PC mee in bed nemen enzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit bed misschien? Fann zit toch ook meestal vanuit bed te fokken?
Op 21 mei geopend, dus idd een gloednieuw topic.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
het ging om vanuit bed posten niet over een topic openen. maar is dat een nieuw topic in 40+?
Terwijl op 21 mei geopende melk inmiddels oud zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op 21 mei geopend, dus idd een gloednieuw topic.
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl op 21 mei geopende melk inmiddels oud zou zijn.
Ons?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.
Laatste 2 weken gaat het rustig hierquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
nieuw dus. voor ons gaat het immers niet zo snel.
Even kijken wie er nog doorgaan... dan pick ik mn backupquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
Nou heb je geen reserveland meer om voor te zijn als NL de finale niet haalt.... nu al niet meer.
Ik kan er nog niet over uit, Spanje in de eerste ronde al naar huis![]()
En dan moet er in die eerste ronde nog een wedstrijd gespeeld worden
Chili was tot nu 3 helften goed, NL 1, hebben Spaanse roots, die zou ik nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Even kijken wie er nog doorgaan... dan pick ik mn backup
Die voetballers beginnen steeds meer op vrouwen te lijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:24 schreef drakin het volgende:
o ze hebben allemaal andere kleur schoenen
Zelfs het gras krijgt een nieuwe inrichting en kleurtjequote:Op donderdag 19 juni 2014 06:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die voetballers beginnen steeds meer op vrouwen te lijken.
Een klein duwtje en ze vallen als stervende zwanen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs het gras krijgt een nieuwe inrichting en kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |