Hoe wil je honderdduizend man voeren? Hoe wil je honderdduizend man in het gareel houden zonder dat ze de boel beroven, verkrachten, moorden?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, Mance bood aan dat niemand om zou komen, ze wouden alleen langs de Wall, en Jon probeert nog steeds te verzetten, waarom? Jon wou die mes pakken maar zou kansloos zijn, gelukkig kwam de baas Stannis.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Dat deed Mance dus, Mance hield de boel bij elkaar. Jon vertrouwt hem alleen niet en twijfelt dus of hij ze wel door moet laten.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe wil je honderdduizend man voeren? Hoe wil je honderdduizend man in het gareel houden zonder dat ze de boel beroven, verkrachten, moorden?
100000 Wildlings langs de Wall kan gevaarlijk zijn voor de bevolking van de rest van het continent. Roven, moorden. Ze moeten gevoed worden, in het gareel gehouden worden. En hij heeft gezworen het rijk te beschermen tegen de Wildlings.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, Mance bood aan dat niemand om zou komen, ze wouden alleen langs de Wall, en Jon probeert nog steeds te verzetten, waarom? Jon wou die mes pakken maar zou kansloos zijn, gelukkig kwam de baas Stannis.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
De enige reden dat het werkte was omdat ze de muur over wilden. Wanneer ze de muur over zijn gegaan hebben ze geen reden meer om Mance te volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dat deed Mance dus, Mance hield de boel bij elkaar. Jon vertrouwt hem alleen niet en twijfelt dus of hij ze wel door moet laten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is misschien zo ja, dan heeft Jon dus gelijk in zijn twijfel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De enige reden dat het werkte was omdat ze de muur over wilden. Wanneer ze de muur over zijn gegaan hebben ze geen reden meer om Mance te volgen.
Precies ditquote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat een aflevering! Zoveel emotionele stukjes, goede gevecht tussen Brienne en The Hound, AryaNu even bijkomen van deze prachtige aflevering! Oh en uiteraard Tyrion!
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
qftquote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Gvd, het is toch logisch dat je hier niet moet zijn voordat je de aflevering bekeken hebt.Als je dat niet snapt ben je echt kaolodom.
Tegenvallen? Man ik vond dit echt een bazenafleveringquote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Blijkbaar veel mensne die deze aflevering vonden tegenvallen maar ik vond het echt briljant
Tywineindelijk verlost van die hypocriete hufter
![]()
Prachtige muziek en scenes
En aryaheerlijke killerbitch is het ook
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Blijkbaar veel mensne die deze aflevering vonden tegenvallen maar ik vond het echt briljant
Tywineindelijk verlost van die hypocriete hufter
![]()
Prachtige muziek en scenes
En aryaheerlijke killerbitch is het ook
Niet beschermen, hij wilde de macht voor de Lannisters. Vandaar dat hij al die huwelijken heeft gearrangeerd: de Lannisters zouden de macht hebben in het noorden, het westen en in King's Landing.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van Tywin, eem van mn favo karakters. Tywin probeerde zn kinderen te beschermen tegen het noorden van Robb en tegen Stannis, is gelukt en bracht stabiliteit in KL. Maar van Robb verdiende geen schoonheidsprijs natuurlijk.
Weet niet of dat tijd-technisch mogelijk is?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zouden hij en Arya op dezelfde boot zitten trouwens?
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteelquote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
- Props voor de dubbelrol van Varys. Zat die nou ook op die boot, of was 'ie op de kade aan het wachten?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zouden hij en Arya op dezelfde boot zitten trouwens?
Hij was zijn positie niet zeker. Met Tywin dood grijpt misschien Cersei de macht, en als zij erachter zou komen dat Varys Tyrion heeft vrijgelaten... Weer een character minderquote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteel
Varys gaat dus mee met Tyrion..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij was zijn positie niet zeker. Met Tywin dood grijpt misschien Cersei de macht, en als zij erachter zou komen dat Varys Tyrion heeft vrijgelaten... Weer een character minder
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet niet of dat tijd-technisch mogelijk is?
De hele sensatie van tijd is in deze serie door tijdverdichting en -verwijding bij mij in ieder geval totaal verloren, dus wie weet? Maar niet heel logisch idd omdat Arya heel ergens anders op de boot lijkt te stappenquote:
Nee, die indruk kreeg ik ook hoor. Hij voelde duidelijk nattigheid toen die bellen begonnen te luiden en is toen aan boord van dat schip gegaan, volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ging op het laatst naast Tyrion zijn kist zitten (als ik dit verkeerd heb moet iemand me verbeteren), toen hij door had dat er iets gaande was in het kasteel
Die snap ik nietquote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, hij is wel gewend om met een man in een kist te reizen, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |