Echt hoor, de frustratie ook van die moeder omdat die kuikens niet in het nest wilde blijvenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dieren kunnen je soms zo verbazen. Ze hebben meer gevoelens dan we vaak denken.
Ja, daar is dat andere filmpje dus van gemaakt. Dat zichtbare onbegripquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, de frustratie ook van die moeder omdat die kuikens niet in het nest wilde blijven
Echt vertederendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar is dat andere filmpje dus van gemaakt. Dat zichtbare onbegrip
Wat een stouterd. Wat wilde hij, eten? Naar buiten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt vertederend![]()
Dat kan je van die zwarte van mij niet zeggen, want die begon vanmorgen om 5 uur hard door het huis en dus ook over het bed te rennen en dat terwijl ik pas on een uur of 1 in slaap viel. Moe
Toen ik ze om 6 uur eten gaf at hij 3 happen en was er alweer klaar mee en toen ik de tuindeur open zetten bleef hij gewoon naast me zitten. Waarschijnlijk vond hij gewoon dat het lang genoeg geduurd hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stouterd. Wat wilde hij, eten? Naar buiten?
Dat is wel mooi (behalve dat laatste), maar is het ook niet zo dat ze nog moeten wennen? Mijn Robje zie ik momenteel alleen maar even rond etenstijd; die vindt het buiten veel lekkerder dan binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik ze om 6 uur eten gaf at hij 3 happen en was er alweer klaar mee en toen ik de tuindeur open zetten bleef hij gewoon naast me zitten. Waarschijnlijk vond hij gewoon dat het lang genoeg geduurd had![]()
Het gaat wel goed trouwens met naar buiten gaan, ze blijven netjes in de tuin en gaan eigenlijk alleen de tuin in als één van ons ook buiten is en zelfs dan vinden ze het op een bepaald moment welletjes en zoeken een plekje binnen. Al zit Tom nu nog wel in de tuin naar de dakgoot te loeren, waar een nestje koolmeesjes zitten te piepen.
Maar Robje is waarschijnlijk van jongs af aan al gewend om buiten te zijn. Ik denk ook wel dat ze wat buiten spelen betreft steeds meer hun grenzen gaan verleggenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel mooi (behalve dat laatste), maar is het ook niet zo dat ze nog moeten wennen? Mijn Robje zie ik momenteel alleen maar even rond etenstijd; die vindt het buiten veel lekkerder dan binnen.
Ik weet het niet van Robje. Hij kwam hier jammerend en hongerig aanlopen toen hij bijna volwassen was, dus ik ken zijn voorgeschiedenis niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Robje is waarschijnlijk van jongs af aan al gewend om buiten te zijn. Ik denk ook wel dat ze wat buiten spelen betreft steeds meer hun grenzen gaan verleggenEn de dakgoot is te hoog hoor, daar kan hij echt niet bij
En hij is er nog steeds, dan zorg je goed voor hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet van Robje. Hij kwam hier jammerend en hongerig aanlopen toen hij bijna volwassen was, dus ik ken zijn voorgeschiedenis niet.
Hopen maar dat er geen vogeltjes uit het nest vallen. Al zijn ze dan sowieso wel verloren.
Oh ja, nu herinner ik het me weer. Hopen dat dat dit jaar niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij is er nog steeds, dan zorg je goed voor hem.
Ik had het vorig jaar, toen zijn er 2 kuikens uit het nest gevallen, maar dat heb ik hier volgens mij verteld. De ene was nog heel klein en ging als snel dood en de ander was al wat groter, die is opgehaald door de dierenambulance, maar die gaven hem weinig kans.
Dat merk je snel genoeg aan die beestjes of ze wel of niet gek op je zijn, leuk is dat hè.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, nu herinner ik het me weer. Hopen dat dat dit jaar niet weer gebeurt.
Robje is wel gek op mij hoor, dat laat hij wel merken. Maar ik vind het wel fijn dat hij zijn eigen gangetje gaat, dat betekent dat hij het hier goed heeft.
die post past wel leuk bij de TTquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Treehut362 het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Als hij dat er nou bij zet is het leuker...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langste plaatsnaam ter wereld. In Wales dacht ik.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Langste plaatsnaam ter wereld. In Wales dacht ik.
Jaren samengewoond met een Welshman, die had zelf een woordenboekje. Niet te volgen die taalquote:
Deze ava is echt tofquote:
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ava is echt tofIk zet de tv maar even aan, toch wel nieuwsgierig.
Ik vind 'm ook leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ava is echt tofIk zet de tv maar even aan, toch wel nieuwsgierig.
Mijn man zit voetbal te kijken, dus hij staat aan, maar ik kijk (nog) niet mee, dat duurt me te langquote:
We horen het vanzelf wel als er een doelpunt valt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man zit voetbal te kijken, dus hij staat aan, maar ik kijk (nog) niet mee, dat duurt me te lang
Ik ben bang van wel ja, hier hoorde ik vanmorgen om half 9 de eerste vuvuzela al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
We horen het vanzelf wel als er een doelpunt valt.
Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja, hier hoorde ik vanmorgen om half 9 de eerste vuvuzela al.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier loopt ook een kind met zo'n ding rond.
Het is trouwens doodstil op straat.
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?quote:
Daar hoorde ik jou laatst ook al over, is archeologie het enige wat jou kan boeien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar dit forum, er is toch niks anders leuks op dit moment?
Of het moet over Archeologie gaan dan is het geweldig natuurlijk
Archeologie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nederland is massaal met iets anders bezig. Zelfs chirurgen staan met hun messen in de hand naar een schermpje boven de operatietafel te loeren
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Het zou een ideale wereld voor mij zijn, maar helaas gaat het niet steeds over Archeologiequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien, en zo is het precies. Het is om depri van te worden.
Leuk, nu is het zeker dat het hamertjes zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
Ik lees net dit artikel: http://www.medievalhistories.com/thors-hammer/
Geweldig, op een hamer schrijven 'Dit is een hamer"
Eerder een runeninscriptie van een kam ontcijfert, er stond op 'Kam"
Reactie op facebook zegt iemand, het is geen hamer maar een moker vanwege de korte steel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef sasquatsch het volgende:
Stel je voor dat je het niet wist dat dat een hamer was.
vreemde advertentie staat er bij dat artikelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie?
http://www.tickld.com/x/h(...)hat-just-dont-care-T
Niks voor jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Is ook juist om de tegenstrijdigheid te benadrukkenquote:
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De benen had ik al, maar de tenentrappende dame heeft Madmaster er voor me bijgemaakt
Ja leuk ik begin er langzaam in te rollen.quote:
Tof gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.quote:
Verrek! Dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de madeliefjes, er moest iets van Daisy in...
En ik m'n best maar doen op de details...quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! Dat zie ik nu pasDat maakt hem nog leukerder!
Uiteraard, heb alle bronbestanden bewaard...quote:Als ik na het wk alleen de 2 paar benen weer ga gebruiken zijn de madeliefjes weer weg, kan je de madeliefjes ook bij de originele zetten als je tijd hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |