SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Lena is geen goedkope hoerquote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de tieten van Cercei eens te zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Zullen we deze discussie even in spoilertags verder voeren? Just in case...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op mijn hoede voor mogelijke valse speculatie.
Hij werd al aangeraden in het vorige topic.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef FRseezu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, ik heb er verder weinig over te zeggen hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie even in spoilertags verder voeren? Just in case...
Ja, door mijquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij werd al aangeraden in het vorige topic.
Tegenwoordig shoppen ze ook tattoo's weg hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Borizzz het volgende:
Oh sorry, had even niet in de gaten dat ik de laatste was.
En Cersei heeft tattoo's. Het lijkt mij niet dat dit in de middeleeuwen gebruikelijk was.
Vandaar dat Jaime altijd onder haar kleding bezig was.
Speculaastopicquote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Zullen we anders ook een speculatietopic openen, speciaal voor mensen die de boeken niet gelezen hebben?
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Ik heb de boeken niet gelezen en door jouw obvious opmerkingen heb je nu al een boel voor mij gespoiledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dat krijg je als je rotzooit met Lannisters. "A Lannister always pays his debts".quote:
Ik zat te wachten op een "please?"quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mooie scene hoor. "You gonna make me beg?!!"
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en door jouw obvious opmerkingen heb je nu al een boel voor mij gespoiled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ze dat met makeup niet weg kunnen werken. Weet je hoevaak ze tattoos wel niet weg werken in films en TVquote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef Borizzz het volgende:
Oh sorry, had even niet in de gaten dat ik de laatste was.
En Cersei heeft tattoo's. Het lijkt mij niet dat dit in de middeleeuwen gebruikelijk was.
Vandaar dat Jaime altijd onder haar kleding bezig was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dany was bang dat zij ook hun eigen gang zouden gaan, zoals de grote zwarte draak nu lijkt te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |