Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn moeder vond ze.
Kwam ze naar mij toe. Zegt ze van wat heb ik laatst in jouw broekzak gevonden. Ik van ja wat? Zegt ze condoom verpakkingen. Niet eens 1 maar 3. Ga je naar de hoeren ofzo![]()
![]()
. Ik kei hard lachen natuurlijk , zij meelachen. Ik van oh wow wist niet dat ze daar zaten. Ze werd niet eens boos [ afbeelding ]
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.quote:
Vrouwenquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Ik heb dat heel vaak in 3/4quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen bij Van Nelle als ik het me goed herinner.
Waarom zou een zusje in de broekzakken van Anti-Loper voelen?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze zou op dezelfde manier reageren als het jouw zusje was geweest ja toch?
Serious?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha dat is wel chill
toen mijn moeder de pil in mijn tas vond duwde ze me van de trap
Aight.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil voeder en dp wel een pic dm'en maar niet hier posten
Naakt foto's?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
waarom mij niet? kalleşquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Niet? Biologische verschillen daargelaten...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Wat denk je? Mannen en vrouwen zijn gelijk? HA
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet? Biologische verschillen daargelaten...
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel tochquote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Niet per definitie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Biochemisch verschillen we toch ook wel wat.
Jij bent beduidend slimmer ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft intellectuele capaciteiten ook wel toch
En mij onaangekondigd je dicpics laten zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef anti-loper het volgende:
Maar goed, een dag of 7 per maand verander je in een door ratio verlaten wezen, dan haal ik het wel weer in.quote:
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a mattiesquote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
Hoe was je tentamen, houses? Of was dat niet vandaag?
Succes.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ging klote man. Morgen weer een. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet gaan leren. Later a matties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |