Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?quote:

De tovenaar?quote:

Dat dusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?

Ja, maar vanuit King's Landing richting Braavos (ervan uitgaande dat Tyrion en Varys daarheen gaan, is niet zeker) kom je wel langs the Vale. Tenminste wel in zo'n mate dat Arya op die boot zou kunnen zitten. Het leken me echter twee hele verschillende boten.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
De hele sensatie van tijd is in deze serie door tijdverdichting en -verwijding bij mij in ieder geval totaal verloren, dus wie weet? Maar niet heel logisch idd omdat Arya heel ergens anders op de boot lijkt te stappen

Klopt qua route idd, daarom kwam bij mij ook die losse gedachte ook in m'n hoofd op. Op het uiterlijk van de boten heb ik niet echt gelet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, maar vanuit King's Landing richting Braavos (ervan uitgaande dat Tyrion en Varys daarheen gaan, is niet zeker) kom je wel langs the Vale. Tenminste wel in zo'n mate dat Arya op die boot zou kunnen zitten. Het leken me echter twee hele verschillende boten.

Het is een beetje te donker om echt goed te vergelijken. Ze lijken wel op elkaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Klopt qua route idd, daarom kwam bij mij ook die losse gedachte ook in m'n hoofd op. Op het uiterlijk van de boten heb ik niet echt gelet.

Dus dit was een samenzwering om Tyrion vrij te krijgen. Werd Tyrion geleid naar Shae en Tywin of deed hij dit zelf?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overigens zaten er in de 8e aflevering al wat hints in naar Tyrion & Tywin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Petyr Baelish die tegen Robin Arryn zei dat je ook aan het diner of op de wc kunt sterven.

Arya zou Varys toch gelijk herkennen, zal niet hetzelfde boot zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het is een beetje te donker om echt goed te vergelijken. Ze lijken wel op elkaar.

quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij had die gast die zijn zaakje had afgehaakt in een kist gestopt en meegenomen.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die tovenaar die z'n ballen heeft afgeknipt bewaarde hij ook in een kist toch?

quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
En dat liet hij aan Tyrion zien vorig seizoen geloof ik.

Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.

quote:
Ja. Hij liet toen die kist zien, waar die man in zat. Als ik me goed herinner leefde hij zelfs nogquote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Niet zijn ballen, maar de tovenaarToch?
![]()

quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ja. Hij liet toen die kist zien, waar die man in zat. Als ik me goed herinner leefde hij zelfs nog.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA ik dacht al![]()
Ik lig nu helemaal dubbel haha

Seizoen 4 was ook wel de afsluiter van de eerste arc, in de volgende arc (seizoen 5+6) moet er ook weer het een en ander worden opgebouwd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"
Vind het persoonlijk ook jammer van Tywin, een meesterlijke rol, nu houd je drama over in Kings Landing, wat misschien wel leuk is voor de hectiek, maar hoop dat er snel een paar nieuwe personages hun entree maken om het nog wat leuk te houden. Nu heb je Cercei en Jamie, in Kingslanding, Arya die er alleen vandoor is, Tyrion die naar de Free cites gaat, alles zit zover bij elkaar uit de buurt.
Alleen Littlefinger is nog over van het rijtje diepgaande karakters die een impact kunnen maken.

De Tyrells zitten er nog. En Pycell.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
e geen schoonheidsprijs natuurlijk.
Er is nooit echt uitgesproken dat Tywin achter de aanval op Robb zat, dit kan net zogoed Jamie geweest zijn. Jamie zat met Roose Bolton aan tafel en deed hem een aanbieding, en nadat Brienne opgesloten zat sprak Jamie nog met Roose, toen Jamie vertrok naar Kings Landing en Roose naar de trouwerij ging zei Jamie tegen Roose "Give Robb my regards" waarna de historische woorden op de wedding werden uitgespreken "The Lannisters send their regards"
Vind het persoonlijk ook jammer van Tywin, een meesterlijke rol, nu houd je drama over in Kings Landing, wat misschien wel leuk is voor de hectiek, maar hoop dat er snel een paar nieuwe personages hun entree maken om het nog wat leuk te houden. Nu heb je Cercei en Jamie, in Kingslanding, Arya die er alleen vandoor is, Tyrion die naar de Free cites gaat, alles zit zover bij elkaar uit de buurt.
Alleen Littlefinger is nog over van het rijtje diepgaande karakters die een impact kunnen maken.

Pycellquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Tyrells zitten er nog. En Pycell.

Klopt Pycell, die gast kan ik ook niet helemaal schatten. Iets klopt er niet aan hem, in seizoen 1 zat hij met een hoer en deed alsof hij te oud was om iets te doen, toen de hoer weg was deed hij alsof hij een jonge gast was, sprong op, liep normaal, om vervolgens naar buiten te gaan in zijn "rol" als oude man. Is hier ooit nog iets over aan bod gekomen wat ik heb gemist?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Tyrells zitten er nog. En Pycell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |