abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141154374
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dany sowieso. |:( :') :r
Beetje wispelturig, ik weet niet zo goed wat nou precies haar plan is. Volgens mij vindt ze het wel best zo.
pi_141154375
melissandre zat zwaar te geilen op snow uiteraard, die denkt meteen aan schaduw monsters en bloodspells })

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141154384
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Cersei is de lul :( Klote zooi.

why?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 juni 2014 @ 15:50:20 #279
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_141154452
quote:
99s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

why?
Slechts speculatie hé.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_141154461
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Beetje wispelturig, ik weet niet zo goed wat nou precies haar plan is. Volgens mij vindt ze het wel best zo.
sufste verhaal lijn dit seizoen iig, tot mijn spijt
-Rabia Al-Basri
pi_141154476
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Slechts speculatie hé.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet, er moet een nieuwe Hand komen, misschien zij wel, of iemand waarop ze invloed uitoefent?
pi_141154482
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Slechts speculatie hé.

SPOILER
lannisters zijn idd uitgespeeld lijkt mij
-Rabia Al-Basri
pi_141154484
quote:
99s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

sufste verhaal lijn dit seizoen iig, tot mijn spijt
Die van Brann komt ook aardig in de buurt qua droevigheid.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:51:49 #284
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_141154494
Vraag me af waarom Arya naar het noorden gaat, op zoek naar Jon Snow?
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_141154503
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die van Brann heeft nou een twist die op zn minst interessant te noemen is :)
pi_141154509
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Aflevering nog een keer kijken.
pi_141154512
quote:
Ze gaat naar Braavos.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:52:42 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141154523
quote:
Dat is de enige waarvan ze weet dat hij leeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141154538
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Hoeft niet, er moet een nieuwe Hand komen, misschien zij wel, of iemand waarop ze invloed uitoefent?
o pdit moment is er geen enkele geschikte kandidaat, misschien weer een nieuwe hand over laten komen uit caterly rock?

wat een ondankbare job is die hand functie ook, tot nu toe drie dode hands en 1 heeft het net overleefd
-Rabia Al-Basri
pi_141154558
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

die was ook niet de sterkste verhaallijn idd
-Rabia Al-Basri
  maandag 16 juni 2014 @ 15:53:55 #291
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_141154568
Maar ik vind het wel apart dat Arya toen niet is doorgelopen naar de Eyrie met Sandor Clegane. Ik bedoel, ze waren bij de gate. Nu is die tante wel dood, maar dan nog hadden ze wel door kunnen lopen toch?

* Blistering hoopte zo op een weerzien tussen de Stark zusjes :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_141154577
quote:
:|W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141154611
quote:
kom op dude!
-Rabia Al-Basri
pi_141154668
quote:
Ze gaat op wintersport
pi_141154673
ik wist ff niet voor wie ik moest rooten toen the hound en brienne opeens elkaars geslachtsdelen gingen belagen :'(

focking hell waarom moesten ze elkaar treffen!??? :'(
-Rabia Al-Basri
pi_141154731
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef ToetNL het volgende:
Trouwens, Gendry rent ook nog ergens rond toch??
Ik mag hopen van wel na die lange boottocht.

Bevredigend einde van dit seizoen. Alleen de verhaallijn van Bran met het gedeelte van de skeletten en The Children deden me niet zoveel. De muziek daarentegen (OST Got S4 'Three Eyed Raven') paste er wel goed bij. Zoals het er nu naar uitziet is het verdere verloop van Bran zijn verhaallijn aardig duidelijk, alleen blijft voor mij de vraag op welk moment in zijn reis het verhaal complexer gemaakt zal worden.

Arya eindelijk richting Braavos. Tyrion mag ook eens het heft in eigen handen nemen, maar nu een exile met Varys naar Essos en ik neem aan dat hun pad gaat kruisen met Daenerys.

Team Stannis _O_
Ik had niet verwacht dat Stannis Shireen mee zou nemen naar Castle Black. Nu afwachten of ze daar ook blijven i.v.m. de voorbereidingen voor de invasie van de White Walkers.

OST GoT S4 eindelijk beschikbaar met een aantal nummers waar ik een wow gevoel van krijg.
Gelukkig wel het nummer 'The North Remembers' uit seizoen 3 die werd gebruikt in de scene tussen Cat en Talisa die het verhaal vertelde dat ze niet in staat was om Jon te accepteren.

De winterslaap kan beginnen, dus tot over 10 maanden. Kan ik ondertussen A Storm of Swords verder lezen.
pi_141154746
:P
-Rabia Al-Basri
pi_141154754
edit
-Rabia Al-Basri
pi_141154800
quote:
13s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Blistering het volgende:
Maar ik vind het wel apart dat Arya toen niet is doorgelopen naar de Eyrie met Sandor Clegane. Ik bedoel, ze waren bij de gate. Nu is die tante wel dood, maar dan nog hadden ze wel door kunnen lopen toch?

* Blistering hoopte zo op een weerzien tussen de Stark zusjes :'(
Ze kwamen voor Lysa en haar geld. Ze wisten niet dat Petyr en Sansa daar waren. Lysa is dood, dus keerden ze om.
  maandag 16 juni 2014 @ 16:00:59 #300
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_141154815
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Ze kwamen voor Lysa en haar geld. Ze wisten niet dat Petyr en Sansa daar waren. Lysa is dood, dus keerden ze om.
Maar..maar!

:'( Fucking hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')