abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141794361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Zit je nu op die voorloper te typen ofzo? :Y)
Ja

Morgen niet stiekem koffie drinken he
pi_141794929
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Ja

Morgen niet stiekem koffie drinken he
Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?
Misschien dat dit je dan uit de droom helpt: http://www.koffiebean.nl/koffie-geschiedenis-t-3_33.html
pi_141795007
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef klawie het volgende:
Computers uit de voorloper is nl uitgevonden door de moslims
Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.

Anyway, het feit is dat de Arabieren van Egypte tot Irak tot wel 10 x toe hebben geprobeerd om Israel te verslaan. Het is niet gelukt. Op een gegeven moment moet je dan gewoon de witte vlag uithangen en het op een akkoordje gooien dat voor alle partijen goed uitkomt. Dat begrepen de Duitsers en Japanners op den duur ook. Misschien in 'theorie' volgens sommige ook een prachtige wereld die ze voor ogen hadden, maar gewoon niet realistisch en niet haalbaar. Israel terug de zee in kegelen is dat ook niet. De duitsers begrepen op den duur dat het rijk niet oppermachtig kon worden en dat ze hun tijd en geld beter kon steken in handel, betere auto's en machines dan in tanks. De Russen begrepen dat het sovjet systeem niet meer haalbaar was en zelfs Amerika had door dat Vietnam niet gewonnen kon worden.

De palestijnen hebben in 50 jaar die situatie niet kunnen veranderen en dat gaat over de volgende 50 jaar ook niet lukken. Het enige wat de huidige koers oplevert is meer oorlog, meer vluchtelingen, meer immigratie, meer onthoofdingen en meer verwoesting.
pi_141795661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef DonaldDuck85 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, geen koffie drinken? Heb je de illusie dat koffie door moslims geproduceerd wordt ofzo?
Misschien dat dit je dan uit de droom helpt: http://www.koffiebean.nl/koffie-geschiedenis-t-3_33.html
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Koffie

Lees voer voor je
pi_141796093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Charles Babbage was geen moslim, dat was toch echt een Britse wiskundige.

Anyway, het feit is dat de Arabieren van Egypte tot Irak tot wel 10 x toe hebben geprobeerd om Israel te verslaan. Het is niet gelukt. Op een gegeven moment moet je dan gewoon de witte vlag uithangen en het op een akkoordje gooien dat voor alle partijen goed uitkomt. Dat begrepen de Duitsers en Japanners op den duur ook. Misschien in 'theorie' volgens sommige ook een prachtige wereld die ze voor ogen hadden, maar gewoon niet realistisch en niet haalbaar. Israel terug de zee in kegelen is dat ook niet. De duitsers begrepen op den duur dat het rijk niet oppermachtig kon worden en dat ze hun tijd en geld beter kon steken in handel, betere auto's en machines dan in tanks. De Russen begrepen dat het sovjet systeem niet meer haalbaar was en zelfs Amerika had door dat Vietnam niet gewonnen kon worden.

De palestijnen hebben in 50 jaar die situatie niet kunnen veranderen en dat gaat over de volgende 50 jaar ook niet lukken. Het enige wat de huidige koers oplevert is meer oorlog, meer vluchtelingen, meer immigratie, meer onthoofdingen en meer verwoesting.
http://www.weetnet.nl/computer/computer.htm
pi_141797428
quote:
In de middeleeuwen waren de arabieren zeker een hoogontwikkeld volk. Jammer dat ze zijn blijven hangen in die middeleeuwen, daar waar de rest van de wereld zich wel verder ontwikkeld heeft. Geld voor ontwikkeling wat ze krijgen steken ze liever in raketten en bermbommen, en geven ze aan families van zelfmoordterroristen. Vandaar dat het nooit wat is geworden, en nooit meer wat zál worden.
pi_141799721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat zeer gericht daar de vader ook een Hamaslid is en dus een terrorist. Ze kunnen het voorkomen door de kinderen heelhuids over te dragen aan de ouders, zoniet dan de bulldozer over de woning heen.

Daarnaast ben jij niet degene die bepaald wie er naar de ontvoerde kinderen gaat zoeken maar zelfs in Nederland helpt het leger mee zoeken als er onschuldige kinderen vermist worden. Denk maar aan de 2 knulletjes die vorig jaar door hun vader Jeroen meegenomen werden en later dood werden terug gevonden . Ook daar zocht het leger mee dus zo ongebruikelijk is dat niet.
Jaja, de bevolking van Putten was ook in haar geheel terrorist! De fik in die kerk! Groot gelijk hadden die moffen!

Het leger helpt zoeken, dat is iets anders dan huizen binnenvallen en overhoop halen en en passant 5 Palestijnen doden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141800009
quote:
12s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Rosario het volgende:

[..]

Je zei dat we niets kunnen doen aan het bestaan van de staat. Ik dacht dat je nog steeds vond dat die van de kaart geveegd zou moeten worden.
Dat heb ik nooit gezegd of gevonden. Ik vind het wel jammer dat dat niet meer kan, dat is wel waar. Zeker gezien het gedrag van die staat.
Maar ja, zo is er wel meer jammer in het leven.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141800218
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Mwah, vind ik toch altijd een zeer vreemd punt. Joden hebben honderden jaren geleefd zonder pogingen om een staat te stichten. Dat je dan uiteindelijk vind dat je Palestina wel voor 90% mag overnemen vind ik ronduit beschamend. Natuurlijk is het een lastige situatie maar 50/50 zou naar mijn mening ruim voldoende moeten zijn.

Maar Palestina heeft zichzelf in de vingers gesneden door het ontstaan van Hamas. Als er op dit moment geen radicaliserende organisatie zou bestaan in Palestina weet ik niet hoe de rest van de wereld zou reageren op deze systematische uitroeiing van Israël. Op dit moment praat Israël alles goed onder het mom dat het toch allemaal terroristen zijn.
Aan de andere kant vind ik niet dat je van een volk kunt verwachten om 60 jaar lang geterroriseerd te worden en is het ontstaan van zo'n organisatie slechts een kwestie van tijd geweest. Kwam wel goed uit voor Israël.
Vet van mij: je weet dat Hamas grotendeels gecreëerd is door Israel? Om een tegenwicht tegen Al Fatah te vormen. En nu is het handig als smoesje om niet meer te hoeven onderhandelen en er gewoon op te kunnen slaan en blindelings de schuld te kunnen geven.
Win-win-win.
pi_141800564
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yup. De Westoever kan de schuilkelder in..
Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.
Nou snap ik opeens wel waarom bouwmaterialen naar Gaza geblokkeerd worden.
pi_141800766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hebben Palestijnen dan ook schuilkelders? Ik dacht dat alleen Israel daar aan deed.
Nou snap ik opeens wel waarom bouwmaterialen naar Gaza geblokkeerd worden.
Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_141800841
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Aardig stuk.
Wat me verbaast is de klacht dat er internationaal niet genoeg gedaan wordt om die drie jongens te vinden. Wat zou er internationaal gedaan kunnen worden? Vergelijk even met die vrouwen in Panama?

Verder verhelderend en illustratief.
pi_141800867
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef waht het volgende:

[..]

Onschuldige Palestijnen hebben geen schuilkelder nodig.
Onschuldige joden wel dan?
pi_141801024
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 08:13 schreef Karrs het volgende:
Zo, ik voel een nieuw pak slaag voor Hamas aankomen.

En jodenhaters in dit topic: ff stil zitten. Jullie worden de komende dagen geknipt en geschoren.
Er zijn mensen die mij dat toch al aanraden, maar dat zijn mensen die mij liefhebben. Is toch net iets anders.
pi_141801324
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 14:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

_O-

Altijd vermakelijk, als Israël Hamas wordt gepresenteerd als de moreel verwerpelijke. :D

Maar goed, ik laat jullie jodenmoslimhaters weer verzinnen over hoe dit toch allemaal op het conto van het grote boze IsraëlHamas geschoven moet worden. :W
Ik hoor Netanyahu spreken.
pi_141801465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Klopt de Israeli's zijn Joods, dat is de God van het oude testament: de God van de vergelding, oog om oog, tand om tand
Oog om oog, tand om tand.
Niet al je zintuigen om een oog, een heel gebit om een tand.
Bloedwraak gaat, als het goed is, één op één. Niet hele familie om één persoon.

Uit het oude testament zijn andere voorbeelden bekend, maar we leven toch niet in het verleden?
pi_141801675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja, Hamas. Ik geef er geen fuck om. Israël moet die shit gewoon platgooien.

Israël _O_
Waar is het bewijs? Netanyahu blaat maar wat en dat weet hij. Net zoals de VSvA over de massavernietigingswapens van Irak.
Israel dient platgegooid te worden. Laten we dat nou eens doen, dan zijn we van een hoop gezeik af.

Ah? Ja?
En waarom zou mijn stelling verwerpelijk zijn en de jouwe niet?
pi_141801715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waar is het bewijs? Netanyahu blaat maar wat en dat weet hij. Net zoals de VSvA over de massavernietigingswapens van Irak.
Israel dient platgegooid te worden. Laten we dat nou eens doen, dan zijn we van een hoop gezeik af.

Ah? Ja?
En waarom zou mijn stelling verwerpelijk zijn en de jouwe niet?
Ik zou er trouwens graag een steentje aan bijdragen.
pi_141801747
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, ze brengen ze juist in gevaar door het steeds maar weer torpederen van het vredesproces.
Sterker nog: ze brengen ze handig allemaal bij elkaar. Scheelt een hoop zoeken!
pi_141801934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israël is een land die zijn burgers beschermt. Vreemd? Nah. Dit gedrag vindt je niet alleen in Israël terug maar ook in oa Rusland.

Weten we nog in 2002 hoe Putin reageerde tijdens de gijzeling van Chechenen in de Moskou theater? Hoppa alle terroristen gedood. Geen genade. Geen onderhandelingen. Vergassen die handel. Maar ook burgers zijn hierdoor gedood. 170 doden ( waarvan 39 de terroristen) en meer dan 700 slachtoffers.
Ja jij kunt wel goed rekenen!
170 doden, waarvan 39 terroristen en meer dan 700 slachtoffers.
Met zo'n baas mag je blij zijn, als werknemer of burger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')