Was foutje denk ik, heb em maar teruggezet.quote:
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef -supergirl- het volgende:
Dima misschien ga je achter meisjes aan die te hoog gegrepen zijn
ja zo denk ik er ook overquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef cjan het volgende:
Ik denk dat de enige gerechtvaardigde manier om haar aan te spreken is wanneer het toeval of het lot een handje helpt. Zoals dat de trein ineens stopt en jij tegenover haar zit. (heb ik een keer gehad). Dan is t normaal dat je elkaar aanspreekt.
True :pquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
feelgoodpostquote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
Grotendeels dat..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Is dit topic het waard om het door te lezen of is het weer hetzelfde gejank dat hij geen chicks kan fixen
Ik heb heel sterk dat idee. Als ze echt geïnteresseerd was, dan zou ze een paar keer kijken en weer voor zich uit staren. Ik kan er misschien naast zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ze is niet introvert, ze hoopt gewoon dat zolang ze voor zich uit staart en geen oogcontact met je maakt, je haar niet zult benaderen.
groetjes
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iets zegt me dat het aanspreken nooit zal gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |