abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141787528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Je hebt het ook gewoon echt slecht vertaald hahahahaha dit is toch wel 1 van de slechtste
Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
pi_141787585
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]

Het recht op zelfbeschikking, wellicht?
Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Had je antwoord van tevoren al voorspeld. Net zoals al het geweld jegens anders/niet gelovigen wat in je sprookjesboek staat. Is uiteraard ook allemaal slecht vertaald. Daarom is het ook zo'n vredelievende toestand in het midden-oosten en overal waar moslims het voor het zeggen hebben. Daarom zoveel stenigingen in Pakisten, Afghanistan, Sudan en elk willekeurig moslimland. Ze zijn toch zo vredelievend.

Mijn mening over de islam is dat het het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. Dit geloof heeft niets anders gebracht dan moord, doodslag, oorlog en ellende. 1400 jaar lang al. En het wordt alleen maar erger. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen al niet, dus laat staan andersdenkenden.
Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
pi_141787933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Amerika deelt doodstrafen uit is er zoveel geweld onder elkaar

Ligt dat dan ook aan de moslims??? Amerika heeft volgens mij geen enkele moslim is het bestuur van het land of iets wat er te maken heeft
pi_141789293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze daar 90% van Palestina voor nodig?

[..]

Israël is gelukkig wel tolerant tegenover andersdenkenden. De Islam heeft nochtans vrij weinig met de huidige Israël-Palestina situatie te maken anders dan dat het een ander geloof is dan het Jodendom.
Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
pi_141790716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Dat is juist. In het Israëlische parlement zitten moslims, christenen en joden. De meeste islamitische landen hebben een inreisverbod voor joden. Daarmee gaan ze erg ver: http://www.powned.tv/nieu(...)_accepteert_jod.html

Laat staan dat daar joden in een regering zullen komen. De islam heeft álles met de situatie in Israël te maken. Als de islam niet had bestaan was er nu vrede in Israël.
als het jodendom niet had bestaan ook
pi_141790927
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
pi_141791033
"Bibi" en zijn erecties. :')
pi_141791166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.

Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
pi_141791359
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Nintex het volgende:
Het domme bij die extremistische moslims blijft, 'ja maar jullie, want jullie, jullie, hen, zij, die andere, niet wij, absoluut niet wij'. Als er twee moslims op een verder onbewoond eiland zitten en de een de ander doodschiet dan heeft alsnog Amerika het gedaan, of een Jood of een christen of misschien wel de wind.

De acties van anderen praten je eigen acties niet goed.
Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
pi_141791464
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef klawie het volgende:

[..]

Aks je een jood een andere jood doodschiet zal de andere zeggen dat het een actie was van binladen
Zo bewijs je mijn gelijk, dank je
pi_141791516
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zo bewijs je mijn gelijk, dank je
Jij de mijne ook haha
pi_141791901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.

Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.

Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam 8)7
  dinsdag 1 juli 2014 @ 22:58:29 #153
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141792265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Goed zo!
pi_141792594
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.

Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam 8)7
Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Baran
quote:
He was the youngest of three children in a Jewish family
pi_141792891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.

[..]

Zo hypocriet zijn ze wel om dat niet te doen. Alleen als het zo uitkomt. Jodenhaat zolang het ze zelf niet raakt.
pi_141792943
Oke stop ook allemaal met koffie drinken dan moslims haten maar wel koffie drinken
pi_141792990
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

[..]

Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.
pi_141793064
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
pi_141793759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.

[..]

Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.
Ik kan dus net zo goed lezen als jij boycotten?

Standaard verhaaltje, niets tegen joden, alleen tegen zionisten en Israël. Anti-zionisme is de nieuwe benaming van anti-semitisme voor 99% van de jodenhaters. Zó doorzichtig.
pi_141793800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
Zit je nu op die voorloper te typen ofzo? :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')