Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met korte broek .. Dat doet het vast wel goed daar
Ik kan het altijd eens proberenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik laat wel weten wanneer er weer wedstrijd is en dan kun je de kans wagen.
Zon concours Hipique met geur versterkers op strobalen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:15 schreef sig000 het volgende:
Het mooist is altijd het strodorp bij de springruiters.
Gewoon meelullen over andere zaken onder het genot van een drankje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Gig .. Ik zou daar wel kunnen gaan rondlopen. maar ik heb geen eenen verstand van die beesten.. Optie 1 ik doe de leerling of Optie 2 Ik ben de wijsneus !!
Goed gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Knap hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb alweer 5 km hardgelopen vandaag
Als ik in mijn leven van elke hondeneigenaar een gulden/euro had gekregen die riep "dat doet hij anders nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Dit zijn heerlijke ochtenden, en dat gebrek aan honden is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends vroeg is het lekkerste tijdstip om te lopen, niet te warm en een heerlijke luchtvochtigheid en een voordeel is dat om kwart over 6 nog niet zo veel honden buiten lopen
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Disana het volgende:
Deisyy, ik vond toevallig het hele verhaal van de kat en de eendjes
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief om te zien, dat die moederpoes voor die kuikens gaat zorgen en dat terwijl ze dachten dat ze die kuiken te grazen had genomen.
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het einde ook zo schattig, als die drie grote witte beesten achter de poes aan lopen alsof ze kittens zijn
Dieren kunnen je soms zo verbazen. Ze hebben meer gevoelens dan we vaak denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn man ook "Kijk ze nou achter die moederpoes aanlopen".![]()
De kuikens dronken zelfs melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |