Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus zelfs een heus team![]()
Dat heb ik altijd al gewild, want bij gym op school mocht ik nooit kiezen
Laten we zeggen dat ik nooit als eerste werd gekozenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!
Werd je altijd als laatste gekozen?
Op gym was ik meestal degene die mocht kiezen of als eerste werd gekozenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin de FOK!terminologie al helemaal onder de knie te krijgen!
Werd je altijd als laatste gekozen?
Dan heb je nu idd wel een Team verdiend!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik nooit als eerste werd gekozen
Bij ons was dat nooit het geval, alhoewel op de lagere school...quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je nu idd wel een Team verdiend!![]()
Ik kan me trouwens geeneens herinneren of wij destijds gemengd gym hadden of niet.
Lagere school wel, maar middelbare school volgens mij meestal niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons was dat nooit het geval, alhoewel op de lagere school...
Kun je er later mooie geurige en gekleurde dingen van breienquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
de wollige dopluis heeft mijn hortensia's ontdekt
middelbare school niets meer.. Lagere school was het iid gemeng of anders eens in de maand of zo, maar wat deden de meisjes dan als wij gymden (handwerken ? ) Maar andersom geen idee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lagere school wel, maar middelbare school volgens mij meestal niet.
*post gerapporteerd aan moderator*quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je er later mooie geurige en gekleurde dingen van breien
Ja dat moetquote:
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde mequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu dus zelfs een heus team![]()
Dat heb ik altijd al gewild, want bij gym op school mocht ik nooit kiezen
Twee uitersten op hetzelfde Forum ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde me
Of je liegtquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Twee uitersten op hetzelfde Forum ...
Ja dat zullen we nooit weten ... Ik was vroeger wel goed in sport ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar ik werd nooit gekozen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zullen we nooit weten ... Ik was vroeger wel goed in sport ...
Ik geloof je meteen.quote:
Ik was medium, was a-sportief en ik tot en met de tweede klas van de middelbare had ik een brilletje, reden genoeg om niet gekozen te worden dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Was je te klein of te lang, ik was altijd de lange piesang. Niemand wilde me
Trauma'squote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was medium, was a-sportief en ik tot en met de tweede klas van de middelbare had ik een brilletje, reden genoeg om niet gekozen te worden dus
Mwah, daarvoor boeide het me te weinig, ik was daarom ook heel vaak ongesteldquote:
Oh haha, ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor boeide het me te weinig, ik was daarom ook heel vaak ongesteld
Wij meisjes hadden toch maar mooi geluk met die smoes, al denk ik dat het vaker de meisjes dan de jongens waren/zijn die een hekel hebben aan gym.quote:
Dat zou best kunnen. Ik had er een pleurishekel aan. Midden op de schooldag omkleden tussen de anderen, blaffende docent, sport waar je helemaal geen zin in had. Ik zat lekker met een paar andere 'kneusjes' in het café.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij meisjes hadden toch maar mooi geluk met die smoes, al denk ik dat het vaker de meisjes dan de jongens waren/zijn die een hekel hebben aan gym.
Ohoh, jij spijbelde dus gewoonquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik had er een pleurishekel aan. Midden op de schooldag omkleden tussen de anderen, blaffende docent, sport waar je helemaal geen zin in had. Ik zat lekker met een paar andere 'kneusjes' in het café.
Nee, in Rotterdam ben ik geboren en heb ik een blauwe maandag op de lagere school gezeten. We hebben op verschillende plaatsen gewoond; mijn atheneum deed ik in Steenwijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ohoh, jij spijbelde dus gewoon![]()
Heb jij in Rotterdam op school gezeten of had je daar gestudeerd?
O ja, zo was het, ik wist dat je ook in Rotterdam had gewoond, maar niet meer wanneer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, in Rotterdam ben ik geboren en heb ik een blauwe maandag op de lagere school gezeten. We hebben op verschillende plaatsen gewoond; mijn atheneum deed ik in Steenwijk.
Ik heb zoiets gelezen volgens mij. Jullie kenden iets met kip, een eetgelegenheid ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, zo was het, ik wist dat je ook in Rotterdam had gewoond, maar niet meer wanneer.
Grappig, ik sprak een paar weken geleden iemand in de UTO-SC en die bleek echt vlakbij waar ik vroeger hebt gewoond te hebben gewoond.
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Grappig, ik sprak een paar weken geleden iemand in de UTO-SC en die bleek echt vlakbij waar ik vroeger hebt gewoond te hebben gewoond.
Met wie dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.
Ja, inderdaad, kiprestaurant Zuid, de heerlijkste saté in de omstreken. Toen ik eenmaal in Spijkenisse woonde reed mijn man nog weleens 30 km heen en 30 km terug om daar saté te gaan halenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen volgens mij. Jullie kenden iets met kip, een eetgelegenheid ofzo?
Wat leuk! En diegene post hier ook nog steeds?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dankzij de 40+ SC in contact gekomen met iemand waarmee ik op de middelbare school heb gezeten.
Zo, dat moet wel heel lekker zijn geweest. Bestaan ze niet meer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, kiprestaurant Zuid, de heerlijkste saté in de omstreken. Toen ik eenmaal in Spijkenisse woonde reed mijn man nog weleens 30 km heen en 30 km terug om daar saté te gaan halen
Oké, vragen kan altijd toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is al een aantal jaren geleden en diegene post nu zelden tot nooit meer hier.
Vragen mag altijd uiteraard en mij maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, vragen kan altijd toch?![]()
Maar je hebt gelijk dat je er geen antwoord op geeft...
Ik kom uit het Noorden maar niet uit Kings townquote:
Neh... doe maar niet... voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vragen mag altijd uiteraard en mij maakt het ook niet zoveel uit.
Weet alleen niet of diegene er prijs op stelt dat ik het vertel.
Nee, helaas, opeens was Bart weg, want die straat ging helemaal gerenoveerd worden en volgens mij is hij er toen helemaal mee gestopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat moet wel heel lekker zijn geweest. Bestaan ze niet meer?
Je hebt je onderschrift verandertquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom uit het Noorden maar niet uit Kings townMaar had er wel familie wonen .. Ik ken niemand uit zn jeugd volgens mij ...
Nee, ik kende hem nog nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Iedereen die FB heeft kent deze al zeker?
[ afbeelding ]
Mijn vriendin stuurt me altijd die shit
Kom op Fann, je brandt van nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, vragen kan altijd toch?![]()
Maar je hebt gelijk dat je er geen antwoord op geeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |