Echte kameraden bestaan niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een 168. Was wel een hoge tafel. Ik kreeg opeens het idee om vanaf die tafel me zelf naar achteren te laten vallen. Zo'n dude zei dat ie me zou opvangen. Deed ie niet
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als die gast ook dronken was, had je dat ook wel een beetje kunnen verwachten hè.
Ik kende die gozer niet eens eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echte kameraden bestaan niet meer.
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ach ja wel een hele toffe meid leren kennen. Ze had destijds een vriend , maar ze is nu al een tijd vrijgezel. Ik heb aangeboden om eens wat te gaan drinken als een gebaar van dank. Wou ze destijds niet omdat ze problemen met haar vriend zou krijgen. Nu heeft ze ingestemd
swsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, geluk bij een ongeluk alles jatog.
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen brake a leg maar met deze voorgeschiedenis is dat misschien wat cru.
kom danquote:
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.quote:
Wat is antraxquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Moordenaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur wel een antrax brief naar een willekeurig adres in Maastricht.
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel coole chick als ze een beetje zorgzaam is.
drop die pica's hier danquote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Bleek ook wel bijzonder omslachtige methode te zijn met lagere succes rates.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
Daar hoor je trouwens echt nooit meer iets over, antraxbrieven. Leek een tijdje een "hype" te zijn.
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ze was echt heel zorgzaam. Daarom ben ik haar na nu inmiddels 2 jaar niet vergeten
Ze wist ook meteen wie ik was. Had haar nummer nog in mijn oude telefoon , laatst een appje gestuurd.
Mooiste is ook dat ze echt fucking lekker is
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwen zijn altijd fucking lekker.
Gratis pakje shag broeder.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
Ik haal net een takje uit de shag dat even lang is als een lang vloeitje. Wat is deze?
Vrouwenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Totdat ze hun mond opentrekken en allemaal vrouwendingen zeggen![]()
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |