quote:Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga er gewoon voor man
Je hebt niets te verliezen en niet geschoten is altijd mis
Eerst chloroform.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Geldt voor dit soort versieringen, niet ook eerst oogcontact?
Niet teveel gebruiken. I've learned that the hard wayquote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Eerst chloroform.
Oogcontact eventueel in de rechtbank (optioneel)
Ze kijkt altijd stoicijns vooruit.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Geldt voor dit soort versieringen, niet ook eerst oogcontact?
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Sweetylicious het volgende:
Maak gewoon een praatje met haar, je lijkt wel een zeikwijf zo.
Boeiend dan ga je maar af, heb je het tenminste geprobeerd en weet je dat ze een bitch is als ze je slecht behandeld. Als je haar echt wil, moet je wel wat meer je best doen.
Hoor issssss deze man weet dimaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Rquiem het volgende:
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.
Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.
P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen.....Tis maar dat je het weet.
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
Nu bestaat er treinflirt.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef quinoahipster het volgende:
Stuur een oproepje voor de rubriek Hartkloppingen in Rails
Oh wacht kut, die bestaat niet meer![]()
Was foutje denk ik, heb em maar teruggezet.quote:
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef -supergirl- het volgende:
Dima misschien ga je achter meisjes aan die te hoog gegrepen zijn
ja zo denk ik er ook overquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef cjan het volgende:
Ik denk dat de enige gerechtvaardigde manier om haar aan te spreken is wanneer het toeval of het lot een handje helpt. Zoals dat de trein ineens stopt en jij tegenover haar zit. (heb ik een keer gehad). Dan is t normaal dat je elkaar aanspreekt.
True :pquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
feelgoodpostquote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
Grotendeels dat..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Is dit topic het waard om het door te lezen of is het weer hetzelfde gejank dat hij geen chicks kan fixen
Ik heb heel sterk dat idee. Als ze echt geïnteresseerd was, dan zou ze een paar keer kijken en weer voor zich uit staren. Ik kan er misschien naast zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ze is niet introvert, ze hoopt gewoon dat zolang ze voor zich uit staart en geen oogcontact met je maakt, je haar niet zult benaderen.
groetjes
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iets zegt me dat het aanspreken nooit zal gaan gebeuren.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stiekem een foto maken voor in het archief en haar vervolgens nooit aanspreken. Slechts staren naar de foto terwijl je met jezelf bezig bent, fantaserend over wat had kunnen zijn.
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stiekem een foto maken voor in het archief en haar vervolgens nooit aanspreken. Slechts staren naar de foto terwijl je met jezelf bezig bent, fantaserend over wat had kunnen zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.
quote:
Wat een smeerlap ben je ook. Stiekem foto's maken van meisjesquote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.
Picca machen denn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
Welk station en traject? Tijd? Mocht ik in de buurt zijn wil ik wel even bij haar peilen hoe je kansen zijn
sommige mensen op fok hebben nog nooit een boek gelezen of zoquote:
Denk je dat ik op FOK! zit voor leesplezier ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sommige mensen op fok hebben nog nooit een boek gelezen of zo
En dingen als 'Leuke tas' aanvullen met vragen als 'waar heb je die gekocht?'.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Rquiem het volgende:
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.
Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.
P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen.....Tis maar dat je het weet.
Maar dan is het toch heel makkelijk om haar aan te spreken en niks om voor te vrezen?!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
Als je haar gay best friend wil worden misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dingen als 'Leuke tas' aanvullen met vragen als 'waar heb je die gekocht?'.
Het gaat niet om de specifieke vraagquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je haar gay best friend wil worden misschien
Je hebt dit tegen een FOK!er hè?quote:Ga niet zo geforceerd en gesprek beginnen. Het loopt toch altijd anders.
Gewoon praatje maken.
Denk niet dat Dima dit kan neequote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het gaat niet om de specifieke vraag![]()
Gaat erom dat je opmerkingen en complimenten aan kan vullen met een vraag om meer gespreksstof te creëren.
[..]
Je hebt dit tegen een FOK!er hè?
Dat weet je?
En dan? En dan? Straks staat Dima daar gewoon naar haar te staren nadat zij geantwoord heeft hoe zij heet...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef anti-loper het volgende:
Laten we dima aan een chick helpen dan.
Als je haar weer ziet loop je gewoon naar haar toe en dan zeg je van 'joh ik zie je best vaak hier , heb jij ook tentamens gehad?' En dan geeft ze antwoord en dan jij van oh wacht zal me even voorstellen - geef hand - ik ben dima , hoe heet jij? en dan gewoon gesprek voeren.
ZO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET?!
Moest lachenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je haar gay best friend wil worden misschien
Daarna zoekt dima haar op facebook op. Kan ie zijn e-hosselskills wel tonen. Of hij reist samen verder en maakt het gezellig en zegt van hey ik vond het best gezellig , moeten we ook een keer onder genot van een kopje koffie/thee doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan? En dan? Straks staat Dima daar gewoon naar haar te staren nadat zij geantwoord heeft hoe zij heet...
Kijk mij het woord, introvert kennenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
...uffff
Ik heb al ruim een halfjaar crush op dit meisje. Ze is van mijn lengte, hele lange stijle blonde haren, blauwe ogen en prachtige erotisch gekrulde roze lippen met een pearlwhite gebit. Ze is anders dan andere Nederlandse meisjes, ze komt over als een introvert, een muurbloempje. Dit is makkelijk te verwarren met arrogantie maar ze is alles behalve arrogant, ze komt verlegen / onzeker over maar ze is echt te cute gewoon!
Ik kom haar zo nu en dan tegen op mijn hometown station, we blijken op dezelfde school te zitten. Vorig semester ben ik haar maar paar keer tegen gekomen, toen ik haar voor het eerst zag stond ik in vuur en vlam en nu nog nog steeds. De paar keren dat ik haar had gezien had ik de ballen niet om haar aan te spreken. Helaas kwam ik haar niet meer tegen, alleen bij de tentamens omdat onze tentamens blijkbaar op dezelfde tijdstippen ingepland zijn.
Ik heb haar dus al een flink aantal maanden niet meer gezien en verheugde me al die tijd op de tentamenperiode waar ik nu midden in zit. Ik wist dat ik haar zou tegenkomen.
Mijn verwachtingen bleken waar te zijn, vorige week - start vd tentamenperiode - ben ik haar weer tegengekomen en wat was ze weer mooi. We moesten overstappen en ik liep achter haar en ik wilde haar aanspreken, maar ik werd helemaal week, ontzettend slap in mijn benen, alsof ik een pudduing was. Ook had ik een raar tintelens gevoel in mijn gehele lichaam, het leek wel op een full body orgasm. ik heb dit gevoel nog nooit ervaren.Ze kleedt zich veel en veel beter / leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. Je ziet weinig bloot bij haar, ze kleedt zich altijd heel classy met een goeie fit waar haar slanke lichaam goed in uitkomt.
Ik ben sinds de start van de tentamens helemaal afwezig, geen besef van tijd, geen concentratie. Ik liep op roze wolken tot vandaag, ik had mij van het weekend voorgenomen om haar vandaag aan te spreken, ik voelde mij in de zevende hemel omdat ik het gevoel had dat ik deze shit kon klaren maar ik heb dit - weer - gelaten. Waarom zal je denken? Ik durf haar wel aan te spreken maar waar moet je het dan uberhaupt over hebben, ik kom sowieso in interviewmode terecht. En dan zit ik dus een uurlang naast haar in een awkward positie.
Ik zit nu achter een pc dit topic op mijn mobiel te typen dus excuseer mij voor fouten in miin topicje. Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Morgen heb ik mijn laatste reguliere tentamen dus misschien kom haar nog 1 keer tegen, mijn laatste kans... Ik ben nu ook helemaal panisch met de angst dat ik haar morgen niet zal tegenkomen.
Klacht: de ballen niet om een gesprekje aan te gaan met mijn dreamgirl.
jij snapt hetquote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef anti-loper het volgende:
Laten we dima aan een chick helpen dan.
Als je haar weer ziet loop je gewoon naar haar toe en dan zeg je van 'joh ik zie je best vaak hier , heb jij ook tentamens gehad?' En dan geeft ze antwoord en dan jij van oh wacht zal me even voorstellen - geef hand - ik ben dima , hoe heet jij? en dan gewoon gesprek voeren.
ZO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET?!
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat ben je nou voor vent man. Stap er verdomme een keer op af en vertel haar van dit topic.
gr
Ik ben uiteraard ook een hosselkoningquote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard ook een hosselkoning
Laat me jaquote:
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.quote:
Ja ik hossel ze ook gewoon echt , maar het is KLB dus ik moet wel aan klagen.quote:
Ik had het gisteren op werk in pauze. Zo'n chick herkende mij maar ik heb nog steeds geen idee wie zij isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Laat me ja
Vandaag nog een meid tegen gekomen die ik blijkbaar eens een keer had aangesproken bij de bushalte. Ze was het blijkbaar niet vergeten. Ik had achteraf pas van oh ja dat was zij!!!!! Gezellig even gekletst
Was die ene waarvoor je op internet moest vragen wat je er mee moest?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had het gisteren op werk in pauze. Zo'n chick herkende mij maar ik heb nog steeds geen idee wie zij is
Au even ijs pakkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.
Ik heb geen Tinder meer nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.
Nee met die ga ik dit weekend wat drinkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was die ene waarvoor je op internet moest vragen wat je er mee moest?
Moet je nog tips?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee met die ga ik dit weekend wat drinken
Oké, anders 2NutZ vragen, die heeft daar ook wel verstand van denk ik.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, anders 2NutZ vragen, die heeft daar ook wel verstand van denk ik.
Fix jij vaak meisjes eigenlijk?quote:
Arme jongen.quote:
ahah viese lesbiquote:
Dan zijn het toch geen lesbo's.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chickies die kutjes en piellekes likken zijn meestal wel geil hoor.
Vieze hoeren zijn het.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je vriendin pak
gr
De mijne mag je ook wel pakken als jij je ook maar laat pakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je vriendin pak
gr
Wie pakt wie nou allemaal ik snap het niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne mag je ook wel pakken als jij je ook maar laat pakken.
Gewoon orgie.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie pakt wie nou allemaal ik snap het niet meer
Waar zie je me voor aan a zemmel.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar niet in mijn billen aub. Dat is voor hommels.
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatogquote:
Nee.quote:
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Wat een preutse bende dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
lkkr gaggen enzo tochquote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Ik ben toch geen homo!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.quote:
wat is een beroerd scrotum?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.
Vanaf nu dus 'schede'?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
Minderjarige gespot, oppassen wat jullie zeggen perverts.
Was ze gothic of zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Dit geeft mij nu een boost dat ik morgen treinmeisje kan aanspreken.
Hou ons op de hoogte, G.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Jij denkt dat ieder meisje dat toevallig jouw richting op kijkt ook gelijk jouw zaad wilt laten ejaculeren in haar kleine opening? Bitch pleasequote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt toch alweer een ander op het oog?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zal je net zien kom ik treinmeisje niet meer tegen![]()
![]()
Verwacht je dat zij dan je nummer gaan vragen ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verwacht je dat zij dan je nummer gaan vragen ofzoMan up
Gebeurd jou nooit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeite doen is een teken van zwaktequote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.
Doen ze niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.
Mwah laat wel eens wat lopen dat ik achteraf denk van had ik maar, maar dit is wel heel erg hoorquote:
Nee, treinmeisje is echt mijn #1.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je hebt toch alweer een ander op het oog?
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van hipsteralto-jongens
haha homoquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.
Dat ze om je nummer vragen bedoel ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah laat wel eens wat lopen dat ik achteraf denk van had ik maar, maar dit is wel heel erg hoor
nee lol tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die meid eens wist dat jij haar de hele dag liep te bespieden...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, treinmeisje is echt mijn #1.
Normaal kom over crush wel heen na een fapje op de camsites of als ik een ander lekker wijf zie maar ik kan nu niet eens meer rukken omdat ik me dan vies en schuldig voel tegenover haar. Het lukt me ook niet om in gedachte op haar te rukken zegmaar. Heel raar, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Ze is echt te adorable. Ze heeft ook zo'n schattig loopje.
Dat gebeurt soms maar dan is er wel wat aan vooraf gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze om je nummer vragen bedoel ik.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als die meid eens wist dat jij haar de hele dag liep te bespieden...
Vraag je nu aan mij hoe je een gesprek voert?quote:
Ik zie nooit skinny jeans en docs dragende mannen waar ik kom. Alleen polo's en bodywarmersquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.
Meer op de boerderai komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zie nooit skinny jeans en docs dragende mannen waar ik kom. Alleen polo's en bodywarmers
Je zit haar al een half jaar van achter te begluren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze liep voor me op station waar we overstappen ja....
Ok dimaquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze liep voor me op station waar we overstappen ja....
Sterker nog... ik nam een shortcut op station om sneller bij ander perron te zijn zodat ik niet achter haar liep om haar te bespieden
Een aanrijding?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms maar dan is er wel wat aan vooraf gegaan.
Dat is omdat ik anemie hebquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel gewoon lekker bleek door gebrek aan zon toch?
Niet bekend zijn met Dima's hulpvragenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij hoe je een gesprek voert?
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachttequote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je zit haar al een half jaar van achter te begluren.
Picsquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachtte
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijvingquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je dat nou echt? Meende altijd dat dat een grapje was.
Oh ok.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijving
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
beetjequote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
Scherpquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Zeg ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef hoink581 het volgende:
Op welk traject reis je eigenlijk, Dima?
Nou ja, als hij dit ook al heeft bij de slager, in een restaurant of een medestudent, dan ja, dan maak ik me wel zorgenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Dat dus. En die kneus zit blijkbaar nog op dezelfde school ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef Eyip het volgende:
een vrouw zit niet te wachten op een sukkel die haar al een half jaar vanuit het spiegelende raam zit te begluren.
ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijd
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha [ afbeelding ]
Dat waren pas struggles. Hopen dat het zondag wel lukt anders ga ik me echt kut voelen
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzakquote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeft
hayirsiz evlat aahhhh ahquote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzak
was ik eens vergeten na een leuke avond. Dat was echt een leuk gesprek
Zo hard gelachen
ahahahahahahaahah zo hard lachen door jouw reactiequote:
Goed verhaalquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?quote:
Hoop gedoe die dingen wel ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
Ik voel me dan best slecht weetjequote:
Is me ook al een paar keer overkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
In Marokkaans-Arabisch is mei hetzelfde gespeld als mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes neuken mei?
Oh ja dat is ook lastigquote:Op maandag 16 juni 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had het over condooms, niet over maagden.
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.quote:
Mijn moeder vond ze.quote:
dat zou je nog verbazenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal met die strapon van jou niet gebeuren
Ik weet niet man ik gebruik durex. Hij zit meestal krap, waardoor ie dus half slap word. Binnenkort een xxl versie kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.
Doe je je eigen was niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
haha dat is wel chillquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
Wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
toen mijn moeder de pil in mijn tas vond duwde ze me van de trap
Piemels kun je niet los kopen geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet man ik gebruik durex. Hij zit meestal krap, waardoor ie dus half slap word. Binnenkort een xxl versie kopen
Nee elk weekend of om de 2 weken terug naar me ouders en laten wassenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Piemels kun je niet los kopen geloof ik.
hahaha namussuzquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
Oh.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik had het over de condooms gekkie
Je hebt vandaag echt killer reactiesquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reactie op zich of die duw van de trap?
Marokkaanse humor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je hebt vandaag echt killer reacties
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodigquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reactie op zich of die duw van de trap?
Jij had toch iets met ene usertquote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodig
Eh, ik wil je wel een keer van de trap duwen als je dat graag hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodig
kim?quote:
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ik wil je wel een keer van de trap duwen als je dat graag hebt.
Nee niet kimquote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kim?
[..]
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreft
Zijn we nog niet zo ver?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreft
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou jij jezelf van de trap af laten duwen door mij?
Leap of faith inderdaad.quote:
oneluvquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ik zou jullie allemaal van de trap af duwen, lobi.
Leap of faith van een tafel, ben je 1.60 ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef anti-loper het volgende:
Haha ik weet nog dat ik in een dronken bui een leap of faith deed vanaf een tafel.
Ik werd buiten wakker en werd naar het station gebracht door een hele lieve en vooral aantrekkelijke meid
Een 168quote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leap of faith van een tafel, ben je 1.60 ofzo?
Als die gast ook dronken was, had je dat ook wel een beetje kunnen verwachten hè.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een 168. Was wel een hoge tafel. Ik kreeg opeens het idee om vanaf die tafel me zelf naar achteren te laten vallen. Zo'n dude zei dat ie me zou opvangen. Deed ie niet
Echte kameraden bestaan niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een 168. Was wel een hoge tafel. Ik kreeg opeens het idee om vanaf die tafel me zelf naar achteren te laten vallen. Zo'n dude zei dat ie me zou opvangen. Deed ie niet
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als die gast ook dronken was, had je dat ook wel een beetje kunnen verwachten hè.
Ik kende die gozer niet eens eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echte kameraden bestaan niet meer.
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
swsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
kom danquote:
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.quote:
Wat is antraxquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Moordenaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel coole chick als ze een beetje zorgzaam is.
drop die pica's hier danquote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Bleek ook wel bijzonder omslachtige methode te zijn met lagere succes rates.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Daar hoor je trouwens echt nooit meer iets over, antraxbrieven. Leek een tijdje een "hype" te zijn.
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.
Gratis pakje shag broeder.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
Ik haal net een takje uit de shag dat even lang is als een lang vloeitje. Wat is deze?
Vrouwenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggen![]()
Vrouwen
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
![]()
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.quote:
Vrouwenquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Ik heb dat heel vaak in 3/4quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.
Waarom zou een zusje in de broekzakken van Anti-Loper voelen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Serious?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
Aight.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil voeder en dp wel een pic dm'en maar niet hier posten
Naakt foto's?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
waarom mij niet? kalleşquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Niet? Biologische verschillen daargelaten...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Wat denk je? Mannen en vrouwen zijn gelijk? HA
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet? Biologische verschillen daargelaten...
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel tochquote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Niet per definitie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Jij bent beduidend slimmer ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel toch
En mij onaangekondigd je dicpics laten zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Maar goed, een dag of 7 per maand verander je in een door ratio verlaten wezen, dan haal ik het wel weer in.quote:
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a mattiesquote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
Hoe was je tentamen, houses? Of was dat niet vandaag?
Succes.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a matties
Zal vast wel meevallen. Later bby.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a matties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |