ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijd
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha [ afbeelding ]
Dat waren pas struggles. Hopen dat het zondag wel lukt anders ga ik me echt kut voelen
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzakquote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeft
hayirsiz evlat aahhhh ahquote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzak
was ik eens vergeten na een leuke avond. Dat was echt een leuk gesprek
Zo hard gelachen
ahahahahahahaahah zo hard lachen door jouw reactiequote:
Goed verhaalquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?quote:
Hoop gedoe die dingen wel ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
Ik voel me dan best slecht weetjequote:
Is me ook al een paar keer overkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
In Marokkaans-Arabisch is mei hetzelfde gespeld als mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes neuken mei?
Oh ja dat is ook lastigquote:Op maandag 16 juni 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had het over condooms, niet over maagden.
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.quote:
Mijn moeder vond ze.quote:
dat zou je nog verbazenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal met die strapon van jou niet gebeuren
Ik weet niet man ik gebruik durex. Hij zit meestal krap, waardoor ie dus half slap word. Binnenkort een xxl versie kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.
Doe je je eigen was niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
haha dat is wel chillquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |