Tja ik beweer dan ook nergens dat ik goed kan boycotten. Ik geef juist aan dat dat onmogelijk is. Jij daarentegen leest verkeerd en gaat daar vervolgens stoer op reageren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Ik kan dus net zo goed lezen als jij boycotten?
Standaard verhaaltje, niets tegen joden, alleen tegen zionisten en Israël. Anti-zionisme is de nieuwe benaming van anti-semitisme voor 99% van de jodenhaters. Zó doorzichtig.
Vet van mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het 'wie is er begonnen' verhaaltje, moet wat het Midden Oosten betreft maar eens afgelopen zijn. Steeds maar weer kruipen in die slachtoffer rol. 'Oh oh wat zijn we zielig', 'Amerika/Israel/Bush/De Joden' hebben 'het' gedaan, maar 'iets' zelf presteren of oplossen ho maar. Israel is altijd heel terughoudend geweest, toen ze bijna in Damascus stonden na de zoveelste poging om Israel terug in zee te schieten van de arabieren zijn ze weer netjes teruggereden naar eigen land.
Het is tijd voor de palestijnen om eens te accepteren dat ze verloren hebben en voor Hamas en andere malle clubjes ook. Bouw eerst eens je eigen economie op, maak nuttige uitvindingen in plaats van bermbommen en schuif weer aan bij de VN. De nieuwe palestijnse leider gaf niet zo lang geleden het voorbeeld door bij de VN voor zijn zaak te pleiten. Je ziet het met de Koerden, indien je geweld afzweert, stabiliteit brengt etc. dan zijn er steeds meer voorstanders voor je 'eigen' staat. De Moslims kunnen in Iran, Saudie Arabie, Turkije, Marokko en zelfs Nederland gaan wonen en vrijheid van hun godsdienst beleven. De Joden daarentegen hebben niet zo heel veel plaatsen waar ze geaccepteerd worden.
In de woestijn blijven zitten, je laten opfokken door een dom boekje en hopen dat Allah je AK47 sterker maakt dan een kruisraket heeft volgens mij in de afgelopen 50 jaar nog heel weinig opgeleverd.
Bewijs is niet nodig als het om Israel gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waar is het bewijs? Netanyahu blaat maar wat en dat weet hij. Net zoals de VSvA over de massavernietigingswapens van Irak.
Israel dient platgegooid te worden. Laten we dat nou eens doen, dan zijn we van een hoop gezeik af.
Ah? Ja?
En waarom zou mijn stelling verwerpelijk zijn en de jouwe niet?
Zelfverdediging?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:58 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Zelfverdediging. Als je zo idioot bent om je te laten brainwashen door een achterlijke ideologie die jouw vertelt dat alle joden dood moeten en je daarom maar met stenen en katapulten naar gewapende soldaten gaat gooien ben je wel goed gehersenspoeld kun je wel stellen.
Of dacht je dat die soldaten die met stenen bekogeld werden ook terug gingen gooien met stenen?
Dit gebeurd daar dagelijks. Er komen ook regelmatig joden om door die gebrainwashte stenengooiers.
En als er dan doden vallen janken ze alles bij elkaar en worden de beelden gebruikt door pallywood om de wereld te vertellen hoe slecht Israël wel niet is.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bewijs is niet nodig als het om Israel gaat
Hallo? Ze kwamen toch vanuit andere landen naar Israel, met geweld. Waar woonden ze daarvoor dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Waar moeten de joden dan blijven? In zee zeker?
Toch wel:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Waar moeten de joden dan blijven? In zee zeker?
Dan ook wel goed citeren hč.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."
Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.
-
http://luxetlibertasneder(...)en-apen-varkens.html
Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven
Ah, dat is een goede. En dat meen ik oprecht!quote:
Wat is dan volgens jou een voorbeeld van een beschaafd land? Verder is het proberen te vinden van drie vermiste tieners toch niet te beschouwen als 'pesten'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:
Dat is gewoon collectief straffen en heeft niks te maken met "we laten geen joden in de steek."
Om te beginnen hadden die drie daar natuurlijk al niet moeten zijn.
Maar als we dat even laten rusten: in beschaafde landen gaat de politie, en niet het leger, die kinderen en de ontvoerders zoeken. Alleen in bijzondere gevallen worden de speciale mogelijkheden van het leger te hulp geroepen. En die speciale mogelijkheden omvatten zeker niet Palestijnen gaan lopen pesten, of liever gezegd: het daar als normaal geziene pesten opvoeren.
En verder: als jij alle Palestijnen als Hamas-leden ziet, doe je hetzelfde als mensen die alle joodse Israeli's als soldaat zien en dus niet als burger. Leuke spiegel heb jij!
Nee, het zoeken naar drie vermiste tieners hoeft geen pesten te zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou een voorbeeld van een beschaafd land? Verder is het proberen te vinden van drie vermiste tieners toch niet te beschouwen als 'pesten'?
Bron dat er vijf onschuldige kinderen zijn vermoord? Treurig als dat waar is en minstens even erg als het lot van die drie Joden, dat zul je de meeste Israliers ook niet horen ontkennen. Desondanks vind ik dergelijke zoekacties, waarbij al dan niet het leger te hulp schiet (in dit 'beschaafde land' vinden ook wel doorsnee mensen dat het leger best mag ingrijpen in probleemwijken), gerechtvaardigd. Alsof Palaestijnen dit soort methodes zouden schuwen als ze de intelligence/manpower hadden. Israel is bijna in een permanente staat van oorlog met relifreaks uit alle windstreken en er wordt zelfs van binnen uit geprobeerd om het land om zeep te helpen dmv bomaanslagen, dan is het toch niet zo raar dat men zulke taken niet aan de politie, maar aan het leger toekent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, het zoeken naar drie vermiste tieners hoeft geen pesten te zijn.
Iemand hier vergeleek het met het zoeken naar de twee vermiste kinderen van een tijd geleden hier in Nederland. Daar werd inderdaad ook de hulp gevraagd van burgers en van het leger. Maar in de loop van die zoektocht werden geen huizen met grof geweld doorzocht en werden al helemaal geen vijf (vijf!) onschuldige kinderen doodgeschoten.
En natuurlijk leven mensen mee met de ouders van vermiste kinderen. Maar waarom leven ze meer mee met drie vermiste en vermoorde kinderen dan met vijf doodgeschoten kinderen? Zijn die vijf minder waard dan die drie?
Vijf ogen zijn minder dan drie ogen? Vijf tanden minder dan drie tanden?
Gewoon de krant: vijf Palestijnen gedood.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:19 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Bron dat er vijf onschuldige kinderen zijn vermoord? Treurig als dat waar is en minstens even erg als het lot van die drie Joden, dat zul je de meeste Israliers ook niet horen ontkennen. Desondanks vind ik dergelijke zoekacties, waarbij al dan niet het leger te hulp schiet (in dit 'beschaafde land' vinden ook wel doorsnee mensen dat het leger best mag ingrijpen in probleemwijken), gerechtvaardigd. Alsof Palaestijnen dit soort methodes zouden schuwen als ze de intelligence/manpower hadden. Israel is bijna in een permanente staat van oorlog met relifreaks uit alle windstreken en er wordt zelfs van binnen uit geprobeerd om het land om zeep te helpen dmv bomaanslagen, dan is het toch niet zo raar dat men zulke taken niet aan de politie, maar aan het leger toekent.
Je bent oud en wijs genoeg om nu al te weten dat 'de krant' toch echt geen bron is. En terzijde, kinderen zijn over het algemeen onschuldig maar dat zei je net niet. Gaat erom dat er aan beide kanten slachtoffers te betreuren zijn, maar (Palestijnen)/Hamas hebben over het algemeen toch minder achting voor het menselijk bestaan (op aarde) dus wat hen betreft kan het bloedvergieten nog wel even doorgaan. Een nuchtere Israelier is een dergelijke 'onbeschaafde' houding niet toegedaan maar probeert er eerder via de diplomatieke weg uit te komen. Nadat Israel enige tijd terug opnieuw met tanks gaza binnen dreigde te rijden werd gestopt met het afvuren van raketten. Niet veel later gingen de Palestijnen als vanouds weer vrolijk verder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gewoon de krant: vijf Palestijnen gedood.
En jawel hoor: vijf Palestijnen zijn volgens de meeste pro-Israel-reageerders veel minder erg dan 3 joden.
En vet van mij: Tja, als je zo denkt is er alle rechtvaardiging om om je heen te slaan.
Neem je wel op tijd je pilletjes in, schat?
Ja, dat ben ik. Maar het gaat erom dat Israel meer slachtoffers weet te maken aan Palestijnse kant dan andersom. Dus als je naar aantallen kijkt, hebben Israelis minder eerbied voor menselijk leven dan Palestijnen. Immers: Israel maakt pakweg 10 maal zoveel doden als Palestijnen. Dus zijn Israeliers pakweg 10 maal zo onbeschaafd als Palestijnen. Dat is vast een schokkende beleving voor je, maar uitgaande van je eigen logica zul je dat toch moeten ervaren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:39 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Je bent oud en wijs genoeg om nu al te weten dat 'de krant' toch echt geen bron is. En terzijde, kinderen zijn over het algemeen onschuldig maar dat zei je net niet. Gaat erom dat er aan beide kanten slachtoffers te betreuren zijn, maar (Palestijnen)/Hamas hebben over het algemeen toch minder achting voor het menselijk bestaan (op aarde) dus wat hen betreft kan het bloedvergieten nog wel even doorgaan. Een nuchtere Israelier is een dergelijke 'onbeschaafde' houding niet toegedaan maar probeert er eerder via de diplomatieke weg uit te komen. Nadat Israel enige tijd terug opnieuw met tanks gaza binnen dreigde te rijden werd gestopt met het afvuren van raketten. Niet veel later gingen de Palestijnen als vanouds weer vrolijk verder.
Ook al gaat 'het' daar om, dan nog zou ik graag willen weten hoe je aan die informatie komt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Maar het gaat erom dat Israel meer slachtoffers weet te maken aan Palestijnse kant dan andersom. Dus als je naar aantallen kijkt, hebben Israelis minder eerbied voor menselijk leven dan Palestijnen. Immers: Israel maakt pakweg 10 maal zoveel doden als Palestijnen. Dus zijn Israeliers pakweg 10 maal zo onbeschaafd als Palestijnen. Dat is vast een schokkende beleving voor je, maar uitgaande van je eigen logica zul je dat toch moeten ervaren.
Maar erfzonde is iets christelijks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Klopt de Israeli's zijn Joods, dat is de God van het oude testament: de God van de vergelding, oog om oog, tand om tand
Wie zegt dat iedereen moslims haat? Je kunt de religie verafschuwen zonder haar aanhangers dood te wensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef klawie het volgende:
Oke stop ook allemaal met koffie drinken dan moslims haten maar wel koffie drinken
Je verliest de discussie regelmatig op drogredenatie, maar nu dus ook door drogredenatie vermengd met ordinaire Godwins.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jaja, de bevolking van Putten was ook in haar geheel terrorist! De fik in die kerk! Groot gelijk hadden die moffen!
Het leger helpt zoeken, dat is iets anders dan huizen binnenvallen en overhoop halen en en passant 5 Palestijnen doden.
De meeste van je geloofsgenoten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef Randle het volgende:
[..]
Ik zou er trouwens graag een steentje aan bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |