heb je al een autipas? reuze handig!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
niks
Was de verkeerde link, ik wilde een plaatje posten, en Dees noemde me toch al een auti
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je nu ook een grote negerin voor je ?
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
Serieus? Ik wil ook zo'n pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
autist zijn misschien?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgen
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij komen wij allemaal in aanmerking dan
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avondquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avond
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Toch iemand die me begrijpt Sasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pas
ach gossiequote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?
gatverdammequote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..
ja maar jij bent ook zo'n eikelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw doe ik mn best maar jij bent best lastig hoor ..
pardon?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug had je daar weer een andere mening over...
Ik verdom het gewoon even.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zet dan verdulleme ook je goeie haarstuk op je kop
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ooit bijna ten huwelijk gevraagd ...
Wat waren daar ook al weer de voordelen van?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor niets
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een hamster tussen de tetten krijg je dat.
Ga je nu in de slachtofferrol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebben
je kan nee schudden tot Sint Juttemis want Parkinson maar kan dat niet meer uitleggen want Alzheimerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat waren daar ook al weer de voordelen van?
MAg ik gewoon niet beide pasjes .. ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
je kan nee schudden tot Sint Juttemis want Parkinson maar kan dat niet meer uitleggen want Alzheimer
Das wel weer lief van je .. Wil je met me trouwen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag alles, als het je maar gelukkig maakt
nee want ik moet morgen heel vroeg opstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel weer lief van je .. Wil je met me trouwen ?
Kan nog net dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee want ik moet morgen heel vroeg opstaan
Stuur maar door , ik heb een groter balkonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn best wel interessant blijkbaar, een 2e deel in R&P
Dat paard?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur maar door , ik heb een groter balkon
Nah dat jonge spul .. Doe jij er maar wat mee ...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken wel keer langskomen om uit te proberen hoor. Vrouwen genoeg daar.
Alle leeftijden maar die oudere komen met dikke auto aangereden en dan weet je dat het kansloos is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah dat jonge spul .. Doe jij er maar wat mee ...
Of is het van meerdere leeftijden ?
ALs ik dan eens glad geschoren met een ingetrokken pens aan kom fietsen?? Misschien een optie?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alle leeftijden maar die oudere komen met dikke auto aangereden en dan weet je dat het kansloos is.
Proberen kan altijd sjoef.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ALs ik dan eens glad geschoren met een ingetrokken pens aan kom fietsen?? Misschien een optie?
Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met korte broek .. Dat doet het vast wel goed daar
Ik kan het altijd eens proberenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.
Zon concours Hipique met geur versterkers op strobalen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:15 schreef sig000 het volgende:
Het mooist is altijd het strodorp bij de springruiters.
Gewoon meelullen over andere zaken onder het genot van een drankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Gig .. Ik zou daar wel kunnen gaan rondlopen. maar ik heb geen eenen verstand van die beesten.. Optie 1 ik doe de leerling of Optie 2 Ik ben de wijsneus !!
Goed gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Knap hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Als ik in mijn leven van elke hondeneigenaar een gulden/euro had gekregen die riep "dat doet hij anders nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Dit zijn heerlijke ochtenden, en dat gebrek aan honden is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Disana het volgende:
Deisyy, ik vond toevallig het hele verhaal van de kat en de eendjes
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijn
Dieren kunnen je soms zo verbazen. Ze hebben meer gevoelens dan we vaak denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".![]()
De kuikens dronken zelfs melk.
Echt hoor, de frustratie ook van die moeder omdat die kuikens niet in het nest wilde blijvenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dieren kunnen je soms zo verbazen. Ze hebben meer gevoelens dan we vaak denken.
Ja, daar is dat andere filmpje dus van gemaakt. Dat zichtbare onbegripquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, de frustratie ook van die moeder omdat die kuikens niet in het nest wilde blijven
Echt vertederendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar is dat andere filmpje dus van gemaakt. Dat zichtbare onbegrip
Wat een stouterd. Wat wilde hij, eten? Naar buiten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt vertederend![]()
Dat kan je van die zwarte van mij niet zeggen, want die begon vanmorgen om 5 uur hard door het huis en dus ook over het bed te rennen en dat terwijl ik pas on een uur of 1 in slaap viel. Moe
Toen ik ze om 6 uur eten gaf at hij 3 happen en was er alweer klaar mee en toen ik de tuindeur open zetten bleef hij gewoon naast me zitten. Waarschijnlijk vond hij gewoon dat het lang genoeg geduurd hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stouterd. Wat wilde hij, eten? Naar buiten?
Dat is wel mooi (behalve dat laatste), maar is het ook niet zo dat ze nog moeten wennen? Mijn Robje zie ik momenteel alleen maar even rond etenstijd; die vindt het buiten veel lekkerder dan binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik ze om 6 uur eten gaf at hij 3 happen en was er alweer klaar mee en toen ik de tuindeur open zetten bleef hij gewoon naast me zitten. Waarschijnlijk vond hij gewoon dat het lang genoeg geduurd had![]()
Het gaat wel goed trouwens met naar buiten gaan, ze blijven netjes in de tuin en gaan eigenlijk alleen de tuin in als één van ons ook buiten is en zelfs dan vinden ze het op een bepaald moment welletjes en zoeken een plekje binnen. Al zit Tom nu nog wel in de tuin naar de dakgoot te loeren, waar een nestje koolmeesjes zitten te piepen.
Maar Robje is waarschijnlijk van jongs af aan al gewend om buiten te zijn. Ik denk ook wel dat ze wat buiten spelen betreft steeds meer hun grenzen gaan verleggenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel mooi (behalve dat laatste), maar is het ook niet zo dat ze nog moeten wennen? Mijn Robje zie ik momenteel alleen maar even rond etenstijd; die vindt het buiten veel lekkerder dan binnen.
Ik weet het niet van Robje. Hij kwam hier jammerend en hongerig aanlopen toen hij bijna volwassen was, dus ik ken zijn voorgeschiedenis niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Robje is waarschijnlijk van jongs af aan al gewend om buiten te zijn. Ik denk ook wel dat ze wat buiten spelen betreft steeds meer hun grenzen gaan verleggenEn de dakgoot is te hoog hoor, daar kan hij echt niet bij
En hij is er nog steeds, dan zorg je goed voor hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet van Robje. Hij kwam hier jammerend en hongerig aanlopen toen hij bijna volwassen was, dus ik ken zijn voorgeschiedenis niet.
Hopen maar dat er geen vogeltjes uit het nest vallen. Al zijn ze dan sowieso wel verloren.
Oh ja, nu herinner ik het me weer. Hopen dat dat dit jaar niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij is er nog steeds, dan zorg je goed voor hem.
Ik had het vorig jaar, toen zijn er 2 kuikens uit het nest gevallen, maar dat heb ik hier volgens mij verteld. De ene was nog heel klein en ging als snel dood en de ander was al wat groter, die is opgehaald door de dierenambulance, maar die gaven hem weinig kans.
Dat merk je snel genoeg aan die beestjes of ze wel of niet gek op je zijn, leuk is dat hč.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, nu herinner ik het me weer. Hopen dat dat dit jaar niet weer gebeurt.
Robje is wel gek op mij hoor, dat laat hij wel merken. Maar ik vind het wel fijn dat hij zijn eigen gangetje gaat, dat betekent dat hij het hier goed heeft.
die post past wel leuk bij de TTquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Als hij dat er nou bij zet is het leuker...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langste plaatsnaam ter wereld. In Wales dacht ik.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langste plaatsnaam ter wereld. In Wales dacht ik.
Jaren samengewoond met een Welshman, die had zelf een woordenboekje. Niet te volgen die taalquote:
Deze ava is echt tofquote:
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ava is echt tofIk zet de tv maar even aan, toch wel nieuwsgierig.
Ik vind 'm ook leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ava is echt tofIk zet de tv maar even aan, toch wel nieuwsgierig.
Mijn man zit voetbal te kijken, dus hij staat aan, maar ik kijk (nog) niet mee, dat duurt me te langquote:
We horen het vanzelf wel als er een doelpunt valt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zit voetbal te kijken, dus hij staat aan, maar ik kijk (nog) niet mee, dat duurt me te lang
Ik ben bang van wel ja, hier hoorde ik vanmorgen om half 9 de eerste vuvuzela al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
We horen het vanzelf wel als er een doelpunt valt.
Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja, hier hoorde ik vanmorgen om half 9 de eerste vuvuzela al.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.
Het is trouwens doodstil op straat.
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?quote:
Daar hoorde ik jou laatst ook al over, is archeologie het enige wat jou kan boeien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Archeologie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loeren
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Het zou een ideale wereld voor mij zijn, maar helaas gaat het niet steeds over Archeologiequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.
Leuk, nu is het zeker dat het hamertjes zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
Ik lees net dit artikel: http://www.medievalhistories.com/thors-hammer/
Geweldig, op een hamer schrijven 'Dit is een hamer"
Eerder een runeninscriptie van een kam ontcijfert, er stond op 'Kam"
Reactie op facebook zegt iemand, het is geen hamer maar een moker vanwege de korte steel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef sasquatsch het volgende:
Stel je voor dat je het niet wist dat dat een hamer was.
vreemde advertentie staat er bij dat artikelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Niks voor jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Is ook juist om de tegenstrijdigheid te benadrukkenquote:
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Ja leuk ik begin er langzaam in te rollen.quote:
Tof gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.quote:
Verrek! Dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
En ik m'n best maar doen op de details...quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! Dat zie ik nu pasDat maakt hem nog leukerder!
Uiteraard, heb alle bronbestanden bewaard...quote:Als ik na het wk alleen de 2 paar benen weer ga gebruiken zijn de madeliefjes weer weg, kan je de madeliefjes ook bij de originele zetten als je tijd hebt?
Ik schaam mequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik m'n best maar doen op de details...
[..]
Uiteraard, heb alle bronbestanden bewaard...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.
Dat vind ik ook het leukste, zien hoever je kan komen...
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.
Dat vind ik ook het leukste, zien hoever je kan komen...
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.
Nee maar soms vind ik de plaatjes wel leuk op fok en wil ik mee doen. Maar ik heb photoshop niet eens meer. Die zooi had ik wel altijd standaard i.v.m. mijn werk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...
Ik heb jarenlang websites ontwikkeld, incl. de grafische vormgeving.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.
Ja waren ook leuke cursussen. InDisign en Illustrator ook. Helaas op een Mac dat was wat minderquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang websites ontwikkeld, incl. de grafische vormgeving.
Websites maken doe ik nog nauwelijks, Photoshop blijft leuk...
Tijdens DGK heb ik er ooit een tijdje mee lopen spelen en daarna ook niets meer .. En wat eigen UI gemaakt die nu te groot blijken voor een gratis abo ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...
Illustrator wel gedaan, maar ik ben meer van WYSIWYG.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waren ook leuke cursussen. InDisign en Illustrator ook. Helaas op een Mac dat was wat minder
Klopt die kant zat ik ook (Drukwerk)quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Illustrator wel gedaan, maar ik ben meer van WYSIWYG.
Dat gekloot met die vectoren in Illustrator vond ik niks.
Flash vond ik wel leuk, hele animatiefilmpjes daarmee gemaakt. Nice!
Indesign is meer opmaak voor drukwerk, net als Quark Express daarvoor.
Da's meer de stiel van mijn eega...
Een animated gif kan je makkelijk binnen de grenzen houden...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens DGK heb ik er ooit een tijdje mee lopen spelen en daarna ook niets meer .. En wat eigen UI gemaakt die nu te groot blijken voor een gratis abo ...
Ja ik weet het , maar ik werk nu op Ubuntu en nog niet een lekker programma gevonden .. Wie weet ooit eens weerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een animated gif kan je makkelijk binnen de grenzen houden...
Ja, als je zonodig tegendraads wilt zijn, dan moet je de shit daarvan ook maar voor lief nemen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het , maar ik werk nu op Ubuntu en nog niet een lekker programma gevonden .. Wie weet ooit eens weer
Nog een leuk gratis W8 alternatief .. voor mn andere laptopquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als je zonodig tegendraads wilt zijn, dan moet je de shit daarvan ook maar voor lief nemen...
Waarom heb je in hemelsnaam Ubuntu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een leuk gratis W8 alternatief .. voor mn andere laptop
Ach ik had wat gezeik met een bepaalde laptop die onder W 8 niet meer werkte en ach zodoende ... Op zich prima dingetje hoor ... Draait nu weer lekker..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je in hemelsnaam Ubuntu?
Alleen leuk als je daar specifiek iets mee doet, voor de rest pure ellende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch morgen .. Om 9 uur of zo al lekker vroeg.. geen gezeik en klaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
In Spanje werd NL - AUS overruled door dat gezeik rond de troonwisseling daar.
Mijn schoonouders hebben de wedstrijd daardoor niet kunnen zien.
De mega Oranje vlag wappert nog wel aan de kust tussen Motril en Salobrena...
Voorbeschouwingen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch morgen .. Om 9 uur of zo al lekker vroeg.. geen gezeik en klaar
Ik denk dat het uitgesteld wordt nu dat Spanje uitgeschakeld lijtk te zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbeschouwingen...
Toen wij daar zaten tijdens de aankondiging werd er ook over niks anders geluld op TV.
Het is de schuld van Juan Carlos...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitgesteld wordt nu dat Spanje uitgeschakeld lijtk te zijn
EN dan is ie nog niet eens dood..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van Juan Carlos...
Ik dacht van de RABO-bankquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van Juan Carlos...
Moet je ook maar geen Ubuntu nemen, dan kan je de website van AT5 raadplegen waar die staking al vorige week woensdag aangekondigd werd...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan is ie nog niet eens dood..
Zet ik eens grof vuil op straat op de juiste datum, wordt er weer gestaakt .. ligt het meeste er dus nog steeds
GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen Ubuntu nemen, dan kan je de website van AT5 raadplegen waar die staking al vorige week woensdag aangekondigd werd...
Ja maar niet in de mate als INGquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Rabo hoor.
https://www.rabobank.com/nl/locateus/eu/spain.html
Je snapt de boodschap vast wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..
Staking hier staking daar , moet ik dat bij gaan houden zolang ik er geen last van heb?
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je snapt de boodschap vast wel.
Juist omdat je er nog niet van op de hoogte was is het misschien wel handig om bepaalde media tijd tot tijd te raadplegen. Staking is al sinds maandag, niet alleen op AT5 breeduit uitgemeten. Er is meer dan Fok...
Nu heb je er kennelijk wel last van, gezien je reactie hiervoor.
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaald
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Zet ik eens grof vuil op straat op de juiste datum, wordt er weer gestaakt .. ligt het meeste er dus nog steeds
En mijn rotzooi stinkt niet ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Die van mij ook niet.quote:
ga je al slapen?quote:
En dan kijk jij vast niet eens AT5...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan kijk jij vast niet eens AT5...
Utrecht...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.quote:
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een uurtje te laat.
40+ / Hoe laat gaat iedreen slapen hier.
Was op mijn verjaardag, dus mocht hij langer opblijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
Maar die opent niet zo'n topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?
PC mee in bed nemen enzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?
Op 21 mei geopend, dus idd een gloednieuw topic.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
het ging om vanuit bed posten niet over een topic openen. maar is dat een nieuw topic in 40+?
Terwijl op 21 mei geopende melk inmiddels oud zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op 21 mei geopend, dus idd een gloednieuw topic.
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl op 21 mei geopende melk inmiddels oud zou zijn.
Ons?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.
Laatste 2 weken gaat het rustig hierquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.
Even kijken wie er nog doorgaan... dan pick ik mn backupquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
Nou heb je geen reserveland meer om voor te zijn als NL de finale niet haalt.... nu al niet meer.
Ik kan er nog niet over uit, Spanje in de eerste ronde al naar huis![]()
En dan moet er in die eerste ronde nog een wedstrijd gespeeld worden
Chili was tot nu 3 helften goed, NL 1, hebben Spaanse roots, die zou ik nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Even kijken wie er nog doorgaan... dan pick ik mn backup
Die voetballers beginnen steeds meer op vrouwen te lijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:24 schreef drakin het volgende:
o ze hebben allemaal andere kleur schoenen
Zelfs het gras krijgt een nieuwe inrichting en kleurtjequote:Op donderdag 19 juni 2014 06:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die voetballers beginnen steeds meer op vrouwen te lijken.
Een klein duwtje en ze vallen als stervende zwanen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs het gras krijgt een nieuwe inrichting en kleurtje
Die nemen gewoon een hockeystick mee het veld in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:42 schreef drakin het volgende:
Vallen met een klein duwtje? Goed de hele vrouwenvergelijking in 1 keer ook weer aan de kant.
Tip Utopia vanavondquote:
Wat heb ik gemist? Gaat er wat gebeuren ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip Utopia vanavondIk hoop dat ik wakker blijf.
Ron over de pis. En daarmee het tegen ploegje Laura Lot en Billy enz. boos.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat er wat gebeuren ?
Daar is nu al gedeeltelijk over gesproken.. Wordt niets bijzonders.. Kakkerlakken das pas lekker om in huis te hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ron over de pis. En daarmee het tegen ploegje Laura Lot en Billy enz. boos.
Ron is het zat met het niks doen.
Precies ik zit al te genieten. Dat is echt een no go voor gasten. Ik schreef al eerder in de cos dat als ik ze zie moet ik onmiddelijk het pand uit, je neemt die eitjes mee onder je schoenen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is nu al gedeeltelijk over gesproken.. Wordt niets bijzonders.. Kakkerlakken das pas lekker om in huis te hebben
Heb ze ooit in Rio gezien ... Vieze beesten ... Niets voor mij...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ik zit al te genieten. Dat is echt een no go voor gasten. Ik schreef al eerder in de cos dat als ik ze zie moet ik onmiddelijk het pand uit, je neemt die eitjes mee onder je schoenen.
Niet uit te roeien, Ik was in Cairo en als je 's nachts naar de wc ging vlogen ze weg als je het licht aandeed. Het went dat welquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ze ooit in Rio gezien ... Vieze beesten ... Niets voor mij...
Ik heb er niet aan te hoeven wennen .... Ongediertequote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet uit te roeien, Ik was in Cairo en als je 's nachts naar de wc ging vlogen ze weg als je het licht aandeed. Het went dat wel
Flatgebouw was het, als niet iedereen mee wil werken is bestrijden geen optie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niet aan te hoeven wennen .... Ongedierte
Sommige dingen kun je maar beter maar niet naar vragen....voordat je het weet krijg je nog antwoord ook.quote:
We waren al gewoon overgestapt naar ongedierte en zo ... Maar dan komt Dees nog ff langs ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je maar beter maar niet naar vragen....voordat je het weet krijg je nog antwoord ook.
Heel af en toe mag toch wel, het gaat hier toch ook weleens over voetbal en dan sturen we jullie toch ook niet naar het WK-forum?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel af en toe mag toch wel, het gaat hier toch ook weleens over voetbal en dan sturen we jullie toch ook niet naar het WK-forum?
Ik heb nu dus zelfs een heus teamquote:
Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus zelfs een heus team![]()
Dat heb ik altijd al gewild, want bij gym op school mocht ik nooit kiezen
Laten we zeggen dat ik nooit als eerste werd gekozenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!
Werd je altijd als laatste gekozen?
Op gym was ik meestal degene die mocht kiezen of als eerste werd gekozenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!
Werd je altijd als laatste gekozen?
Dan heb je nu idd wel een Team verdiend!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik nooit als eerste werd gekozen
Bij ons was dat nooit het geval, alhoewel op de lagere school...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je nu idd wel een Team verdiend!![]()
Ik kan me trouwens geeneens herinneren of wij destijds gemengd gym hadden of niet.
Lagere school wel, maar middelbare school volgens mij meestal niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons was dat nooit het geval, alhoewel op de lagere school...
Kun je er later mooie geurige en gekleurde dingen van breienquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
de wollige dopluis heeft mijn hortensia's ontdekt
middelbare school niets meer.. Lagere school was het iid gemeng of anders eens in de maand of zo, maar wat deden de meisjes dan als wij gymden (handwerken ? ) Maar andersom geen idee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lagere school wel, maar middelbare school volgens mij meestal niet.
*post gerapporteerd aan moderator*quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je er later mooie geurige en gekleurde dingen van breien
Ja dat moetquote:
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde mequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus zelfs een heus team![]()
Dat heb ik altijd al gewild, want bij gym op school mocht ik nooit kiezen
Twee uitersten op hetzelfde Forum ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde me
Of je liegtquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Twee uitersten op hetzelfde Forum ...
Ja dat zullen we nooit weten ... Ik was vroeger wel goed in sport ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar ik werd nooit gekozen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zullen we nooit weten ... Ik was vroeger wel goed in sport ...
Ik geloof je meteen.quote:
Ik was medium, was a-sportief en ik tot en met de tweede klas van de middelbare had ik een brilletje, reden genoeg om niet gekozen te worden dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde me
Trauma'squote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was medium, was a-sportief en ik tot en met de tweede klas van de middelbare had ik een brilletje, reden genoeg om niet gekozen te worden dus
Mwah, daarvoor boeide het me te weinig, ik was daarom ook heel vaak ongesteldquote:
Oh haha, ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor boeide het me te weinig, ik was daarom ook heel vaak ongesteld
Wij meisjes hadden toch maar mooi geluk met die smoes, al denk ik dat het vaker de meisjes dan de jongens waren/zijn die een hekel hebben aan gym.quote:
Dat zou best kunnen. Ik had er een pleurishekel aan. Midden op de schooldag omkleden tussen de anderen, blaffende docent, sport waar je helemaal geen zin in had. Ik zat lekker met een paar andere 'kneusjes' in het café.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij meisjes hadden toch maar mooi geluk met die smoes, al denk ik dat het vaker de meisjes dan de jongens waren/zijn die een hekel hebben aan gym.
Ohoh, jij spijbelde dus gewoonquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik had er een pleurishekel aan. Midden op de schooldag omkleden tussen de anderen, blaffende docent, sport waar je helemaal geen zin in had. Ik zat lekker met een paar andere 'kneusjes' in het café.
Nee, in Rotterdam ben ik geboren en heb ik een blauwe maandag op de lagere school gezeten. We hebben op verschillende plaatsen gewoond; mijn atheneum deed ik in Steenwijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ohoh, jij spijbelde dus gewoon![]()
Heb jij in Rotterdam op school gezeten of had je daar gestudeerd?
O ja, zo was het, ik wist dat je ook in Rotterdam had gewoond, maar niet meer wanneer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam ben ik geboren en heb ik een blauwe maandag op de lagere school gezeten. We hebben op verschillende plaatsen gewoond; mijn atheneum deed ik in Steenwijk.
Ik heb zoiets gelezen volgens mij. Jullie kenden iets met kip, een eetgelegenheid ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, zo was het, ik wist dat je ook in Rotterdam had gewoond, maar niet meer wanneer.
Grappig, ik sprak een paar weken geleden iemand in de UTO-SC en die bleek echt vlakbij waar ik vroeger hebt gewoond te hebben gewoond.
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, ik sprak een paar weken geleden iemand in de UTO-SC en die bleek echt vlakbij waar ik vroeger hebt gewoond te hebben gewoond.
Met wie dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.
Ja, inderdaad, kiprestaurant Zuid, de heerlijkste saté in de omstreken. Toen ik eenmaal in Spijkenisse woonde reed mijn man nog weleens 30 km heen en 30 km terug om daar saté te gaan halenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen volgens mij. Jullie kenden iets met kip, een eetgelegenheid ofzo?
Wat leuk! En diegene post hier ook nog steeds?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.
Zo, dat moet wel heel lekker zijn geweest. Bestaan ze niet meer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, kiprestaurant Zuid, de heerlijkste saté in de omstreken. Toen ik eenmaal in Spijkenisse woonde reed mijn man nog weleens 30 km heen en 30 km terug om daar saté te gaan halen
Oké, vragen kan altijd toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is al een aantal jaren geleden en diegene post nu zelden tot nooit meer hier.
Vragen mag altijd uiteraard en mij maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, vragen kan altijd toch?![]()
Maar je hebt gelijk dat je er geen antwoord op geeft...
Ik kom uit het Noorden maar niet uit Kings townquote:
Neh... doe maar niet... voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vragen mag altijd uiteraard en mij maakt het ook niet zoveel uit.
Weet alleen niet of diegene er prijs op stelt dat ik het vertel.
Nee, helaas, opeens was Bart weg, want die straat ging helemaal gerenoveerd worden en volgens mij is hij er toen helemaal mee gestopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat moet wel heel lekker zijn geweest. Bestaan ze niet meer?
Je hebt je onderschrift verandertquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom uit het Noorden maar niet uit Kings townMaar had er wel familie wonen .. Ik ken niemand uit zn jeugd volgens mij ...
Nee, ik kende hem nog nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Iedereen die FB heeft kent deze al zeker?
[ afbeelding ]
Mijn vriendin stuurt me altijd die shit
Kom op Fann, je brandt van nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, vragen kan altijd toch?![]()
Maar je hebt gelijk dat je er geen antwoord op geeft...
Nog niet voorbij zien komen , maar mn Spaanse vrienden kijken geen Roy Dondersquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Iedereen die FB heeft kent deze al zeker?
[ afbeelding ]
Mijn vriendin stuurt me altijd die shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |