een overeenkomst of vrede met hen sluiten. We erkennen geen enkele overeenkomst die ooit met Israël gesloten is of gesloten wordt.
Wat klopt daar niet aan?
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:28:37 #294
421524 SadPanda
pi_141815694
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:27 schreef theunderdog het volgende:
Hezbollah is een van de sterkste milities van de wereld, ze zijn stoer enz.

Daar houd SadPanda van.
:') Nee.
Anti-Turkije
pi_141815715
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:28 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:') Nee.
Natuurlijk wel, anders is er geen enkele deftige reden om achter Hezbollah te staan.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:30:41 #296
421524 SadPanda
pi_141815769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, anders is er geen enkele deftige reden om achter Hezbollah te staan.
Jawel, ze strijden tegen Israël (hebben zuid-Libanon bevrijd) en ze steunen Assad.
Anti-Turkije
pi_141815795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat klopt daar niet aan?
Ten eerste al omdat ze geen groot israelisch rijk nastreven. Daar gaat het kernargument al onderuit. Ze zijn dik tevreden met de 1967-grenzen en hebben dikwijls nagestreefd om die erkend te krijgen. Het zijn de Palestijnen die dat keer op keer afgewezen hebben. Israel heeft nooit uitzichzelf haar territorium uitgebreid, alleen nadat het aangevallen is.
pi_141815814
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jawel, ze strijden tegen Israël (hebben zuid-Libanon bevrijd) en ze steunen Assad.
Dat vind je een deftige reden? Waarom zie je alles zo zwart wit als ik vragen mag? Wat hebben de israeli's jou misdaan? (Behalve het nastreven van een rustige plek om te wonen en niet vervolgd te worden)
pi_141815873
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Kortom: jij bent pro-terrorisme.
pi_141815897
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:26 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De nieuwe Bulgaarse regering is teruggekrabbeld daarover.

Link?

[..]

'Vlaamse vrienden van Israël' is je bron.

Ja, en? Jij hebt helemaal geen bronnen, alleen je grote duim.
[..]

"Dat hebben bronnen binnen de Thaise politie gemeld''

Ja, en? Vind je je eigen duim betrouwbaarder?
[..]

Niks mis mee, niet erg realistisch helaas.

Ah, burgers vermoorden is niets mis mee. Een complete staat met al zijn burgers van de kaart vegen is evenmin een probleem. Ik snap niet dat jij nog hier bent, met je achterlijke, middeleeuwse ideeën. Een woestijnland met geweldadige haatbaarden zul jij je vast veel beter thuisvoelen dan hier.

[..]

Ja.
Verder reageer ik niet meer op jou. Zonde van de tijd en energie. Die steek ik liever in normale mensen, die wel serieus te nemen zijn.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:35:51 #301
421524 SadPanda
pi_141815955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kortom: jij bent pro-terrorisme.
Leg eens uit.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties