Fix jij vaak meisjes eigenlijk?quote:
Arme jongen.quote:
ahah viese lesbiquote:
Dan zijn het toch geen lesbo's.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chickies die kutjes en piellekes likken zijn meestal wel geil hoor.
Vieze hoeren zijn het.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je vriendin pak
gr
De mijne mag je ook wel pakken als jij je ook maar laat pakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je vriendin pak
gr
Wie pakt wie nou allemaal ik snap het niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mijne mag je ook wel pakken als jij je ook maar laat pakken.
Gewoon orgie.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie pakt wie nou allemaal ik snap het niet meer
Waar zie je me voor aan a zemmel.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar niet in mijn billen aub. Dat is voor hommels.
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatogquote:
Nee.quote:
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Wat een preutse bende dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
lkkr gaggen enzo tochquote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon ondertussen ook vechten, bietje kinky jatog
Ik ben toch geen homo!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pas op, niet iedere user vind dat normaal.
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.quote:
wat is een beroerd scrotum?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pijpen is pas fijn als je ondertussen het scrotum beroerd met je tong vind ik.
Vanaf nu dus 'schede'?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
Minderjarige gespot, oppassen wat jullie zeggen perverts.
Was ze gothic of zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Dit geeft mij nu een boost dat ik morgen treinmeisje kan aanspreken.
Hou ons op de hoogte, G.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Jij denkt dat ieder meisje dat toevallig jouw richting op kijkt ook gelijk jouw zaad wilt laten ejaculeren in haar kleine opening? Bitch pleasequote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt toch alweer een ander op het oog?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
zal je net zien kom ik treinmeisje niet meer tegen![]()
![]()
Verwacht je dat zij dan je nummer gaan vragen ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verwacht je dat zij dan je nummer gaan vragen ofzoMan up
Gebeurd jou nooit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeite doen is een teken van zwaktequote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.
Doen ze niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bitches mogen ook wel eens wat moeite doen.
Mwah laat wel eens wat lopen dat ik achteraf denk van had ik maar, maar dit is wel heel erg hoorquote:
Nee, treinmeisje is echt mijn #1.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je hebt toch alweer een ander op het oog?
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van hipsteralto-jongens
haha homoquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.
Dat ze om je nummer vragen bedoel ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah laat wel eens wat lopen dat ik achteraf denk van had ik maar, maar dit is wel heel erg hoor
nee lol tuurlijk nietquote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die meid eens wist dat jij haar de hele dag liep te bespieden...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, treinmeisje is echt mijn #1.
Normaal kom over crush wel heen na een fapje op de camsites of als ik een ander lekker wijf zie maar ik kan nu niet eens meer rukken omdat ik me dan vies en schuldig voel tegenover haar. Het lukt me ook niet om in gedachte op haar te rukken zegmaar. Heel raar, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Ze is echt te adorable. Ze heeft ook zo'n schattig loopje.
Dat gebeurt soms maar dan is er wel wat aan vooraf gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze om je nummer vragen bedoel ik.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als die meid eens wist dat jij haar de hele dag liep te bespieden...
Vraag je nu aan mij hoe je een gesprek voert?quote:
Ik zie nooit skinny jeans en docs dragende mannen waar ik kom. Alleen polo's en bodywarmersquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had vandaag zwarte skinny en docs aan.
Meer op de boerderai komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zie nooit skinny jeans en docs dragende mannen waar ik kom. Alleen polo's en bodywarmers
Je zit haar al een half jaar van achter te begluren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze liep voor me op station waar we overstappen ja....
Ok dimaquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze liep voor me op station waar we overstappen ja....
Sterker nog... ik nam een shortcut op station om sneller bij ander perron te zijn zodat ik niet achter haar liep om haar te bespieden
Een aanrijding?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms maar dan is er wel wat aan vooraf gegaan.
Dat is omdat ik anemie hebquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel gewoon lekker bleek door gebrek aan zon toch?
Niet bekend zijn met Dima's hulpvragenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij hoe je een gesprek voert?
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachttequote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je zit haar al een half jaar van achter te begluren.
Picsquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachtte
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijvingquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je dat nou echt? Meende altijd dat dat een grapje was.
Oh ok.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijving
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
beetjequote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
Scherpquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Zeg ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef hoink581 het volgende:
Op welk traject reis je eigenlijk, Dima?
Nou ja, als hij dit ook al heeft bij de slager, in een restaurant of een medestudent, dan ja, dan maak ik me wel zorgenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Dat dus. En die kneus zit blijkbaar nog op dezelfde school ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef Eyip het volgende:
een vrouw zit niet te wachten op een sukkel die haar al een half jaar vanuit het spiegelende raam zit te begluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |