Hij heeft het gezien hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Gvd, het is toch logisch dat je hier niet moet zijn voordat je de aflevering bekeken hebt.Als je dat niet snapt ben je echt kaolodom.
Jojen is alweer 23 of zo irl.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
Jojen lijkt op Madeon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je niet, we hebben hem niet zien stervenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef wiskundenoob het volgende:
arghhhhhhh, mijn favoriete personage, the hound, is gestorven.
Nou zijn laatste zinnen waren weer als vanouds, dat hij Sansa zelf moest verkrachten blabla.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef wiskundenoob het volgende:
arghhhhhhh, mijn favoriete personage, the hound, is gestorven.
Van mij zul je geen last meer hebben. Ik ga niet meer in op of dingen wel of geen spoilers zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:12 schreef ToetNL het volgende:
Ik geef het op... Als telkens die rotboeken erbij gehaald worden... Kan er geen filter op dit topic? Alle posts met boek erin worden niet geplaatst?
Hij probeerde alleen maar Arya te provoceren om het af te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Nou zijn laatste zinnen waren weer als vanouds, dat hij Sansa zelf moest verkrachten blabla.
Open er een topic over.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Maar even serieus, hoezo niet lopen maar wel vliegen. Ik snap dat niet.
Aha dat kan ookquote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hij probeerde alleen maar Arya te provoceren om het af te maken
Niet weer. Dit bracht de hele spoilerdiscussie op gangquote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, toen was ik er nog niet. Weet ik veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:18 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Niet weer. Dit bracht de hele spoilerdiscussie op gang
Vliegen, door de moondoor, als een kraai, wie weet???
Is nog niet uitgelegd in de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo, even rustig. Je werd niet gestenigd. De aflevering mag gewoon besproken worden. Ik gaf ook antwoord op je vraag: we weten het namelijk gewoonweg niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Mag je de fucking aflevering wel bespreken of niet dan? Ik stelde net een vraag en werd digitaal gestenigd.
In trainig bij Jaqan Hgar om een leipe assassin te worden?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef ToetNL het volgende:
Dank aan de mod!
On-topic: ben trouwens wel benieuwd wat Arya nu gaat doen in Braavos.
Dat zou wel stoer zijn ja. Nou ja, 10 maanden wachten hèquote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In trainig bij Jaqan Hgar om een leipe assassin te worden?
Misschien wordt hij een soort opvolger van deze gozer met zijn 3 eyed raven?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |