abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141784536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef DonaldDuck85 het volgende:
Heb niet alles doorgelezen, maar het enigste wat ik kwijt wil is het volgende: Als Hamas de wapens neerlegt is er vrede, als Israël de wapens neerlegt worden ze morgen nog in zee gedreven.

Iedereen die hamas steunt is een jodenhater. Deze organisatie heeft namelijk de vernietiging van Israël in haar handvest staan. Schiet willekeurig raketten af op burgerdoelen, om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, roept op om Joden te ontvoeren en aan te vallen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Steun aan hamas wordt vaak gemaskeerd onder het mom van 'die arme palestijnen'. De jodenhaat is echter groter dan de zgn. liefde voor de palestijnen. Een volk dat pas bestaat sinds de oprichting van de staat Israël trouwens, en wat een samenraapsel van arabieren is uit diverse landen.

Wie zijn ogen open heeft en verder kijkt dan zijn neus lang is weet hoe vredelievend de islam is. Kijken als wij hier in Nederland dagelijks raketten om onze oren krijgen vanuit Duitsland, en dat de Duitsers ons van de kaart willen vegen. Dat is de dagelijkse realiteit in Israël.

De enigste taal die islam terroristen begrijpen is de taal van geweld. If they hit you, hit them back harder.
Bedekken met de mantel der liefde snij je jezelf mee in je vingers. Dat wordt hier in Nederland al heel lang gedaan. Als je ze een vinger geeft pakken ze je hele hand. Ze zijn gematigd zolang ze in de minderheid zijn.

In Israël weet men dit al te goed. Keihard terug slaan dus. En dit is ook wat er zal gebeuren.
Het zijn inderdaad de Palestijnen die de Joden de zee in drijven:'). Israël doodt op elke Jood 10 Palestijnen, hebben vergevorderde technologische wapens en nog durf jij dit te beweren. Joodse kinderen die met stenen gooien naar een Israëlische soldaat omdat die hun hele dorp verwoest worden met een kogel van het leven beroofd. Israël heeft helemaal niks te vrezen van Palestina.
pi_141784595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:58 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Zelfverdediging. Als je zo idioot bent om je te laten brainwashen door een achterlijke ideologie die jouw vertelt dat alle joden dood moeten en je daarom maar met stenen en katapulten naar gewapende soldaten gaat gooien ben je wel goed gehersenspoeld kun je wel stellen.

Of dacht je dat die soldaten die met stenen bekogeld werden ook terug gingen gooien met stenen?

Dit gebeurd daar dagelijks. Er komen ook regelmatig joden om door die gebrainwashte stenengooiers.

En als er dan doden vallen janken ze alles bij elkaar en worden de beelden gebruikt door pallywood om de wereld te vertellen hoe slecht Israël wel niet is.
Het spijt me dit te zeggen maar je bent te dom om te poepen. Er wordt zoveel gemoord door de joden dat het niks meer te maken heeft met zelfverdediging.

En heb je mij horen zeggen dat alle joden dood moeten ???? En dat je met stenen gaat vechten tegen mensen met geweren is principe je legt je niet zomaar neer bij een onderdrukking die je wordt opgelegd zelfde als ik een muur om/door je huis bouw daar ben jij het toch ook niet mee eens
pi_141784701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Nog steeds niets inhoudelijks te melden? En jij durft 'dom' in je mond te nemen? Nuff said. Waarschijnlijk ook een aanhanger van een achterlijk sprookje. Lang leve onze multi culti samenleving!
Of ben jij de domme aanhanger en volg je zomaar zonder echt de feiten te kennen?
pi_141784944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Nog steeds niets inhoudelijks te melden? En jij durft 'dom' in je mond te nemen? Nuff said. Waarschijnlijk ook een aanhanger van een achterlijk sprookje. Lang leve onze multi culti samenleving!
Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
pi_141784983
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef klawie het volgende:

[..]

Het spijt me dit te zeggen maar je bent te dom om te poepen. Er wordt zoveel gemoord door de joden dat het niks meer te maken heeft met zelfverdediging.

En heb je mij horen zeggen dat alle joden dood moeten ???? En dat je met stenen gaat vechten tegen mensen met geweren is principe je legt je niet zomaar neer bij een onderdrukking die je wordt opgelegd zelfde als ik een muur om/door je huis bouw daar ben jij het toch ook niet mee eens
Er wordt door niemand zoveel gemoord als door islamieten. Syrië, Irak, Nigeria, boko-haram, isis, al-nusra. Overal waar islam is regeert haat, moord en doodslag, steniging, homo's en andere geloven worden niet geaccepteerd en zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. Dat Israël niet islamitisch is, is de islam en de meeste islamieten een vreselijke doorn in het oog.

Degene waar jij de stront van in je ogen hebt was in elk geval niet te dom om te schijten.
pi_141785084
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
Waar moeten de joden dan blijven? In zee zeker?
pi_141785162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Er wordt door niemand zoveel gemoord als door islamieten. Syrië, Irak, Nigeria, boko-haram, isis, al-nusra. Overal waar islam is regeert haat, moord en doodslag, steniging, homo's en andere geloven worden niet geaccepteerd en zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. Dat Israël niet islamitisch is, is de islam en de meeste islamieten een vreselijke doorn in het oog.

Degene waar jij de stront van in je ogen hebt was in elk geval niet te dom om te schijten.
Als je kijkt naar religieuze landen, dan hebben joodse landen een 100% track record van dood en verderf; namelijk Israël. Wil dat dan zeggen dat joden erger zijn dan moslims, aangezien niet 100% van de islamitische landen een en al dood en verderf is?
pi_141785195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Een zwerver kan toch ook niet jou huis claimen en jou eruit gooien
pi_141785209
quote:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
pi_141785543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
pi_141785792
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
Lijkt me een beetje aan de late kant nu. Dat had de UN in 1948 moeten doen dan. 70 jaar later is dat geen goede optie meer. Maar indien dat wel zou kunnen zouden ook daar weer problemen opduiken, want het gif van de islam en daarmee de jodenhaat is de meeste samenlevingen binnengedrongen inmiddels. Islamieten dulden nergens joden naast zich. Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
pi_141785928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]
Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
Laat me dat stukje zien waar dat staat
pi_141786092
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.

En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
pi_141786418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Laat me dat stukje zien waar dat staat
Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

-

http://luxetlibertasneder(...)en-apen-varkens.html

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })

[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 02-07-2014 01:55:12 (Geen Trouw) ]
pi_141786588
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, want ze willen geen vrede.
Dit is dus waar het hele conflict in het MO en de gehele wereld om draait en onze menselijke geschiedenis omdraait.

Ik kom vaak bij bijeenkomsten waar Marokkanen , Oost Europeanen, Mensen uit Scandiviä , uit de USA, Iraniërs mensen uit het Midden oosten en Afrika en Azië komen. Moslims, Joden, Christenen, Boedhisten, en weet ik wat voor religie ze wel of juist niet aanhangen (doet er verder ook niet toe)

Over de gehele windstreken komen mensen te samen en we hebben allemaal dezelfde vraag: "waarom is er geen vrede in de wereld?" deze zin wordt telkens gesteld , immers iedereen lijkt voor vrede te willen gaan. Maar waarom is deze er niet? Is het zo moeilijk? Waarom wijzen wij naar iedereen? Wat is dat toch?Waarom is het zo moeilijk vrede onder elkaar? Is de ene crisis niet afgelopen begint de andere weer. Waarom?

Jij zegt "ze willen geen vrede"

Dat is correct. De mens wil geen vrede. En de reden(en) is niet Hamas noch de staat Israël. Het is niet Putin met zijn Rusland of het communisme. Het is niet Hitler met zijn 3e Rijk. Het is niet de oorlog in Congo. Het is niet Titus ect ect.

De ware reden is de mens zelf. De mens wil geen vrede. Men moet naar de werkelijke oorzaak kijken en deze aanpakken. Als ik ruzie met mijn broer krijg wijs ik naar hem "hij is de schuld" (wie herkent dat niet?) Waarom zien we altijd de slechte dingen bij de anderen en nooit bij onszelf??

Je moet beginnen bij jezelf. Je naasten ( alle mensen) is je spiegel. Als je iets ziet bij een ander is het je eigen spiegelbeeld. Er wordt jouw getoont wat je zelf ook moet corrigeren ( Baal shem tov)

Als men een betere wereld wil was dat allang gebeurd. Maar de mens wil geen beter wereld omdat de mens in zijn eigen harde schil zit. Die wil er niet uit. Dus herhaalt de geschiedenis zich gewoon opnieuw ( hieruit kunnen we opmaken dat we achterlopen in onze ontwikkeling)

En dat niet alleen, we worden ook steeds harder gestraft. Zo werkt de natuur. Na kapitalisme is er tijd voor fascisme. Het lijden ( kijk maar om je heen) is een manier van de natuur om ons uit het schilletje te komen. Dat we gaan beseffen waar we eigenlijk mee bezig zijn. En het lijden blijft doorgaan hoe dan ook , totdat de mens gaat veranderen. Lijden is goed het brengt ons namelijk een stapje dichterbij. Dichterbij de eenheid. Een eenheid die zorgt voor wereldvrede.

Ontopic. Het conflict in Palestina is geen grondprobleem. Geen religieus probleem en kan echt niet zo opgelost worden.
pi_141786751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })
Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
pi_141787139
quote:

[..]

Ze hebben al 90% van Palestina, lijkt me ruim voldoende toch?
pi_141787210
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

En jij weigert uit te leggen wat dan wel wordt gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als ik het 100x blijf vragen.
pi_141787234
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.
Doe toch eens niet zo simplistisch man.
quote:
En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
Het recht op zelfbeschikking, wellicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')