GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen Ubuntu nemen, dan kan je de website van AT5 raadplegen waar die staking al vorige week woensdag aangekondigd werd...
Ja maar niet in de mate als INGquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook Rabo hoor.
https://www.rabobank.com/nl/locateus/eu/spain.html
Je snapt de boodschap vast wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
GEwoon surfen werkt gewoon hoor, maar waarom zou ik iets raadplegen waarvan ik nog niet op de hoogte ben ..
Staking hier staking daar , moet ik dat bij gaan houden zolang ik er geen last van heb?
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je snapt de boodschap vast wel.
Juist omdat je er nog niet van op de hoogte was is het misschien wel handig om bepaalde media tijd tot tijd te raadplegen. Staking is al sinds maandag, niet alleen op AT5 breeduit uitgemeten. Er is meer dan Fok...
Nu heb je er kennelijk wel last van, gezien je reactie hiervoor.
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van, alleen is die meuk van mij nog niet opgehaald
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
Zet ik eens grof vuil op straat op de juiste datum, wordt er weer gestaakt .. ligt het meeste er dus nog steeds
En mijn rotzooi stinkt niet ..quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij ook al niet voor anderhalve week.
Staat dus nog keurig voor de deur in de kliko, heb de boel niet eens aan de stoep gezet.
Ik geen overlast, een ander ook niet...
Die van mij ook niet.quote:
ga je al slapen?quote:
En dan kijk jij vast niet eens AT5...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook alles keurig hier gehouden. Het was mij bekend dat die staking er ging komen.
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan kijk jij vast niet eens AT5...
Utrecht...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar er werd gezegd Amsterdam, nog een stad, en Groningen.
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.quote:
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Het was in elk geval op Radio 1. Maar ook hier liggen desondanks stapels vuil. Niemand die de moeite neemt het weer mee terug te nemen.
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een uurtje te laat.
40+ / Hoe laat gaat iedreen slapen hier.
Was op mijn verjaardag, dus mocht hij langer opblijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeggen dat je om 2130 er in ligt maar een topic om 22:50 openen ....
Maar die opent niet zo'n topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |