quote:Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga er gewoon voor man
Je hebt niets te verliezen en niet geschoten is altijd mis
Eerst chloroform.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Geldt voor dit soort versieringen, niet ook eerst oogcontact?
Niet teveel gebruiken. I've learned that the hard wayquote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Eerst chloroform.
Oogcontact eventueel in de rechtbank (optioneel)
Ze kijkt altijd stoicijns vooruit.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Geldt voor dit soort versieringen, niet ook eerst oogcontact?
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Sweetylicious het volgende:
Maak gewoon een praatje met haar, je lijkt wel een zeikwijf zo.
Boeiend dan ga je maar af, heb je het tenminste geprobeerd en weet je dat ze een bitch is als ze je slecht behandeld. Als je haar echt wil, moet je wel wat meer je best doen.
Hoor issssss deze man weet dimaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Rquiem het volgende:
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.
Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.
P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen.....Tis maar dat je het weet.
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
Nu bestaat er treinflirt.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef quinoahipster het volgende:
Stuur een oproepje voor de rubriek Hartkloppingen in Rails
Oh wacht kut, die bestaat niet meer![]()
Was foutje denk ik, heb em maar teruggezet.quote:
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef -supergirl- het volgende:
Dima misschien ga je achter meisjes aan die te hoog gegrepen zijn
ja zo denk ik er ook overquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef cjan het volgende:
Ik denk dat de enige gerechtvaardigde manier om haar aan te spreken is wanneer het toeval of het lot een handje helpt. Zoals dat de trein ineens stopt en jij tegenover haar zit. (heb ik een keer gehad). Dan is t normaal dat je elkaar aanspreekt.
True :pquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ze nou een 3 of een 8 zijn, je moet ze wel aanspreken natuurlijk om van 'er achter aan te gaan' te spreken...
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
feelgoodpostquote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie
Grotendeels dat..quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Is dit topic het waard om het door te lezen of is het weer hetzelfde gejank dat hij geen chicks kan fixen
Ik heb heel sterk dat idee. Als ze echt geďnteresseerd was, dan zou ze een paar keer kijken en weer voor zich uit staren. Ik kan er misschien naast zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ze is niet introvert, ze hoopt gewoon dat zolang ze voor zich uit staart en geen oogcontact met je maakt, je haar niet zult benaderen.
groetjes
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iets zegt me dat het aanspreken nooit zal gaan gebeuren.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stiekem een foto maken voor in het archief en haar vervolgens nooit aanspreken. Slechts staren naar de foto terwijl je met jezelf bezig bent, fantaserend over wat had kunnen zijn.
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stiekem een foto maken voor in het archief en haar vervolgens nooit aanspreken. Slechts staren naar de foto terwijl je met jezelf bezig bent, fantaserend over wat had kunnen zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.
quote:
Wat een smeerlap ben je ook. Stiekem foto's maken van meisjesquote:Op maandag 16 juni 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik liep achter haar en ik heb toen ook een foto genomen. Maar ze was te ver weg en bovendien schudde ik teveel met mn telefoon waardoor het een wazige foto is geworden.
Picca machen denn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
Welk station en traject? Tijd? Mocht ik in de buurt zijn wil ik wel even bij haar peilen hoe je kansen zijn
sommige mensen op fok hebben nog nooit een boek gelezen of zoquote:
Denk je dat ik op FOK! zit voor leesplezier ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sommige mensen op fok hebben nog nooit een boek gelezen of zo
En dingen als 'Leuke tas' aanvullen met vragen als 'waar heb je die gekocht?'.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Rquiem het volgende:
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.
Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.
P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen.....Tis maar dat je het weet.
Maar dan is het toch heel makkelijk om haar aan te spreken en niks om voor te vrezen?!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
Als je haar gay best friend wil worden misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dingen als 'Leuke tas' aanvullen met vragen als 'waar heb je die gekocht?'.
Het gaat niet om de specifieke vraagquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je haar gay best friend wil worden misschien
Je hebt dit tegen een FOK!er hč?quote:Ga niet zo geforceerd en gesprek beginnen. Het loopt toch altijd anders.
Gewoon praatje maken.
Denk niet dat Dima dit kan neequote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het gaat niet om de specifieke vraag![]()
Gaat erom dat je opmerkingen en complimenten aan kan vullen met een vraag om meer gespreksstof te creëren.
[..]
Je hebt dit tegen een FOK!er hč?
Dat weet je?
En dan? En dan? Straks staat Dima daar gewoon naar haar te staren nadat zij geantwoord heeft hoe zij heet...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef anti-loper het volgende:
Laten we dima aan een chick helpen dan.
Als je haar weer ziet loop je gewoon naar haar toe en dan zeg je van 'joh ik zie je best vaak hier , heb jij ook tentamens gehad?' En dan geeft ze antwoord en dan jij van oh wacht zal me even voorstellen - geef hand - ik ben dima , hoe heet jij? en dan gewoon gesprek voeren.
ZO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET?!
Moest lachenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je haar gay best friend wil worden misschien
Daarna zoekt dima haar op facebook op. Kan ie zijn e-hosselskills wel tonen. Of hij reist samen verder en maakt het gezellig en zegt van hey ik vond het best gezellig , moeten we ook een keer onder genot van een kopje koffie/thee doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan? En dan? Straks staat Dima daar gewoon naar haar te staren nadat zij geantwoord heeft hoe zij heet...
Kijk mij het woord, introvert kennenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
...uffff
Ik heb al ruim een halfjaar crush op dit meisje. Ze is van mijn lengte, hele lange stijle blonde haren, blauwe ogen en prachtige erotisch gekrulde roze lippen met een pearlwhite gebit. Ze is anders dan andere Nederlandse meisjes, ze komt over als een introvert, een muurbloempje. Dit is makkelijk te verwarren met arrogantie maar ze is alles behalve arrogant, ze komt verlegen / onzeker over maar ze is echt te cute gewoon!
Ik kom haar zo nu en dan tegen op mijn hometown station, we blijken op dezelfde school te zitten. Vorig semester ben ik haar maar paar keer tegen gekomen, toen ik haar voor het eerst zag stond ik in vuur en vlam en nu nog nog steeds. De paar keren dat ik haar had gezien had ik de ballen niet om haar aan te spreken. Helaas kwam ik haar niet meer tegen, alleen bij de tentamens omdat onze tentamens blijkbaar op dezelfde tijdstippen ingepland zijn.
Ik heb haar dus al een flink aantal maanden niet meer gezien en verheugde me al die tijd op de tentamenperiode waar ik nu midden in zit. Ik wist dat ik haar zou tegenkomen.
Mijn verwachtingen bleken waar te zijn, vorige week - start vd tentamenperiode - ben ik haar weer tegengekomen en wat was ze weer mooi. We moesten overstappen en ik liep achter haar en ik wilde haar aanspreken, maar ik werd helemaal week, ontzettend slap in mijn benen, alsof ik een pudduing was. Ook had ik een raar tintelens gevoel in mijn gehele lichaam, het leek wel op een full body orgasm. ik heb dit gevoel nog nooit ervaren.Ze kleedt zich veel en veel beter / leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. Je ziet weinig bloot bij haar, ze kleedt zich altijd heel classy met een goeie fit waar haar slanke lichaam goed in uitkomt.
Ik ben sinds de start van de tentamens helemaal afwezig, geen besef van tijd, geen concentratie. Ik liep op roze wolken tot vandaag, ik had mij van het weekend voorgenomen om haar vandaag aan te spreken, ik voelde mij in de zevende hemel omdat ik het gevoel had dat ik deze shit kon klaren maar ik heb dit - weer - gelaten. Waarom zal je denken? Ik durf haar wel aan te spreken maar waar moet je het dan uberhaupt over hebben, ik kom sowieso in interviewmode terecht. En dan zit ik dus een uurlang naast haar in een awkward positie.
Ik zit nu achter een pc dit topic op mijn mobiel te typen dus excuseer mij voor fouten in miin topicje. Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Morgen heb ik mijn laatste reguliere tentamen dus misschien kom haar nog 1 keer tegen, mijn laatste kans... Ik ben nu ook helemaal panisch met de angst dat ik haar morgen niet zal tegenkomen.
Klacht: de ballen niet om een gesprekje aan te gaan met mijn dreamgirl.
jij snapt hetquote:Op maandag 16 juni 2014 17:20 schreef anti-loper het volgende:
Laten we dima aan een chick helpen dan.
Als je haar weer ziet loop je gewoon naar haar toe en dan zeg je van 'joh ik zie je best vaak hier , heb jij ook tentamens gehad?' En dan geeft ze antwoord en dan jij van oh wacht zal me even voorstellen - geef hand - ik ben dima , hoe heet jij? en dan gewoon gesprek voeren.
ZO MOEILIJK IS DAT TOCH NIET?!
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat ben je nou voor vent man. Stap er verdomme een keer op af en vertel haar van dit topic.
gr
Ik ben uiteraard ook een hosselkoningquote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard ook een hosselkoning
Laat me jaquote:
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.quote:
Ja ik hossel ze ook gewoon echt , maar het is KLB dus ik moet wel aan klagen.quote:
Ik had het gisteren op werk in pauze. Zo'n chick herkende mij maar ik heb nog steeds geen idee wie zij isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Laat me ja
Vandaag nog een meid tegen gekomen die ik blijkbaar eens een keer had aangesproken bij de bushalte. Ze was het blijkbaar niet vergeten. Ik had achteraf pas van oh ja dat was zij!!!!! Gezellig even gekletst
Was die ene waarvoor je op internet moest vragen wat je er mee moest?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had het gisteren op werk in pauze. Zo'n chick herkende mij maar ik heb nog steeds geen idee wie zij is
Au even ijs pakkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.
Ik heb geen Tinder meer nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel leuke contacten met vrouwen dacht ik, beetje waterpijp roken in het park, niks mis mee. Tinder gebruikt 'ie ook niet geloof ik.
Nee met die ga ik dit weekend wat drinkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was die ene waarvoor je op internet moest vragen wat je er mee moest?
Moet je nog tips?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee met die ga ik dit weekend wat drinken
Oké, anders 2NutZ vragen, die heeft daar ook wel verstand van denk ik.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, anders 2NutZ vragen, die heeft daar ook wel verstand van denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |