Of die Mike Tyson actie met zijn oorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek trouwens een gifje van die laatste paar stompen die Brienne geeft aan The Hound
De Tyrells hebben macht omdat het volk eten heeft dankzij hun. En Margaery is populair.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef ToetNL het volgende:
[..]
PycellEn de Tyrells hebben op dit moment geen macht toch? Dat vrouwtje probeert toch met Tommen te trouwen?
Ik geloof dat er nog een opmerking gemaakt werd door ik dacht Tywin, die zag dat Pycell niet zo zwak was als hij zich voordeed.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Over een dik half jaar maar eens alles opnieuw kijken*denk ik*. In ieder geval ga hoe dan ook de allerlaatste aflevering nog wel een keer weer opnieuw kijken voordat het nieuwe seizoen begint. Iemand een idee wanneer dat is?
Die had ik al gevonden haha, ik vond dat met die stompen leukerquote:
Ooooh dat is iets minder lang dan ik dachtquote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
April 2015 volgens imdb, al begint het meestal eind februari/begin maart weer.
Maandje meer kan ik ook wel wachttenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.
Oja inderdaad. Sterker nog, het begint altijd pas eind maart/begin april. Op één of andere manier stond maart me bij.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nope, dit jaar begon het ook pas in april.
Ik kijk er maar op een paarquote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bij mij begint de hype voor het volgende seizoen pas als de eerste trailer uitkomt. Er zijn toch genoeg andere series om me me mee te vermaken
Iron Mikequote:Op maandag 16 juni 2014 13:21 schreef Mike het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat jullie er nu toch wel een puinhoop van aan het maken zijn met z'n allen. Al die semi-lollige reacties kun je achterwege laten en op spoileren staat een ban. Alles wat alleen nog maar gepost wordt om de boel te verstieren wordt verwijderd.
Deleted scene:quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?
Er zijn zoveel goede series te zien tegenwoordigquote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk er maar op een paarNog één van HBO (Girls) en dat komt op zijn vroegst ook pas over een half jaar ofzo weer uit
Meerdere serie's die er mee gestopt zijn en waar ik bij ben
Drogon heet ie. Vloog ergens rond, zoals gezegd in de afleveringquote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Niemand praat over de derde draak, is die kwijt of wat.
Als dit voer voor spoilers is moeten mods maar deze post maar verwijderen.
Misschien kun je je die scène nog herinneren waarin Drogon die geiten verbrandde? Hij zag er daar een stuk groter uit dan de andere twee draken, waardoor Dany er waarschijnlijk meer moeite mee heeft om hem onder controle te houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Er werd toch gezegd dan hij 3 dagen terug voor het laatst was gezien boven de kliffen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
OITNB kijk ik ook ja maar ben je ook zo bijquote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede series te zien tegenwoordig. Fargo, The Americans, Orange Is The New Black, Homeland, American Horror Story, House of Cards, Orphan Black, Black Mirror, Broadchurch, In The Flesh...
Mensen die hier oplettenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien kun je je die scène nog herinneren waarin Drogon die geiten verbrandde? Hij zag er daar een stuk groter uit dan de andere twee draken, waardoor Dany er waarschijnlijk meer moeite mee heeft om hem onder controle te houden.
Nederlandse tv is echt puur bagger, kijk eigenlijk alleen nog nieuwsprogramma's op de publieke omroep.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OITNB kijk ik ook ja maar ben je ook bijVerder ben ik meer van het tv kijken dan serie's denk ik. Maar het is ook saai op de Nederlandse tv in de zomer
Ik kan me al snel vermaken met een bullshit programma hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nederlandse tv is echt puur bagger, kijk eigenlijk alleen nog nieuwsprogramma's op de publieke omroep.
Die doet zich nog tegoed aan geiten en kleine kinderen. Die andere 2 zijn nu aan het sonjabakkeren.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef FRseezu het volgende:
Toen ik het eerste seizoen opnieuw keek met mijn oude huisgenoot (die het nog niet gezien had), waren er ook ineens allerlei hints aanwezig die ik niet eerder gezien hadquote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik lees sowieso elk berichtje hier zodat ik belangrijke details niet mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |