Bij het verkrijgen van de Unsullied wou die slavendrijver ook de grootste draak, dat was ook Drogon (zwarte draak).quote:Op maandag 16 juni 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die hier oplettenDat zijn details waar ik niet op let
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Bij het verkrijgen van de Unsullied wou die slavendrijver ook de grootste draak, dat was ook Drogon (zwarte draak).
Ja ze hebben ook een paar dingen uitgelegd hoe ze in het boek waren en dat was inderdaad toffer geweest, als ze het zo hadden gedaan, maar toch wil je dat niet horen op zo'n moment.quote:
kan ik me wel voorstellen dat op een moment van euforie, dit soort details niet wil horen. ik heb zelf een paar dagen terug dat stukje in het boek van battle of blackwater gelezen, in de serie is het BRUUT!!!, maar in het boek is het OMG OMG wat FOCKING BRUUT!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook een paar dingen uitgelegd hoe ze in het boek waren en dat was inderdaad toffer geweest, als ze het zo hadden gedaan, maar toch wil je dat niet horen op zo'n moment.
dat zie ik echt wel gebeuren eig, hij kan nu al in summer/hodor en met een beetje training in een draak!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef tralalala het volgende:
Bran gaat met zijn superkrachten in Drogon zijn kop proberen te komen, dat ligt er toch wel dik bovenop.
Zo dik dat het waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
4e tot en met het begin van het 6e boek. De zesde is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
4e tot en met het begin van het 6e boek. De zesde is nog niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 15:01:09 ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar al die steun voor Stanis? Dat is gewoon een geloofsfanaticus.Omdat die de wall redde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar al die steun voor Stannis? Dat is gewoon een geloofsfanaticus.Omdat hij de enige ware koning is. De enige met aanspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Die zijn er nu al een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Bitch puh-lease. Hij wil gewoon macht. En die Melissandre ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij de enige ware koning is. De enige met aanspraak.
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.
Nah.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bitch puh-lease. Hij wil gewoon macht. En die Melissandre ook.
Dany niet dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast ook onbaatzuchtig. Hij doet het niet voor eer of voor zichzelf, hij doet het voor het rijk.
Hangt er van af hoe je het bekijkt.De Targaryens + aanhangers denken er heel anders over.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het rijk daarbij gebaat is. Het is niet voor niets dat men in S1 vreesde dat hij op de troon zou belanden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is fijnquote:
Koningin dan. Zij heeft meer aanspraak dan wie dan ook, lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, die is geen rechtmatige koning nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |