Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.
Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
Goed zo!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Als de Islam niet had bestaan hadden de Palestijnen wel een ander geloof gehad. Dat had niks afgedaan aan de situatie.
Overigens vind ik een Israëlische boycot meer dan terecht, probeer zelf ook zo min mogelijk Israël indirect financieel te steunen voor zover dat lukt.
Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.
Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam
quote:He was the youngest of three children in a Jewish family
Zo hypocriet zijn ze wel om dat niet te doen. Alleen als het zo uitkomt. Jodenhaat zolang het ze zelf niet raakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Baran
[..]
Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:53 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Exact. Alleen is er geen enkel ander geloof zo haatdragend als de islam. Dat had hoogstwaarschijnlijk dus wel veel afgedaan aan de situatie.
Die boycot moet ik altijd om lachen. De meeste moslims weten maar half hoeveel Israëlische uitvindingen en producten er zijn. Als je dan echt zo graag boycot ga dan maar in een bedoeïenen tent zitten. Tussen de kamelen. Wel ff checken of de stof van die tent toevallig ook niet uit Israël komt. Zelf kijk ik trouwens ook zo nu en dan op die boycot sites (die misschien wel opgezet zijn met software uit Israël), om te kijken welke producten uit Israël er allemaal zijn. Koop ze zelf zoveel mogelijk.
Stille hint: Als je een intel cpu in je computer hebt zeil hem ook uit het raam
Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een van de uitvinders van het internet is een jood, wil je Israel boycotten, geen internet meer gebruiken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Baran
[..]
Ik kan dus net zo goed lezen als jij boycotten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Je kan niet heel goed lezen. Ik schrijf heel expliciet dat ik Israël 'zo min mogelijk indirect financieel probeer te steunen voor zover dat lukt'. Die zin is dubbelop maar dat schrijf ik omdat ik anders dit soort opmerkingen krijg. Dan nog krijg jij het voor elkaar om op deze manier te reageren.
[..]
Alweer iemand die niet kan lezen. Ik heb niks tegen Joden, alleen tegen zionisten en Israël. Daarnaast ben je niet gelijk Joods als je in een Joods gezin bent geboren, je moeder moet Joods zijn.
Zit je nu op die voorloper te typen ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Zit je nu op die voorloper te typen ofzo?
Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja
Morgen niet stiekem koffie drinken he
Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef DonaldDuck85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?
Misschien dat dit je dan uit de droom helpt: http://www.koffiebean.nl/koffie-geschiedenis-t-3_33.html
http://www.weetnet.nl/computer/computer.htmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.
Anyway, het feit is dat de Arabieren van Egypte tot Irak tot wel 10 x toe hebben geprobeerd om Israel te verslaan. Het is niet gelukt. Op een gegeven moment moet je dan gewoon de witte vlag uithangen en het op een akkoordje gooien dat voor alle partijen goed uitkomt. Dat begrepen de Duitsers en Japanners op den duur ook. Misschien in 'theorie' volgens sommige ook een prachtige wereld die ze voor ogen hadden, maar gewoon niet realistisch en niet haalbaar. Israel terug de zee in kegelen is dat ook niet. De duitsers begrepen op den duur dat het rijk niet oppermachtig kon worden en dat ze hun tijd en geld beter kon steken in handel, betere auto's en machines dan in tanks. De Russen begrepen dat het sovjet systeem niet meer haalbaar was en zelfs Amerika had door dat Vietnam niet gewonnen kon worden.
De palestijnen hebben in 50 jaar die situatie niet kunnen veranderen en dat gaat over de volgende 50 jaar ook niet lukken. Het enige wat de huidige koers oplevert is meer oorlog, meer vluchtelingen, meer immigratie, meer onthoofdingen en meer verwoesting.
In de middeleeuwen waren de arabieren zeker een hoogontwikkeld volk. Jammer dat ze zijn blijven hangen in die middeleeuwen, daar waar de rest van de wereld zich wel verder ontwikkeld heeft. Geld voor ontwikkeling wat ze krijgen steken ze liever in raketten en bermbommen, en geven ze aan families van zelfmoordterroristen. Vandaar dat het nooit wat is geworden, en nooit meer wat zál worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef klawie het volgende:
[..]
http://www.weetnet.nl/computer/computer.htm
Jaja, de bevolking van Putten was ook in haar geheel terrorist! De fik in die kerk! Groot gelijk hadden die moffen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat zeer gericht daar de vader ook een Hamaslid is en dus een terrorist. Ze kunnen het voorkomen door de kinderen heelhuids over te dragen aan de ouders, zoniet dan de bulldozer over de woning heen.
Daarnaast ben jij niet degene die bepaald wie er naar de ontvoerde kinderen gaat zoeken maar zelfs in Nederland helpt het leger mee zoeken als er onschuldige kinderen vermist worden. Denk maar aan de 2 knulletjes die vorig jaar door hun vader Jeroen meegenomen werden en later dood werden terug gevonden . Ook daar zocht het leger mee dus zo ongebruikelijk is dat niet.
Dat heb ik nooit gezegd of gevonden. Ik vind het wel jammer dat dat niet meer kan, dat is wel waar. Zeker gezien het gedrag van die staat.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je zei dat we niets kunnen doen aan het bestaan van de staat. Ik dacht dat je nog steeds vond dat die van de kaart geveegd zou moeten worden.
Vet van mij: je weet dat Hamas grotendeels gecreëerd is door Israel? Om een tegenwicht tegen Al Fatah te vormen. En nu is het handig als smoesje om niet meer te hoeven onderhandelen en er gewoon op te kunnen slaan en blindelings de schuld te kunnen geven.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Mwah, vind ik toch altijd een zeer vreemd punt. Joden hebben honderden jaren geleefd zonder pogingen om een staat te stichten. Dat je dan uiteindelijk vind dat je Palestina wel voor 90% mag overnemen vind ik ronduit beschamend. Natuurlijk is het een lastige situatie maar 50/50 zou naar mijn mening ruim voldoende moeten zijn.
Maar Palestina heeft zichzelf in de vingers gesneden door het ontstaan van Hamas. Als er op dit moment geen radicaliserende organisatie zou bestaan in Palestina weet ik niet hoe de rest van de wereld zou reageren op deze systematische uitroeiing van Israël. Op dit moment praat Israël alles goed onder het mom dat het toch allemaal terroristen zijn.
Aan de andere kant vind ik niet dat je van een volk kunt verwachten om 60 jaar lang geterroriseerd te worden en is het ontstaan van zo'n organisatie slechts een kwestie van tijd geweest. Kwam wel goed uit voor Israël.
Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. De Westoever kan de schuilkelder in..
Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.
Nou snap ik opeens wel waarom bouwmaterialen naar Gaza geblokkeerd worden.
Aardig stuk.quote:
Onschuldige joden wel dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.
Er zijn mensen die mij dat toch al aanraden, maar dat zijn mensen die mij liefhebben. Is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:13 schreef Karrs het volgende:
Zo, ik voel een nieuw pak slaag voor Hamas aankomen.
En jodenhaters in dit topic: ff stil zitten. Jullie worden de komende dagen geknipt en geschoren.
Ik hoor Netanyahu spreken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Altijd vermakelijk, als Israël Hamas wordt gepresenteerd als de moreel verwerpelijke.
Maar goed, ik laat jullie jodenmoslimhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze IsraëlHamas geschoven moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |