Nee.quote:
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Wat een preutse bende dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
lkkr gaggen enzo tochquote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Ik ben toch geen homo!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.quote:
wat is een beroerd scrotum?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.
Vanaf nu dus 'schede'?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
Minderjarige gespot, oppassen wat jullie zeggen perverts.
Was ze gothic of zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Dit geeft mij nu een boost dat ik morgen treinmeisje kan aanspreken.
Hou ons op de hoogte, G.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Jij denkt dat ieder meisje dat toevallig jouw richting op kijkt ook gelijk jouw zaad wilt laten ejaculeren in haar kleine opening? Bitch pleasequote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt toch alweer een ander op het oog?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zal je net zien kom ik treinmeisje niet meer tegen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |