ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wou dat ik deze post niet gelezen had kon ik maar terug in de tijd
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha [ afbeelding ]
Dat waren pas struggles. Hopen dat het zondag wel lukt anders ga ik me echt kut voelen
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzakquote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je anne het wel ok dat je dit leven leeft
hayirsiz evlat aahhhh ahquote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha mijn anne vond eens 3 condoom verpakkingen in mijn broekzak
was ik eens vergeten na een leuke avond. Dat was echt een leuk gesprek
Zo hard gelachen
ahahahahahahaahah zo hard lachen door jouw reactiequote:
Goed verhaalquote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef anti-loper het volgende:
Ik wou laatst een meid ontmaagden toch.
Alleen ja ze gaf me head en toen werd ie hard enzo en toen deden we condoom om , maar door condoom werd ie meteen half slap en haar kut was te strak toch dus lukte niet echt. Zondag weer proberen
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?quote:
Hoop gedoe die dingen wel ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
Ik voel me dan best slecht weetjequote:
Is me ook al een paar keer overkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat het me overkomen eens trouwens. Heb jij er wel eens last van?
In Marokkaans-Arabisch is mei hetzelfde gespeld als mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes neuken mei?
Oh ja dat is ook lastigquote:Op maandag 16 juni 2014 20:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had het over condooms, niet over maagden.
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.quote:
Mijn moeder vond ze.quote:
dat zou je nog verbazenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal met die strapon van jou niet gebeuren
Ik weet niet man ik gebruik durex. Hij zit meestal krap, waardoor ie dus half slap word. Binnenkort een xxl versie kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die wingmans zijn wel oké maar iets krapper dan gewone durex volgens mij.
Doe je je eigen was niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
haha dat is wel chillquote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
Wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
toen mijn moeder de pil in mijn tas vond duwde ze me van de trap
Piemels kun je niet los kopen geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet man ik gebruik durex. Hij zit meestal krap, waardoor ie dus half slap word. Binnenkort een xxl versie kopen
Nee elk weekend of om de 2 weken terug naar me ouders en laten wassenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Piemels kun je niet los kopen geloof ik.
hahaha namussuzquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
Oh.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik had het over de condooms gekkie
Je hebt vandaag echt killer reactiesquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reactie op zich of die duw van de trap?
Marokkaanse humor.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je hebt vandaag echt killer reacties
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodigquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reactie op zich of die duw van de trap?
Jij had toch iets met ene usertquote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodig
Eh, ik wil je wel een keer van de trap duwen als je dat graag hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen van beide, ik zuig van alles uit mijn duim altijd op het internet. Ik heb hulp nodig
kim?quote:
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreftquote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ik wil je wel een keer van de trap duwen als je dat graag hebt.
Nee niet kimquote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kim?
[..]
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreft
Zijn we nog niet zo ver?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind je iets te gretig overkomen wat dit betreft
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou jij jezelf van de trap af laten duwen door mij?
Leap of faith inderdaad.quote:
oneluvquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ik zou jullie allemaal van de trap af duwen, lobi.
Leap of faith van een tafel, ben je 1.60 ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef anti-loper het volgende:
Haha ik weet nog dat ik in een dronken bui een leap of faith deed vanaf een tafel.
Ik werd buiten wakker en werd naar het station gebracht door een hele lieve en vooral aantrekkelijke meid
Een 168quote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leap of faith van een tafel, ben je 1.60 ofzo?
Als die gast ook dronken was, had je dat ook wel een beetje kunnen verwachten hè.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een 168. Was wel een hoge tafel. Ik kreeg opeens het idee om vanaf die tafel me zelf naar achteren te laten vallen. Zo'n dude zei dat ie me zou opvangen. Deed ie niet
Echte kameraden bestaan niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een 168. Was wel een hoge tafel. Ik kreeg opeens het idee om vanaf die tafel me zelf naar achteren te laten vallen. Zo'n dude zei dat ie me zou opvangen. Deed ie niet
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als die gast ook dronken was, had je dat ook wel een beetje kunnen verwachten hè.
Ik kende die gozer niet eens eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echte kameraden bestaan niet meer.
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
swsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
kom danquote:
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.quote:
Wat is antraxquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Moordenaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel coole chick als ze een beetje zorgzaam is.
drop die pica's hier danquote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Bleek ook wel bijzonder omslachtige methode te zijn met lagere succes rates.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Daar hoor je trouwens echt nooit meer iets over, antraxbrieven. Leek een tijdje een "hype" te zijn.
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.
Gratis pakje shag broeder.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
Ik haal net een takje uit de shag dat even lang is als een lang vloeitje. Wat is deze?
Vrouwenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggen![]()
Vrouwen
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
![]()
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.quote:
Vrouwenquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Ik heb dat heel vaak in 3/4quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.
Waarom zou een zusje in de broekzakken van Anti-Loper voelen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Serious?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
Aight.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil voeder en dp wel een pic dm'en maar niet hier posten
Naakt foto's?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
waarom mij niet? kalleşquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Niet? Biologische verschillen daargelaten...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Wat denk je? Mannen en vrouwen zijn gelijk? HA
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet? Biologische verschillen daargelaten...
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel tochquote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Niet per definitie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Jij bent beduidend slimmer ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel toch
En mij onaangekondigd je dicpics laten zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Maar goed, een dag of 7 per maand verander je in een door ratio verlaten wezen, dan haal ik het wel weer in.quote:
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a mattiesquote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
Hoe was je tentamen, houses? Of was dat niet vandaag?
Succes.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a matties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |