Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja, hier hoorde ik vanmorgen om half 9 de eerste vuvuzela al.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.
Het is trouwens doodstil op straat.
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?quote:
Daar hoorde ik jou laatst ook al over, is archeologie het enige wat jou kan boeien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Archeologie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loeren
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Het zou een ideale wereld voor mij zijn, maar helaas gaat het niet steeds over Archeologiequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.
Leuk, nu is het zeker dat het hamertjes zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
Ik lees net dit artikel: http://www.medievalhistories.com/thors-hammer/
Geweldig, op een hamer schrijven 'Dit is een hamer"
Eerder een runeninscriptie van een kam ontcijfert, er stond op 'Kam"
Reactie op facebook zegt iemand, het is geen hamer maar een moker vanwege de korte steel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef sasquatsch het volgende:
Stel je voor dat je het niet wist dat dat een hamer was.
vreemde advertentie staat er bij dat artikelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Niks voor jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Is ook juist om de tegenstrijdigheid te benadrukkenquote:
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Ja leuk ik begin er langzaam in te rollen.quote:
Tof gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.quote:
Verrek! Dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
En ik m'n best maar doen op de details...quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! Dat zie ik nu pasDat maakt hem nog leukerder!
Uiteraard, heb alle bronbestanden bewaard...quote:Als ik na het wk alleen de 2 paar benen weer ga gebruiken zijn de madeliefjes weer weg, kan je de madeliefjes ook bij de originele zetten als je tijd hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |