Ik schaam mequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik m'n best maar doen op de details...
[..]
Uiteraard, heb alle bronbestanden bewaard...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.
Dat vind ik ook het leukste, zien hoever je kan komen...
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blanco achter Photoshop gaan zitten en ter plekke bedenk ik meestal wel iets.
Dat vind ik ook het leukste, zien hoever je kan komen...
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.
Nee maar soms vind ik de plaatjes wel leuk op fok en wil ik mee doen. Maar ik heb photoshop niet eens meer. Die zooi had ik wel altijd standaard i.v.m. mijn werk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...
Ik heb jarenlang websites ontwikkeld, incl. de grafische vormgeving.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik heb serieuze trainingen gehad in Adobe o.a. photoshop ik doe er niks meer mee.
Ja waren ook leuke cursussen. InDisign en Illustrator ook. Helaas op een Mac dat was wat minderquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang websites ontwikkeld, incl. de grafische vormgeving.
Websites maken doe ik nog nauwelijks, Photoshop blijft leuk...
Tijdens DGK heb ik er ooit een tijdje mee lopen spelen en daarna ook niets meer .. En wat eigen UI gemaakt die nu te groot blijken voor een gratis abo ...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gestudeerd, en verder tijdens het bedrijfsleven tig certificaten etc Doe er ook niets mee...
Illustrator wel gedaan, maar ik ben meer van WYSIWYG.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waren ook leuke cursussen. InDisign en Illustrator ook. Helaas op een Mac dat was wat minder
Klopt die kant zat ik ook (Drukwerk)quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Illustrator wel gedaan, maar ik ben meer van WYSIWYG.
Dat gekloot met die vectoren in Illustrator vond ik niks.
Flash vond ik wel leuk, hele animatiefilmpjes daarmee gemaakt. Nice!
Indesign is meer opmaak voor drukwerk, net als Quark Express daarvoor.
Da's meer de stiel van mijn eega...
Een animated gif kan je makkelijk binnen de grenzen houden...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens DGK heb ik er ooit een tijdje mee lopen spelen en daarna ook niets meer .. En wat eigen UI gemaakt die nu te groot blijken voor een gratis abo ...
Ja ik weet het , maar ik werk nu op Ubuntu en nog niet een lekker programma gevonden .. Wie weet ooit eens weerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een animated gif kan je makkelijk binnen de grenzen houden...
Ja, als je zonodig tegendraads wilt zijn, dan moet je de shit daarvan ook maar voor lief nemen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het , maar ik werk nu op Ubuntu en nog niet een lekker programma gevonden .. Wie weet ooit eens weer
Nog een leuk gratis W8 alternatief .. voor mn andere laptopquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als je zonodig tegendraads wilt zijn, dan moet je de shit daarvan ook maar voor lief nemen...
Waarom heb je in hemelsnaam Ubuntu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een leuk gratis W8 alternatief .. voor mn andere laptop
Ach ik had wat gezeik met een bepaalde laptop die onder W 8 niet meer werkte en ach zodoende ... Op zich prima dingetje hoor ... Draait nu weer lekker..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je in hemelsnaam Ubuntu?
Alleen leuk als je daar specifiek iets mee doet, voor de rest pure ellende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch morgen .. Om 9 uur of zo al lekker vroeg.. geen gezeik en klaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
In Spanje werd NL - AUS overruled door dat gezeik rond de troonwisseling daar.
Mijn schoonouders hebben de wedstrijd daardoor niet kunnen zien.
De mega Oranje vlag wappert nog wel aan de kust tussen Motril en Salobrena...
Voorbeschouwingen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch morgen .. Om 9 uur of zo al lekker vroeg.. geen gezeik en klaar
Ik denk dat het uitgesteld wordt nu dat Spanje uitgeschakeld lijtk te zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorbeschouwingen...
Toen wij daar zaten tijdens de aankondiging werd er ook over niks anders geluld op TV.
Het is de schuld van Juan Carlos...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitgesteld wordt nu dat Spanje uitgeschakeld lijtk te zijn
EN dan is ie nog niet eens dood..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van Juan Carlos...
Ik dacht van de RABO-bankquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van Juan Carlos...
Moet je ook maar geen Ubuntu nemen, dan kan je de website van AT5 raadplegen waar die staking al vorige week woensdag aangekondigd werd...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan is ie nog niet eens dood..
Zet ik eens grof vuil op straat op de juiste datum, wordt er weer gestaakt .. ligt het meeste er dus nog steeds
GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen Ubuntu nemen, dan kan je de website van AT5 raadplegen waar die staking al vorige week woensdag aangekondigd werd...
Ja maar niet in de mate als INGquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Rabo hoor.
https://www.rabobank.com/nl/locateus/eu/spain.html
Je snapt de boodschap vast wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..
Staking hier staking daar , moet ik dat bij gaan houden zolang ik er geen last van heb?
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je snapt de boodschap vast wel.
Juist omdat je er nog niet van op de hoogte was is het misschien wel handig om bepaalde media tijd tot tijd te raadplegen. Staking is al sinds maandag, niet alleen op AT5 breeduit uitgemeten. Er is meer dan Fok...
Nu heb je er kennelijk wel last van, gezien je reactie hiervoor.
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaald
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Zet ik eens grof vuil op straat op de juiste datum, wordt er weer gestaakt .. ligt het meeste er dus nog steeds
En mijn rotzooi stinkt niet ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Die van mij ook niet.quote:
ga je al slapen?quote:
En dan kijk jij vast niet eens AT5...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan kijk jij vast niet eens AT5...
Utrecht...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.quote:
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een uurtje te laat.
40+ / Hoe laat gaat iedreen slapen hier.
Was op mijn verjaardag, dus mocht hij langer opblijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
Maar die opent niet zo'n topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |