heb je al een autipas? reuze handig!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
niks
Was de verkeerde link, ik wilde een plaatje posten, en Dees noemde me toch al een auti
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je nu ook een grote negerin voor je ?
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
Serieus? Ik wil ook zo'n pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
autist zijn misschien?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgen
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij komen wij allemaal in aanmerking dan
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avondquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avond
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Toch iemand die me begrijpt Sasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pas
ach gossiequote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?
gatverdammequote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..
ja maar jij bent ook zo'n eikelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw doe ik mn best maar jij bent best lastig hoor ..
pardon?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug had je daar weer een andere mening over...
Ik verdom het gewoon even.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zet dan verdulleme ook je goeie haarstuk op je kop
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ooit bijna ten huwelijk gevraagd ...
Wat waren daar ook al weer de voordelen van?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor niets
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een hamster tussen de tetten krijg je dat.
Ga je nu in de slachtofferrol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebben
je kan nee schudden tot Sint Juttemis want Parkinson maar kan dat niet meer uitleggen want Alzheimerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat waren daar ook al weer de voordelen van?
MAg ik gewoon niet beide pasjes .. ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
je kan nee schudden tot Sint Juttemis want Parkinson maar kan dat niet meer uitleggen want Alzheimer
Das wel weer lief van je .. Wil je met me trouwen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag alles, als het je maar gelukkig maakt
nee want ik moet morgen heel vroeg opstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel weer lief van je .. Wil je met me trouwen ?
Kan nog net dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee want ik moet morgen heel vroeg opstaan
Stuur maar door , ik heb een groter balkonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn best wel interessant blijkbaar, een 2e deel in R&P
Dat paard?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur maar door , ik heb een groter balkon
Nah dat jonge spul .. Doe jij er maar wat mee ...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ken wel keer langskomen om uit te proberen hoor. Vrouwen genoeg daar.
Alle leeftijden maar die oudere komen met dikke auto aangereden en dan weet je dat het kansloos is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah dat jonge spul .. Doe jij er maar wat mee ...
Of is het van meerdere leeftijden ?
ALs ik dan eens glad geschoren met een ingetrokken pens aan kom fietsen?? Misschien een optie?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alle leeftijden maar die oudere komen met dikke auto aangereden en dan weet je dat het kansloos is.
Proberen kan altijd sjoef.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ALs ik dan eens glad geschoren met een ingetrokken pens aan kom fietsen?? Misschien een optie?
Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met korte broek .. Dat doet het vast wel goed daar
Ik kan het altijd eens proberenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.
Zon concours Hipique met geur versterkers op strobalen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:15 schreef sig000 het volgende:
Het mooist is altijd het strodorp bij de springruiters.
Gewoon meelullen over andere zaken onder het genot van een drankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Gig .. Ik zou daar wel kunnen gaan rondlopen. maar ik heb geen eenen verstand van die beesten.. Optie 1 ik doe de leerling of Optie 2 Ik ben de wijsneus !!
Goed gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Knap hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Als ik in mijn leven van elke hondeneigenaar een gulden/euro had gekregen die riep "dat doet hij anders nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Dit zijn heerlijke ochtenden, en dat gebrek aan honden is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Disana het volgende:
Deisyy, ik vond toevallig het hele verhaal van de kat en de eendjes
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijn
Dieren kunnen je soms zo verbazen. Ze hebben meer gevoelens dan we vaak denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".![]()
De kuikens dronken zelfs melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |