Dat is omdat ik anemie hebquote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel gewoon lekker bleek door gebrek aan zon toch?
Niet bekend zijn met Dima's hulpvragenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij hoe je een gesprek voert?
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachttequote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je zit haar al een half jaar van achter te begluren.
Picsquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee... ik kwam haar paar keer tegen in een reguliere week, en paar keer in tentamens vorige semester. En half jaar later - nu dus - kom ik haar weer tegen bij tentamens, wat ik ook verwachtte
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijvingquote:Op maandag 16 juni 2014 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe je dat nou echt? Meende altijd dat dat een grapje was.
Oh ok.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder echt. Bij mijn chimeidstruggles zit wel altijd een hoop overdrijving
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Dit geeft mij nu een boost dat ik morgen treinmeisje kan aanspreken.
beetjequote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
Scherpquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij er stiekem op om kansen zoals deze te laten schieten om vervolgens te zwelgen in zelfmedelijden. Bah.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net op station een brunette full black outfit, zwarte lange haren, grijze ogen, zonnebank tan met een gigantische asser. Ik zat op een bankje en we hadden paar keer oogcontact, zij keek eerst en toen ik terugkeek keek ze verlegen weg. Zo hebben we paar keer gekeken naar elkaar en ze nam plaats. Even later stond ze op en liep ze op het perron en ik zag haar paar keer stiekem kijken of haar schouder. Toen de trein naderde stond ik ook op en we stapte beide in dezelfde wagon, wel via verschillende in uitgangen. Dus ik naam zo plaats bij een verhoogde 4 zits plek komt ze tegenover me zitten! terwijl er nog genoeg plek over was. Ze ging daarna heletijd op haar telly appen en soms opkijken zegmaar., We naderden central station en ik pakte mijn tas om een signaal af te geven van " ik ga hier uitstappen." Toen de trein stil stond keek ik haar aan en zij keek zogenaamd naar buiten met zo zielige zaadvragende pijpbek. Ik gaf geen fuck en liep weg.
Daarna even later reed ik op mijn fiets en werd ik bekeken door een lopende blondje in de verte. We naderden elkaar en we keken heletijd naar elkaar.
Dit geeft mij nu een boost dat ik morgen treinmeisje kan aanspreken.
Zeg ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef hoink581 het volgende:
Op welk traject reis je eigenlijk, Dima?
Nou ja, als hij dit ook al heeft bij de slager, in een restaurant of een medestudent, dan ja, dan maak ik me wel zorgenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Dat dus. En die kneus zit blijkbaar nog op dezelfde school ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef Eyip het volgende:
een vrouw zit niet te wachten op een sukkel die haar al een half jaar vanuit het spiegelende raam zit te begluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |