Die nemen gewoon een hockeystick mee het veld in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:42 schreef drakin het volgende:
Vallen met een klein duwtje? Goed de hele vrouwenvergelijking in 1 keer ook weer aan de kant.
Tip Utopia vanavondquote:
Wat heb ik gemist? Gaat er wat gebeuren ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip Utopia vanavondIk hoop dat ik wakker blijf.
Ron over de pis. En daarmee het tegen ploegje Laura Lot en Billy enz. boos.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat er wat gebeuren ?
Daar is nu al gedeeltelijk over gesproken.. Wordt niets bijzonders.. Kakkerlakken das pas lekker om in huis te hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ron over de pis. En daarmee het tegen ploegje Laura Lot en Billy enz. boos.
Ron is het zat met het niks doen.
Precies ik zit al te genieten. Dat is echt een no go voor gasten. Ik schreef al eerder in de cos dat als ik ze zie moet ik onmiddelijk het pand uit, je neemt die eitjes mee onder je schoenen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is nu al gedeeltelijk over gesproken.. Wordt niets bijzonders.. Kakkerlakken das pas lekker om in huis te hebben
Heb ze ooit in Rio gezien ... Vieze beesten ... Niets voor mij...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ik zit al te genieten. Dat is echt een no go voor gasten. Ik schreef al eerder in de cos dat als ik ze zie moet ik onmiddelijk het pand uit, je neemt die eitjes mee onder je schoenen.
Niet uit te roeien, Ik was in Cairo en als je 's nachts naar de wc ging vlogen ze weg als je het licht aandeed. Het went dat welquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ze ooit in Rio gezien ... Vieze beesten ... Niets voor mij...
Ik heb er niet aan te hoeven wennen .... Ongediertequote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet uit te roeien, Ik was in Cairo en als je 's nachts naar de wc ging vlogen ze weg als je het licht aandeed. Het went dat wel
Flatgebouw was het, als niet iedereen mee wil werken is bestrijden geen optie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niet aan te hoeven wennen .... Ongedierte
Sommige dingen kun je maar beter maar niet naar vragen....voordat je het weet krijg je nog antwoord ook.quote:
We waren al gewoon overgestapt naar ongedierte en zo ... Maar dan komt Dees nog ff langs ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je maar beter maar niet naar vragen....voordat je het weet krijg je nog antwoord ook.
Heel af en toe mag toch wel, het gaat hier toch ook weleens over voetbal en dan sturen we jullie toch ook niet naar het WK-forum?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel af en toe mag toch wel, het gaat hier toch ook weleens over voetbal en dan sturen we jullie toch ook niet naar het WK-forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |