SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Lena is geen goedkope hoerquote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de tieten van Cercei eens te zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Zullen we deze discussie even in spoilertags verder voeren? Just in case...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op mijn hoede voor mogelijke valse speculatie.
Hij werd al aangeraden in het vorige topic.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef FRseezu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, ik heb er verder weinig over te zeggen hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie even in spoilertags verder voeren? Just in case...
Ja, door mijquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij werd al aangeraden in het vorige topic.
Tegenwoordig shoppen ze ook tattoo's weg hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Borizzz het volgende:
Oh sorry, had even niet in de gaten dat ik de laatste was.
En Cersei heeft tattoo's. Het lijkt mij niet dat dit in de middeleeuwen gebruikelijk was.
Vandaar dat Jaime altijd onder haar kleding bezig was.
Speculaastopicquote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Zullen we anders ook een speculatietopic openen, speciaal voor mensen die de boeken niet gelezen hebben?
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Ik heb de boeken niet gelezen en door jouw obvious opmerkingen heb je nu al een boel voor mij gespoiledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dat krijg je als je rotzooit met Lannisters. "A Lannister always pays his debts".quote:
Ik zat te wachten op een "please?"quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mooie scene hoor. "You gonna make me beg?!!"
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en door jouw obvious opmerkingen heb je nu al een boel voor mij gespoiled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ze dat met makeup niet weg kunnen werken. Weet je hoevaak ze tattoos wel niet weg werken in films en TVquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Borizzz het volgende:
Oh sorry, had even niet in de gaten dat ik de laatste was.
En Cersei heeft tattoo's. Het lijkt mij niet dat dit in de middeleeuwen gebruikelijk was.
Vandaar dat Jaime altijd onder haar kleding bezig was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dany was bang dat zij ook hun eigen gang zouden gaan, zoals de grote zwarte draak nu lijkt te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zij kindertjes verbranden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]En dit is dus een spoiler! DANK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nog eens naar dat verkoolde kinderskeletje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm confused. Laat de mods alles dan maar weghalen, ik ben de draad kwijt.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
I'm confused. Laat de mods alles dan maar weghalen, ik ben de draad kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is jammer inderdaad. Zo is het eigenlijk nauwelijks nog nodig om er twee topics op na te houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben weg hierhad ook wel kunnen verwachten dat ik op Fok binnen een kwartier de helft gespoiled zou krijgen
Beetje jammer ja. Niet alleen van de wc maar ook met Cercei werd zijn character aardig aangepakt. Eerst in denial over de incest komt ie een beetje seniel over en dan realiseren dat Lannister lijn verkracht is.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:51 schreef FRseezu het volgende:
Dat de almachtige Tywin zo aan zn einde moet komen met schijt tussen zn bilnaad. Jammer ik vond hem wel een baas en bracht stabiliteit in KL.
Dat niet alleen, blijkbaar vinden mensen het leuk om aan te geven wat wel of niet in de boeken voorkomt...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer inderdaad. Zo is het eigenlijk nauwelijks nog nodig om er twee topics op na te houden.
Het is beter om na de aflevering gezien te hebben, hier dan pas te komen. En van te voren wegblijven dus.
Daar is dan het tweede topic voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef ToetNL het volgende:
blijkbaar vinden mensen het leuk om aan te geven wat wel of niet in
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben weg hierhad ook wel kunnen verwachten dat ik op Fok binnen een kwartier de helft gespoiled zou krijgen
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer inderdaad. Zo is het eigenlijk nauwelijks nog nodig om er twee topics op na te houden.
Het is beter om na de aflevering gezien te hebben, hier dan pas te komen. En van te voren wegblijven dus.
Jullie zijn allemaal welkom in mijn speculaastopicquote:Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat niet alleen, blijkbaar vinden mensen het leuk om aan te geven wat wel of niet in de boeken voorkomt...
Ik heb de aflevering wel gezien, maar al die obvious opmerkingen van Khaleesi als reactie op speculaties van iemand die niets gelezen heeft zijn gewoon domquote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Zeg jij.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon niet spoilen, moeilijk he kinders?
Wat heb ik gemistquote:
Ik zou zeggen: leg het neer in de FB van TV en overleg met een moderator. Daar zijn ze voor.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef TwyLight het volgende:
Gvd, het is toch logisch dat je hier niet moet zijn voordat je de aflevering bekeken hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als jullie willen, dan kan ik dit was aanpassen (voor 1 keertje).quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef ToetNL het volgende:
Misschien moeten we de namen van de topics veranderen naar 'voor boeklezers' & 'voor-niet-boeklezers'
Ze spoilerde de Red Wedding voor mij.quote:
Haalt toch niks uit joh....quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef ToetNL het volgende:
Misschien moeten we de namen van de topics veranderen naar 'voor boeklezers' & 'voor-niet-boeklezers'
Prima, Khaleesi, maar als jij aangeeft dat iets niet in de boeken besproken wordt, vanaf dat moment wordt het een spoiler. Daarvoor was het pure speculatie. Tenminste, wel voor mij. Laat mij lekker zelf beslissen of ik iets geloof of niet. Jij verpest het door te claimen dat dit niet in de boeken zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ja weet je, ik ben het echt zat om dit topic vrij te houden van schijnspeculatie.![]()
Mijn bedoelingen zijn goed en toch beland ik blijkbaar in het spoilerkamp....
Mensen hier die claimen geen boeken gelezen te hebben en/of gespoiled te zijn, maar wel met expert level theorieen aankomen. Doe maar lekker dan, verpest de lol maar voor de rest.
Ik bemoei me er niet meer mee.
Daar gaat het niet eens om, ik heb de aflevering al lang gezien. Het gaat er om dat mensen met speculaties komen en dat Khaleesi die min of meer bevestigd of ontkacht wat gewoon een spoiler is.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Gvd, het is toch logisch dat je hier niet moet zijn voordat je de aflevering bekeken hebt.Als je dat niet snapt ben je echt kaolodom.
Jij denkt dat ik zelf niet op die theorie heb kunnen komen aangezien ik alleen de serie volg? Dat zie ik dan als een complimentje naar mij toe. Toen ik plots mijn idee in spoilertags gezet zag worden gingen er al alarmbellen bij mij af....quote:Op maandag 16 juni 2014 13:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ja weet je, ik ben het echt zat om dit topic vrij te houden van schijnspeculatie.![]()
Mensen hier die claimen geen boeken gelezen te hebben en/of gespoiled te zijn, maar wel met expert level theorieen aankomen. Doe maar lekker dan, verpest de lol maar voor de rest.
Het is nog steeds speculatie want bevestigd noch ontkracht in de boeken. Er is dus in feite niks aan de hand.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:07 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Prima, Khaleesi, maar als jij aangeeft dat iets niet in de boeken besproken wordt, vanaf dat moment wordt het een spoiler. Daarvoor was het pure speculatie. Tenminste, wel voor mij. Laat mij lekker zelf beslissen of ik iets geloof of niet. Jij verpest het door te claimen dat dit niet in de boeken zit.
Hij heeft het gezien hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Gvd, het is toch logisch dat je hier niet moet zijn voordat je de aflevering bekeken hebt.Als je dat niet snapt ben je echt kaolodom.
Jojen is alweer 23 of zo irl.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
Jojen lijkt op Madeon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je niet, we hebben hem niet zien stervenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef wiskundenoob het volgende:
arghhhhhhh, mijn favoriete personage, the hound, is gestorven.
Nou zijn laatste zinnen waren weer als vanouds, dat hij Sansa zelf moest verkrachten blabla.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef wiskundenoob het volgende:
arghhhhhhh, mijn favoriete personage, the hound, is gestorven.
Van mij zul je geen last meer hebben. Ik ga niet meer in op of dingen wel of geen spoilers zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef ToetNL het volgende:
Ik geef het op... Als telkens die rotboeken erbij gehaald worden... Kan er geen filter op dit topic? Alle posts met boek erin worden niet geplaatst?
Hij probeerde alleen maar Arya te provoceren om het af te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Nou zijn laatste zinnen waren weer als vanouds, dat hij Sansa zelf moest verkrachten blabla.
Open er een topic over.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Maar even serieus, hoezo niet lopen maar wel vliegen. Ik snap dat niet.
Aha dat kan ookquote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij probeerde alleen maar Arya te provoceren om het af te maken
Niet weer. Dit bracht de hele spoilerdiscussie op gangquote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, toen was ik er nog niet. Weet ik veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:18 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Niet weer. Dit bracht de hele spoilerdiscussie op gang
Vliegen, door de moondoor, als een kraai, wie weet???
Is nog niet uitgelegd in de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo, even rustig. Je werd niet gestenigd. De aflevering mag gewoon besproken worden. Ik gaf ook antwoord op je vraag: we weten het namelijk gewoonweg niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Mag je de fucking aflevering wel bespreken of niet dan? Ik stelde net een vraag en werd digitaal gestenigd.
In trainig bij Jaqan Hgar om een leipe assassin te worden?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef ToetNL het volgende:
Dank aan de mod!
On-topic: ben trouwens wel benieuwd wat Arya nu gaat doen in Braavos.
Dat zou wel stoer zijn ja. Nou ja, 10 maanden wachten hèquote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In trainig bij Jaqan Hgar om een leipe assassin te worden?
Misschien wordt hij een soort opvolger van deze gozer met zijn 3 eyed raven?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Gewoon proberen Arya zo boos te krijgen dat ze needle door z'n hart zou steken, meer niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Nou zijn laatste zinnen waren weer als vanouds, dat hij Sansa zelf moest verkrachten blabla.
Ik begrijp de frustratie, Khaleesi.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:02 schreef Khaleesi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Hopen dat ze de Boltons afmakenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat Stannis weer een stap dichter bij de troon is.
Hij heeft (voorlopig) het koninkrijk gered van de Wildlings. Hoe gaat hij nu verder?
Zouden de Wildlings hem ook volgen? Of sluit Mance zich aan bij #TeamStannis zodat Stannis zijn leger eindelijk groot genoeg is. Zijn leger leek niet zo groot, en als de 99000 Wildlings hem aanvallen, is het zo over. Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Sluit Stannis zich aan bij Mance, om de White Walkers aan te vallen? Weet een van de aanwezigen daar (behalve Sam) dat WW kapot gaan door Dragonglass? Of gaan ze het Noorden innemen, om de verraderlijke Greyjoys, Boltons en Freys te slopen? Gaan ze gelijk naar Kings Landing?
Allemaal vragen voor Stannis. Hopelijk kan Davos hem hierbij helpen.
#TeamStannis
[ afbeelding ]
Bij die 100k Wildlings zaten volgens mij ook vrouwen en kinderenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft (voorlopig) het koninkrijk gered van de Wildlings. Hoe gaat hij nu verder?
Zouden de Wildlings hem ook volgen? Of sluit Mance zich aan bij #TeamStannis zodat Stannis zijn leger eindelijk groot genoeg is. Zijn leger leek niet zo groot, en als de 99000 Wildlings hem aanvallen, is het zo over. Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Sluit Stannis zich aan bij Mance, om de White Walkers aan te vallen? Weet een van de aanwezigen daar (behalve Sam) dat WW kapot gaan door Dragonglass? Of gaan ze het Noorden innemen, om de verraderlijke Greyjoys, Boltons en Freys te slopen? Gaan ze gelijk naar Kings Landing?
#TeamStannis
[ afbeelding ]
Dat was wel een episch momentje, toen Stannis daar aan kwam zetten. Hij heeft er nooit koninklijker uitgezien tot nu toe!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
#TeamStannis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie, Khaleesi.
Maar als je het leuk vindt om te speculeren, is de theorie die hier nu in spoilers wordt besproken niet zo gek, hoor.
Die gedachte is hier ook wel voorbijgekomen.
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die niet ( willen ) nadenken over dit soort mogelijke theorien en ze dus als spoilers beschouwen. Maar het is en blijft louter speculatie, natuurlijk.Dit is het laatste wat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik niet snap, Mance bood aan dat niemand om zou komen, ze wouden alleen langs de Wall, en Jon probeert nog steeds te verzetten, waarom? Jon wou die mes pakken maar zou kansloos zijn, gelukkig kwam de baas Stannis.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
#TeamStannis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie, Khaleesi.
Maar als je het leuk vindt om te speculeren, is de theorie die hier nu in spoilers wordt besproken niet zo gek, hoor.
Die gedachte is hier ook wel voorbijgekomen.
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die niet ( willen ) nadenken over dit soort mogelijke theorien en ze dus als spoilers beschouwen. Maar het is en blijft louter speculatie, natuurlijk.Dan heb je niks op een forum te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel reacties als
"Geweldige episode"
"Kut aflevering"
vullen geen topics.
Dat zou wel volledig terecht zijn. Weerzinwekkende figuren dat het zijn.quote:
Ah, natuurlijk. Maar toch, de krijgers zijn welkom voor hem, als hij het nog eens wil proberen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Bij die 100k Wildlings zaten volgens mij ook vrouwen en kinderen
Nu nog die troon!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was wel een episch momentje, toen Stannis daar aan kwam zetten. Hij heeft er nooit koninklijker uitgezien tot nu toe!
Hij is toch op die wall om dat koninkrijk te beschermen, eed dit dat. Als hij ze gewoon doorlaat zullen ze daar beneden wel niet heel blij mee zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, Mance bood aan dat niemand om zou komen, ze wouden alleen langs de Wall, en Jon probeert nog steeds te verzetten, waarom? Jon wou die mes pakken maar zou kansloos zijn, gelukkig kwam de baas Stannis.
Hoe wil je honderdduizend man voeren? Hoe wil je honderdduizend man in het gareel houden zonder dat ze de boel beroven, verkrachten, moorden?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, Mance bood aan dat niemand om zou komen, ze wouden alleen langs de Wall, en Jon probeert nog steeds te verzetten, waarom? Jon wou die mes pakken maar zou kansloos zijn, gelukkig kwam de baas Stannis.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Dat deed Mance dus, Mance hield de boel bij elkaar. Jon vertrouwt hem alleen niet en twijfelt dus of hij ze wel door moet laten.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe wil je honderdduizend man voeren? Hoe wil je honderdduizend man in het gareel houden zonder dat ze de boel beroven, verkrachten, moorden?
100000 Wildlings langs de Wall kan gevaarlijk zijn voor de bevolking van de rest van het continent. Roven, moorden. Ze moeten gevoed worden, in het gareel gehouden worden. En hij heeft gezworen het rijk te beschermen tegen de Wildlings.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
De enige reden dat het werkte was omdat ze de muur over wilden. Wanneer ze de muur over zijn gegaan hebben ze geen reden meer om Mance te volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat deed Mance dus, Mance hield de boel bij elkaar. Jon vertrouwt hem alleen niet en twijfelt dus of hij ze wel door moet laten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is misschien zo ja, dan heeft Jon dus gelijk in zijn twijfel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De enige reden dat het werkte was omdat ze de muur over wilden. Wanneer ze de muur over zijn gegaan hebben ze geen reden meer om Mance te volgen.
Precies ditquote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat een aflevering! Zoveel emotionele stukjes, goede gevecht tussen Brienne en The Hound, AryaNu even bijkomen van deze prachtige aflevering! Oh en uiteraard Tyrion!
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
qftquote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Tegenvallen? Man ik vond dit echt een bazenafleveringquote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Blijkbaar veel mensne die deze aflevering vonden tegenvallen maar ik vond het echt briljant
Tywineindelijk verlost van die hypocriete hufter
![]()
Prachtige muziek en scenes
En aryaheerlijke killerbitch is het ook
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Blijkbaar veel mensne die deze aflevering vonden tegenvallen maar ik vond het echt briljant
Tywineindelijk verlost van die hypocriete hufter
![]()
Prachtige muziek en scenes
En aryaheerlijke killerbitch is het ook
Niet beschermen, hij wilde de macht voor de Lannisters. Vandaar dat hij al die huwelijken heeft gearrangeerd: de Lannisters zouden de macht hebben in het noorden, het westen en in King's Landing.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.
Weet niet of dat tijd-technisch mogelijk is?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zouden hij en Arya op dezelfde boot zitten trouwens?
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteelquote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
- Props voor de dubbelrol van Varys. Zat die nou ook op die boot, of was 'ie op de kade aan het wachten?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zouden hij en Arya op dezelfde boot zitten trouwens?
Hij was zijn positie niet zeker. Met Tywin dood grijpt misschien Cersei de macht, en als zij erachter zou komen dat Varys Tyrion heeft vrijgelaten... Weer een character minderquote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteel
Varys gaat dus mee met Tyrion..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij was zijn positie niet zeker. Met Tywin dood grijpt misschien Cersei de macht, en als zij erachter zou komen dat Varys Tyrion heeft vrijgelaten... Weer een character minder
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet niet of dat tijd-technisch mogelijk is?
De hele sensatie van tijd is in deze serie door tijdverdichting en -verwijding bij mij in ieder geval totaal verloren, dus wie weet? Maar niet heel logisch idd omdat Arya heel ergens anders op de boot lijkt te stappenquote:
Nee, die indruk kreeg ik ook hoor. Hij voelde duidelijk nattigheid toen die bellen begonnen te luiden en is toen aan boord van dat schip gegaan, volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteel
Die snap ik nietquote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, hij is wel gewend om met een man in een kist te reizen, natuurlijk.
Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?quote:
De tovenaar?quote:
Dat dusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?
Ja, maar vanuit King's Landing richting Braavos (ervan uitgaande dat Tyrion en Varys daarheen gaan, is niet zeker) kom je wel langs the Vale. Tenminste wel in zo'n mate dat Arya op die boot zou kunnen zitten. Het leken me echter twee hele verschillende boten.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
De hele sensatie van tijd is in deze serie door tijdverdichting en -verwijding bij mij in ieder geval totaal verloren, dus wie weet? Maar niet heel logisch idd omdat Arya heel ergens anders op de boot lijkt te stappen
Klopt qua route idd, daarom kwam bij mij ook die losse gedachte ook in m'n hoofd op. Op het uiterlijk van de boten heb ik niet echt gelet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, maar vanuit King's Landing richting Braavos (ervan uitgaande dat Tyrion en Varys daarheen gaan, is niet zeker) kom je wel langs the Vale. Tenminste wel in zo'n mate dat Arya op die boot zou kunnen zitten. Het leken me echter twee hele verschillende boten.
Het is een beetje te donker om echt goed te vergelijken. Ze lijken wel op elkaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Klopt qua route idd, daarom kwam bij mij ook die losse gedachte ook in m'n hoofd op. Op het uiterlijk van de boten heb ik niet echt gelet.
Dus dit was een samenzwering om Tyrion vrij te krijgen. Werd Tyrion geleid naar Shae en Tywin of deed hij dit zelf?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overigens zaten er in de 8e aflevering al wat hints in naar Tyrion & Tywin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Petyr Baelish die tegen Robin Arryn zei dat je ook aan het diner of op de wc kunt sterven.
Arya zou Varys toch gelijk herkennen, zal niet hetzelfde boot zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het is een beetje te donker om echt goed te vergelijken. Ze lijken wel op elkaar.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij had die gast die zijn zaakje had afgehaakt in een kist gestopt en meegenomen.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
En dat liet hij aan Tyrion zien vorig seizoen geloof ik.
Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.
quote:
Ja. Hij liet toen die kist zien, waar die man in zat. Als ik me goed herinner leefde hij zelfs nogquote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Niet zijn ballen, maar de tovenaarToch?
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja. Hij liet toen die kist zien, waar die man in zat. Als ik me goed herinner leefde hij zelfs nog.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA ik dacht al![]()
Ik lig nu helemaal dubbel haha
Seizoen 4 was ook wel de afsluiter van de eerste arc, in de volgende arc (seizoen 5+6) moet er ook weer het een en ander worden opgebouwd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"
Vind het persoonlijk ook jammer van Tywin, een meesterlijke rol, nu houd je drama over in Kings Landing, wat misschien wel leuk is voor de hectiek, maar hoop dat er snel een paar nieuwe personages hun entree maken om het nog wat leuk te houden. Nu heb je Cercei en Jamie, in Kingslanding, Arya die er alleen vandoor is, Tyrion die naar de Free cites gaat, alles zit zover bij elkaar uit de buurt.
Alleen Littlefinger is nog over van het rijtje diepgaande karakters die een impact kunnen maken.
De Tyrells zitten er nog. En Pycell.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
e geen schoonheidsprijs natuurlijk.
Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"
Vind het persoonlijk ook jammer van Tywin, een meesterlijke rol, nu houd je drama over in Kings Landing, wat misschien wel leuk is voor de hectiek, maar hoop dat er snel een paar nieuwe personages hun entree maken om het nog wat leuk te houden. Nu heb je Cercei en Jamie, in Kingslanding, Arya die er alleen vandoor is, Tyrion die naar de Free cites gaat, alles zit zover bij elkaar uit de buurt.
Alleen Littlefinger is nog over van het rijtje diepgaande karakters die een impact kunnen maken.
Pycellquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Tyrells zitten er nog. En Pycell.
Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Tyrells zitten er nog. En Pycell.
Of die Mike Tyson actie met zijn oorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek trouwens een gifje van die laatste paar stompen die Brienne geeft aan The Hound
De Tyrells hebben macht omdat het volk eten heeft dankzij hun. En Margaery is populair.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef ToetNL het volgende:
[..]
PycellEn de Tyrells hebben op dit moment geen macht toch? Dat vrouwtje probeert toch met Tommen te trouwen?
Ik geloof dat er nog een opmerking gemaakt werd door ik dacht Tywin, die zag dat Pycell niet zo zwak was als hij zich voordeed.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Over een dik half jaar maar eens alles opnieuw kijken*denk ik*. In ieder geval ga hoe dan ook de allerlaatste aflevering nog wel een keer weer opnieuw kijken voordat het nieuwe seizoen begint. Iemand een idee wanneer dat is?
Die had ik al gevonden haha, ik vond dat met die stompen leukerquote:
Ooooh dat is iets minder lang dan ik dachtquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.
Maandje meer kan ik ook wel wachttenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.
Oja inderdaad. Sterker nog, het begint altijd pas eind maart/begin april. Op één of andere manier stond maart me bij.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.
Ik kijk er maar op een paarquote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bij mij begint de hype voor het volgende seizoen pas als de eerste trailer uitkomt. Er zijn toch genoeg andere series om me me mee te vermaken
Iron Mikequote:Op maandag 16 juni 2014 13:21 schreef Mike het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat jullie er nu toch wel een puinhoop van aan het maken zijn met z'n allen. Al die semi-lollige reacties kun je achterwege laten en op spoileren staat een ban. Alles wat alleen nog maar gepost wordt om de boel te verstieren wordt verwijderd.
Deleted scene:quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?
Er zijn zoveel goede series te zien tegenwoordigquote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk er maar op een paarNog één van HBO (Girls) en dat komt op zijn vroegst ook pas over een half jaar ofzo weer uit
Meerdere serie's die er mee gestopt zijn en waar ik bij ben
Drogon heet ie. Vloog ergens rond, zoals gezegd in de afleveringquote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Niemand praat over de derde draak, is die kwijt of wat.
Als dit voer voor spoilers is moeten mods maar deze post maar verwijderen.
Misschien kun je je die scène nog herinneren waarin Drogon die geiten verbrandde? Hij zag er daar een stuk groter uit dan de andere twee draken, waardoor Dany er waarschijnlijk meer moeite mee heeft om hem onder controle te houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Er werd toch gezegd dan hij 3 dagen terug voor het laatst was gezien boven de kliffen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
OITNB kijk ik ook ja maar ben je ook zo bijquote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series te zien tegenwoordig. Fargo, The Americans, Orange Is The New Black, Homeland, American Horror Story, House of Cards, Orphan Black, Black Mirror, Broadchurch, In The Flesh...
Mensen die hier oplettenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien kun je je die scène nog herinneren waarin Drogon die geiten verbrandde? Hij zag er daar een stuk groter uit dan de andere twee draken, waardoor Dany er waarschijnlijk meer moeite mee heeft om hem onder controle te houden.
Nederlandse tv is echt puur bagger, kijk eigenlijk alleen nog nieuwsprogramma's op de publieke omroep.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OITNB kijk ik ook ja maar ben je ook bijVerder ben ik meer van het tv kijken dan serie's denk ik. Maar het is ook saai op de Nederlandse tv in de zomer
Ik kan me al snel vermaken met een bullshit programma hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nederlandse tv is echt puur bagger, kijk eigenlijk alleen nog nieuwsprogramma's op de publieke omroep.
Die doet zich nog tegoed aan geiten en kleine kinderen. Die andere 2 zijn nu aan het sonjabakkeren.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Toen ik het eerste seizoen opnieuw keek met mijn oude huisgenoot (die het nog niet gezien had), waren er ook ineens allerlei hints aanwezig die ik niet eerder gezien hadquote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik lees sowieso elk berichtje hier zodat ik belangrijke details niet mis
Ik zie hints nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Toen ik het eerste seizoen opnieuw keek met mijn oude huisgenoot (die het nog niet gezien had), waren er ook ineens allerlei hints aanwezig die ik niet eerder gezien had
jip! die grote zwartequote:Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie hints nooit
Is trouwens Drogon ook de draak die al een keer uitviel tegen Dany?
Trek het je niet aan, je kunt veel beter een paar klassiekers lezen dan die slecht geschreven pauperboeken van GRRMquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef Cikx het volgende:
Echt een geweldige episode.![]()
Wel tergend om met boeklezers te kijken.. Ben je weggeblazen door de episode, komen zij: ''Pff in het boek was het veel spannender.''
het is vaak wel waarquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef Cikx het volgende:
Wel tergend om met boeklezers te kijken.. Ben je weggeblazen door de episode, komen zij: ''Pff in het boek was het veel spannender.''
Bij het verkrijgen van de Unsullied wou die slavendrijver ook de grootste draak, dat was ook Drogon (zwarte draak).quote:Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die hier oplettenDat zijn details waar ik niet op let
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bij het verkrijgen van de Unsullied wou die slavendrijver ook de grootste draak, dat was ook Drogon (zwarte draak).
Ja ze hebben ook een paar dingen uitgelegd hoe ze in het boek waren en dat was inderdaad toffer geweest, als ze het zo hadden gedaan, maar toch wil je dat niet horen op zo'n moment.quote:
kan ik me wel voorstellen dat op een moment van euforie, dit soort details niet wil horen. ik heb zelf een paar dagen terug dat stukje in het boek van battle of blackwater gelezen, in de serie is het BRUUT!!!, maar in het boek is het OMG OMG wat FOCKING BRUUT!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook een paar dingen uitgelegd hoe ze in het boek waren en dat was inderdaad toffer geweest, als ze het zo hadden gedaan, maar toch wil je dat niet horen op zo'n moment.
dat zie ik echt wel gebeuren eig, hij kan nu al in summer/hodor en met een beetje training in een draak!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef tralalala het volgende:
Bran gaat met zijn superkrachten in Drogon zijn kop proberen te komen, dat ligt er toch wel dik bovenop.
Zo dik dat het waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
4e tot en met het begin van het 6e boek. De zesde is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
4e tot en met het begin van het 6e boek. De zesde is nog niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 15:01:09 ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar al die steun voor Stanis? Dat is gewoon een geloofsfanaticus.Omdat die de wall redde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar al die steun voor Stannis? Dat is gewoon een geloofsfanaticus.Omdat hij de enige ware koning is. De enige met aanspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Die zijn er nu al een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Bitch puh-lease. Hij wil gewoon macht. En die Melissandre ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij de enige ware koning is. De enige met aanspraak.
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.
Nah.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bitch puh-lease. Hij wil gewoon macht. En die Melissandre ook.
Dany niet dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.
Hangt er van af hoe je het bekijkt.De Targaryens + aanhangers denken er heel anders over.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het rijk daarbij gebaat is. Het is niet voor niets dat men in S1 vreesde dat hij op de troon zou belanden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is fijnquote:
Koningin dan. Zij heeft meer aanspraak dan wie dan ook, lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, die is geen rechtmatige koning nee.
Was het wel, maar D&D moeten zijn personage weer verkrachten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je het bekijkt.De Targaryens + aanhangers denken er heel anders over.
Hij doet het niet voor het rijk maar voor de "one true god" en dat is het grootste probleem. Het was ook niet echt zijn eigen idee om naar de wall te gaan.
Wie dacht je dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had mezelf toch niet gespoiled. Er ging iemand anders dood dan ik dacht.
Die wonderdokter zei dat hij ook sterker wordt. Ben benieuwdquote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij is fijn
Wel matig trouwens dat the Mountain dus gaat overleven hoogst waarschijnlijk![]()
Verder Varys/Tyrion op dezelfde boot als Arya, nee totaal niet. Verschillende boten, verschillende locaties etc.
Niet dat hij sterker wordt, maar dat hij niet zwakker zal worden. Toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Die wonderdokter zei dat hij ook sterker wordt. Ben benieuwd
Waarom zij wel? De reden dat zij recht heeft op de troon is omdat haar voorvaders de troon 300 jaar geleden heeft veroverd. Robert Baratheon deed dat een paar jaar terug.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Koningin dan. Zij heeft meer aanspraak dan wie dan ook, lijkt me.
Prietpraat dit. De wereld in geholpen door die Lannisters waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bitch puh-lease. Hij wil gewoon macht. En die Melissandre ook.
Dany niet, nee.quote:
Ik heb niet het idee dat hij het voor zijn God doet. Wel dat hij die God aanspreekt voor de overwinning.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je het bekijkt.De Targaryens + aanhangers denken er heel anders over.
Hij doet het niet voor het rijk maar voor de "one true god" en dat is het grootste probleem. Het was ook niet echt zijn eigen idee om naar de wall te gaan.
Het rijk is bij geen enkele koning gebaat. Maar Stannis is de minst slechte optie.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het rijk daarbij gebaat is. Het is niet voor niets dat men in S1 vreesde dat hij op de troon zou belanden.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zij wel? De reden dat zij recht heeft op de troon is omdat haar voorvaders de troon 300 jaar geleden heeft veroverd. Robert Baratheon deed dat een paar jaar terug.
In het boek komt Stannis er ook niet echt geweldig uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het wel, maar D&D moeten zijn personage weer verkrachten.
Klopt, en als House Bolton nu eens de troon veroverd is Roose de rechtmatige koning?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zij wel? De reden dat zij recht heeft op de troon is omdat haar voorvaders de troon 300 jaar geleden heeft veroverd. Robert Baratheon deed dat een paar jaar terug.
Ik had ergens per ongeluk gelezen dat Tyrion bij zijn ontnapping Cersei om zou brengen.quote:
Dus wanneer Baratheon de troon verovert is dat wel een reden om er recht op te hebben, maar als een familie daarvoor precies hetzelfde heeft gedaan hebben ze dat niet? Ze hebben het oudste dus sterkste recht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leg uit...quote:
Dit dusquote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus wanneer Baratheon de troon veroverd is dat wel een reden om er recht op te hebben, maar als een familie daarvoor precies hetzelfde heeft gedaan hebben ze dat niet? Ze hebben het oudste dus sterkste recht.
zover voor the breaker of chains iddquote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef muzas het volgende:
Vond het trouwens wel een mooie, Danny die eerst de slaven ontdoet van hun kettingen, dit nu gedwongen wordt bij haar draken te doen.
Paar? 17 jaar volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stukken beter dan in de serie. Zo gelooft hij niet helemaal in R'hllor omdat 2/3 koningen dood zijn. Ook luistert hij meer naar Davos dan naar Mellisandra.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
In het boek komt Stannis er ook niet echt geweldig uit.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, en als House Bolton nu eens de troon veroverd is Roose de rechtmatige koning?
De rechtmatige eigenaar is degene die er momenteel opzit, ja op basis van de Baratheon familieboom heeft Stannis er het meeste recht op, maar dit alleen omdat de kinderen van Robert niet van hem bleken te zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dany's familie is afgezet en moesten vluchten. Nieuwe koning, nieuwe lijn van troonopvolging.quote:
Nee. Als je verdreven wordt verlies je je recht op de troon. Anders zouden de voorgangers van de Targaryens nu het meeste aanspraak hebben volgens jou. Stannis heeft directe aanspraak omdat hij er recht op heeft volgens de laws of men die gewoon door zijn eigen familie gebruikt worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus wanneer Baratheon de troon verovert is dat wel een reden om er recht op te hebben, maar als een familie daarvoor precies hetzelfde heeft gedaan hebben ze dat niet? Ze hebben het oudste dus sterkste recht.
lol, zo had ik het nog niet eens bekeken, waarbij ik mij wel meteen afvraag of dit wel nut heeft want in Qarth in the house of the undying zaten de draken ook aan kettingen, maar helaas niet vuurbestendig.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef muzas het volgende:
Vond het trouwens wel een mooie, Danny die eerst de slaven ontdoet van hun kettingen, dit nu gedwongen wordt bij haar draken te doen.
Dat waren geen kettingen maar magie die verdween toen die kale engerd verbrandde.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
lol, zo had ik het nog niet eens bekeken, waarbij ik mij wel meteen afvraag of dit wel nut heeft want in Qarth in the house of the undying zaten de draken ook aan kettingen, maar helaas niet vuurbestendig.
Waaruit volgt dat als je verdreven wordt je recht vervalt? Dat verzin je nu ter plekke?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Als je verdreven wordt verlies je je recht op de troon. Anders zouden de voorgangers van de Targaryens nu het meeste aanspraak hebben volgens jou. Stannis heeft directe aanspraak omdat hij er recht op heeft volgens de laws of men die gewoon door zijn eigen familie gebruikt worden.
Klopt Stannis is nu de enige rechtmatige eigenaar van de troon.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Als je verdreven wordt verlies je je recht op de troon. Anders zouden de voorgangers van de Targaryens nu het meeste aanspraak hebben volgens jou. Stannis heeft directe aanspraak omdat hij er recht op heeft volgens de laws of men die gewoon door zijn eigen familie gebruikt worden.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waaruit volgt dat als je verdreven wordt je recht vervalt? Dat verzin je nu ter plekke?
Haha okee, fair enough.quote:
ik denk dat er nu aardig wat verandering in gaat komen nu DE macht in westeros tywin dood is, de leden van the small councill, varys/baeilish/pycel? er niet meer zijn, cersie die zegt dat ze schijt heeft aan wat mensen zeggen over haar relatie met jamie, dus die gaan waarschijnlijk openlijk een incest koppel wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
En er zit niemand te wachten op de volgende gekke Targaryan momenteel.
Klopt, waar hangt die uit, en zit Edmure nog in de kerker van de Frey's vraag ik mij afquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de Blackfish weer opduikt. Komop, we hebben hem niet meer gezien sinds die Red Wedding.
Haha, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, waar hangt die uit, en zit Edmure nog in de kerker van de Frey's vraag ik mij af
Tommen op de troon met Margaery er naast en Cersei er achter.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat er nu aardig wat verandering in gaat komen nu DE macht in westeros tywin dood is, de leden van the small councill, varys/baeilish/pycel? er niet meer zijn, cersie die zegt dat ze schijt heeft aan wat mensen zeggen over haar relatie met jamie, dus die gaan waarschijnlijk openlijk een incest koppel worden
voor de lannisters is het game over![]()
en een krachtige leider in welke vorm dan ook is altijd wenselijker dan chaos (baelish zou hier niet mee ens zijn uiteraard)
Edmure ook niks meer van gehoord nee. Die zal nog wel vast zitten dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, waar hangt die uit, en zit Edmure nog in de kerker van de Frey's vraag ik mij af
ik denk net dat de tyrels dom genoeg zijn te rooten voor een losing teamquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tommen op de troon met Margaery er naast en Cersei er achter.
Ik denk dat de Tyrells een dikke vinger in de pap hebben momenteel. Ze willen de macht. Ze zijn essentieel voor Kings Landing wegens het eten en geld dat ze meebrengen.
Maar met Tywin weg kunnen de Tyrells zelf de macht grijpen, de Lannisters zijn nu een hopeloos zooitje zonder Tywin zie ik ze ook geen oorlog winnen. Tyrell zou dan een machtsgreep kunnen doen en hun eigen koning leveren. De Lannisters zijn nu meer afhankelijk van de Tyrell's dan andersom, of ze palmen Tommen gewoon verder in, maar van wie geniet Cercei nu bescherming. Tywin was toch wel degene waar zelfs Olena respect voor had en hield er een goede tactiek op na. Alhoewel de Tyrell's weer via Littlefinger bij de Lannisters zijn uitgekomen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het echt extreem interessant wat er in Kings Landing gaat gebeuren. Tommen heeft denk ik geen schijn van kans tegen alle belagers nu iedereen behalve zijn moeder weg is. Bovendien weet de hele wereld zometeen dat hij de rechtmatige koning niet is. Alle leden van de Small Council zijn vertrokken, Jaime kan ook niet meer veilig rondlopen. Iemand moet dus de macht gaan grijpen. De Tyrells?
Tyrells hebben nu letterlijk de macht in handen. De enige die zich daartegen verzet in Cersei en misschien Jaime. Ze hoeven niemand te backen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk net dat de tyrels dom genoeg zijn te rooten voor een losing team
Maar verwacht toch dat de Tully's wraak willen voor wat er gebeurd is met Cat en Robb, zij erkenden Robb wel als koning en Cat is en blijft een Tully. Je zou op zijn minst verwachten dat Blackfish zich zou bekommeren om de kinderen van Cat.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tommen op de troon met Margaery er naast en Cersei er achter.
Ik denk dat de Tyrells een dikke vinger in de pap hebben momenteel. Ze willen de macht. Ze zijn essentieel voor Kings Landing wegens het eten en geld dat ze meebrengen.
[..]
Edmure ook niks meer van gehoord nee. Die zal nog wel vast zitten dan.
Maar Edmure was een sukkeltje. Blackfish was de baas.
Ik denk nog dat de martells nog wraak komen nemen voor Oberyn. KL is rijp voor slachting als Stannis, Deanerys en martells weten dat Tywin dood is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het echt extreem interessant wat er in Kings Landing gaat gebeuren. Tommen heeft denk ik geen schijn van kans tegen alle belagers nu iedereen behalve zijn moeder weg is. Bovendien weet de hele wereld zometeen dat hij de rechtmatige koning niet is. Alle leden van de Small Council zijn vertrokken, Jaime kan ook niet meer veilig rondlopen. Iemand moet dus de macht gaan grijpen. De Tyrells?
Oh ja, de Martells zijn er ook nog. Die Myrcella is ook bij hun toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik denk nog dat de martells nog wraak komen nemen voor Oberyn. KL is rijp voor slachting als Stannis, Deanerys en martells weten dat Tywin dood is.
Klopt, en Oberyn was het jongere broertje, misschien wil de oude broer ook nog wraak voor zijn zusje en broertje, en zodra Tywin weg is wat houd hun tegenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Oh ja, de Martells zijn er ook nog. Die Myrcella is ook bij hun toch?
Tullys zijn niet in die positie denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Maar verwacht toch dat de Tully's wraak willen voor wat er gebeurd is met Cat en Robb, zij erkenden Robb wel als koning en Cat is en blijft een Tully. Je zou op zijn minst verwachten dat Blackfish zich zou bekommeren om de kinderen van Cat.
Dat zegt wel wat over jouquote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef Slayage het volgende:
toe in ik dit zag
[ link | afbeelding ]
moest ik hieraan denken
[ afbeelding ]
Lees boek 1 dan nog maar een keer, daar komt Stannis wel over als de Westeros versie van de zwarte-kous.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stukken beter dan in de serie. Zo gelooft hij niet helemaal in R'hllor omdat 2/3 koningen dood zijn. Ook luistert hij meer naar Davos dan naar Mellisandra.
ik mis ygrittequote:
Heb ik ook vaak genoegquote:
Welke Tully's? Hoster en zijn vrouw zijn dood, net als al hun kinderen behalve Edmure die gevangen zit. Sterker nog, op Edmure en zijn vrouw na is het Huis uitgestorven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Maar verwacht toch dat de Tully's wraak willen voor wat er gebeurd is met Cat en Robb, zij erkenden Robb wel als koning en Cat is en blijft een Tully. Je zou op zijn minst verwachten dat Blackfish zich zou bekommeren om de kinderen van Cat.
Waar heb je het over? Jij spoilert niet, ik zeg dat ik mezelf spoiler.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef FRseezu het volgende:
[..]ik heb geen enkele boek gelezen hoor, allemaal gokjes
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke Tully's? Hoster en zijn vrouw zijn dood, net als al hun kinderen behalve Edmure die gevangen zit. Sterker nog, op Edmure en zijn vrouw na is het Huis uitgestorven.
Slim van Dany hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:50 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dany was bang dat zij ook hun eigen gang zouden gaan, zoals de grote zwarte draak nu lijkt te doen.
Dat is dus haar dilemma... Ze kiest nu voor haar volk in plaats van haar drakenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Slim van Dany hoor.![]()
Het geen wat iedereen juist vreest maar opsluiten.
Die is vermist. En zelfs als hij nog leeft heeft hij geen manschappen, kasteel, wapens of wat dan ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Brynden 'Blackfish'. Broer van Hoster.
En dan ook nog de twee draken opsluiten die geen vlieg kwaad doenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Slim van Dany hoor.![]()
Het geen wat iedereen juist vreest maar opsluiten.
oh, laat maar, verkeerd gelezen, dacht dat je hem überhaupt vergeten was.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is vermist. En zelfs als hij nog leeft heeft hij geen manschappen, kasteel, wapens of wat dan ook.
#Vrouwenlogicaquote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan ook nog de twee draken opsluiten die geen vlieg kwaad doen
Cersei is de lulquote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik denk nog dat de martells nog wraak komen nemen voor Oberyn. KL is rijp voor slachting als Stannis, Deanerys en martells weten dat Tywin dood is.
Beetje wispelturig, ik weet niet zo goed wat nou precies haar plan is. Volgens mij vindt ze het wel best zo.quote:
why?quote:
Slechts speculatie hé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
sufste verhaal lijn dit seizoen iig, tot mijn spijtquote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Beetje wispelturig, ik weet niet zo goed wat nou precies haar plan is. Volgens mij vindt ze het wel best zo.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Slechts speculatie hé.Hoeft niet, er moet een nieuwe Hand komen, misschien zij wel, of iemand waarop ze invloed uitoefent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Slechts speculatie hé.lannisters zijn idd uitgespeeld lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Die van Brann komt ook aardig in de buurt qua droevigheid.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
sufste verhaal lijn dit seizoen iig, tot mijn spijt
Die van Brann heeft nou een twist die op zn minst interessant te noemen isquote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die van Brann komt ook aardig in de buurt qua droevigheid.
Aflevering nog een keer kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Vraag me af waarom Arya naar het noorden gaat, op zoek naar Jon Snow?
Ze gaat naar Braavos.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Dat is de enige waarvan ze weet dat hij leeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
o pdit moment is er geen enkele geschikte kandidaat, misschien weer een nieuwe hand over laten komen uit caterly rock?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoeft niet, er moet een nieuwe Hand komen, misschien zij wel, of iemand waarop ze invloed uitoefent?
die was ook niet de sterkste verhaallijn iddquote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die van Brann komt ook aardig in de buurt qua droevigheid.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
kom op dude!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Ze gaat op wintersportquote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Ik mag hopen van wel na die lange boottocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef ToetNL het volgende:
Trouwens, Gendry rent ook nog ergens rond toch??
Ze kwamen voor Lysa en haar geld. Ze wisten niet dat Petyr en Sansa daar waren. Lysa is dood, dus keerden ze om.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Blistering het volgende:
Maar ik vind het wel apart dat Arya toen niet is doorgelopen naar de Eyrie met Sandor Clegane. Ik bedoel, ze waren bij de gate. Nu is die tante wel dood, maar dan nog hadden ze wel door kunnen lopen toch?
* Blistering hoopte zo op een weerzien tussen de Stark zusjes
Maar..maar!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ze kwamen voor Lysa en haar geld. Ze wisten niet dat Petyr en Sansa daar waren. Lysa is dood, dus keerden ze om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |