heb je al een autipas? reuze handig!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
niks
Was de verkeerde link, ik wilde een plaatje posten, en Dees noemde me toch al een auti
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je nu ook een grote negerin voor je ?
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
Serieus? Ik wil ook zo'n pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
daarmee hoef je niet in de rij te staan bij attracties...
autist zijn misschien?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om zon pas te krijgen
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij komen wij allemaal in aanmerking dan
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avondquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat Yvonne of zo ons een certified stempel van autist kan geven ... Neemt ze dr zelf ook een en hoeven we nooit meer te wachten ... Alleen af en toe een domme bek trekken. ,maar daar zijn we hier uitermate in getraind ..
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is een heel verhaal Chuf zo laat op de avond
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Toch iemand die me begrijpt Sasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jij komt in aanmerking voor de gratis mongolen pas
ach gossiequote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarom word ik soms niet begrepen ..
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp je bijna altijd, dat is al heel wat toch?
gatverdammequote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik hebben wat de rest mist ..
ja maar jij bent ook zo'n eikelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw doe ik mn best maar jij bent best lastig hoor ..
pardon?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug had je daar weer een andere mening over...
Ik verdom het gewoon even.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
zet dan verdulleme ook je goeie haarstuk op je kop
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ooit bijna ten huwelijk gevraagd ...
Wat waren daar ook al weer de voordelen van?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet mijzelf rectificeren, je krijgt een ParkenHeimerpas, gratis, helemaal voor niets
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een hamster tussen de tetten krijg je dat.
Ga je nu in de slachtofferrol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, eigen schuld dikke bult, ze vraagt er om, moet ze maar niet zo'n UI hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |