abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141785084
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
Waar moeten de joden dan blijven? In zee zeker?
pi_141785162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Er wordt door niemand zoveel gemoord als door islamieten. Syrië, Irak, Nigeria, boko-haram, isis, al-nusra. Overal waar islam is regeert haat, moord en doodslag, steniging, homo's en andere geloven worden niet geaccepteerd en zo kan ik nog wel een avondje doorgaan. Dat Israël niet islamitisch is, is de islam en de meeste islamieten een vreselijke doorn in het oog.

Degene waar jij de stront van in je ogen hebt was in elk geval niet te dom om te schijten.
Als je kijkt naar religieuze landen, dan hebben joodse landen een 100% track record van dood en verderf; namelijk Israël. Wil dat dan zeggen dat joden erger zijn dan moslims, aangezien niet 100% van de islamitische landen een en al dood en verderf is?
pi_141785195
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Een zwerver kan toch ook niet jou huis claimen en jou eruit gooien
pi_141785209
quote:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
pi_141785543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als er iemand een sprookje volgt zijn het de zionisten. Een land is niet van jou omdat het in een boek staat. Zo simpel is het.
Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
pi_141785792
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zou het niet veel logischer zijn om ze een stuk van Europa te geven, aangezien Europa het een en ander wil goedmaken met ze?
Lijkt me een beetje aan de late kant nu. Dat had de UN in 1948 moeten doen dan. 70 jaar later is dat geen goede optie meer. Maar indien dat wel zou kunnen zouden ook daar weer problemen opduiken, want het gif van de islam en daarmee de jodenhaat is de meeste samenlevingen binnengedrongen inmiddels. Islamieten dulden nergens joden naast zich. Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
pi_141785928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]
Volgens de koran zijn joden apen en honden, en moeten ze dood. En iedereen weet hoe fanatiek die extremisten zijn.
Laat me dat stukje zien waar dat staat
pi_141786092
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen hé. DAT wordt helemaal niet gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als je het 100x blijft herhalen.
Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.

En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
pi_141786418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Laat me dat stukje zien waar dat staat
Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

-

http://luxetlibertasneder(...)en-apen-varkens.html

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })

[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 02-07-2014 01:55:12 (Geen Trouw) ]
pi_141786588
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, want ze willen geen vrede.
Dit is dus waar het hele conflict in het MO en de gehele wereld om draait en onze menselijke geschiedenis omdraait.

Ik kom vaak bij bijeenkomsten waar Marokkanen , Oost Europeanen, Mensen uit Scandiviä , uit de USA, Iraniërs mensen uit het Midden oosten en Afrika en Azië komen. Moslims, Joden, Christenen, Boedhisten, en weet ik wat voor religie ze wel of juist niet aanhangen (doet er verder ook niet toe)

Over de gehele windstreken komen mensen te samen en we hebben allemaal dezelfde vraag: "waarom is er geen vrede in de wereld?" deze zin wordt telkens gesteld , immers iedereen lijkt voor vrede te willen gaan. Maar waarom is deze er niet? Is het zo moeilijk? Waarom wijzen wij naar iedereen? Wat is dat toch?Waarom is het zo moeilijk vrede onder elkaar? Is de ene crisis niet afgelopen begint de andere weer. Waarom?

Jij zegt "ze willen geen vrede"

Dat is correct. De mens wil geen vrede. En de reden(en) is niet Hamas noch de staat Israël. Het is niet Putin met zijn Rusland of het communisme. Het is niet Hitler met zijn 3e Rijk. Het is niet de oorlog in Congo. Het is niet Titus ect ect.

De ware reden is de mens zelf. De mens wil geen vrede. Men moet naar de werkelijke oorzaak kijken en deze aanpakken. Als ik ruzie met mijn broer krijg wijs ik naar hem "hij is de schuld" (wie herkent dat niet?) Waarom zien we altijd de slechte dingen bij de anderen en nooit bij onszelf??

Je moet beginnen bij jezelf. Je naasten ( alle mensen) is je spiegel. Als je iets ziet bij een ander is het je eigen spiegelbeeld. Er wordt jouw getoont wat je zelf ook moet corrigeren ( Baal shem tov)

Als men een betere wereld wil was dat allang gebeurd. Maar de mens wil geen beter wereld omdat de mens in zijn eigen harde schil zit. Die wil er niet uit. Dus herhaalt de geschiedenis zich gewoon opnieuw ( hieruit kunnen we opmaken dat we achterlopen in onze ontwikkeling)

En dat niet alleen, we worden ook steeds harder gestraft. Zo werkt de natuur. Na kapitalisme is er tijd voor fascisme. Het lijden ( kijk maar om je heen) is een manier van de natuur om ons uit het schilletje te komen. Dat we gaan beseffen waar we eigenlijk mee bezig zijn. En het lijden blijft doorgaan hoe dan ook , totdat de mens gaat veranderen. Lijden is goed het brengt ons namelijk een stapje dichterbij. Dichterbij de eenheid. Een eenheid die zorgt voor wereldvrede.

Ontopic. Het conflict in Palestina is geen grondprobleem. Geen religieus probleem en kan echt niet zo opgelost worden.
pi_141786751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden.

Jouw antwoord weet ik al: Slechte/verkeerde vertaling. Standaard. Vooral nooit toegeven })
Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
pi_141787139
quote:

[..]

Ze hebben al 90% van Palestina, lijkt me ruim voldoende toch?
pi_141787210
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

En jij weigert uit te leggen wat dan wel wordt gebruikt als rechtvaardiging, ook niet als ik het 100x blijf vragen.
pi_141787234
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat de vlag van Israël niets te maken heeft met hun sprookjesgeloof.
Doe toch eens niet zo simplistisch man.
quote:
En wat is trouwens wel de rechtvaardiging volgens jou?
Het recht op zelfbeschikking, wellicht?
pi_141787528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
pi_141787585
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]

Het recht op zelfbeschikking, wellicht?
Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
pi_141787933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Amerika deelt doodstrafen uit is er zoveel geweld onder elkaar

Ligt dat dan ook aan de moslims??? Amerika heeft volgens mij geen enkele moslim is het bestuur van het land of iets wat er te maken heeft
pi_141789293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

[..]

Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
pi_141790716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
als het jodendom niet had bestaan ook
pi_141790927
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
pi_141791033
"Bibi" en zijn erecties. :')
pi_141791166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.

Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
pi_141791359
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Nintex het volgende:
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
pi_141791464
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
Zo bewijs je mijn gelijk, dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')