Dat snapte ik, het gaat erom dat die sets met 40 en 80 opwarmsets zijn, en die met 120 en 130 werksets. Je doet dus eigenlijk maar 2 sets LOL.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
4 sets van 10 herhalingen is mijn doel maar bedoel dat het er soms 8 of 6 worden als ik niet meer kan.
quote:Reageer niet zo debiel
Zie boven.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat ie fout deed.
quote:
echt he does he even lift?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Je doet dus eigenlijk maar 2 sets LOL.
Dat verschilt maar ik zou minstens voor ongeveer 25 reps in totaal gaan, bijvoorbeeld 3x8, 5x5 als dat je ding is. Minstens.quote:
quote:
quote:
DIE EERSTE EN TWEEDE TELLEN NIET WANT DIE ZIJN VEEL TE LICHT DUS ENKEL OM OP TE WARMEN.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik pak sowieso 25 reps. Denk wel meer ook. De eerste set van 40 kg (+12.5kg ) doe ik altijd 10 keer ATG. 2e set idem dito. Zitten we al op 20 reps.![]()
De 3e en 4e set probeer ik gewoon 8 reps te halen. Niet geheel ATG. Dus ik doe altijd meer dan 30 reps. Dus 2 sets? WATLOL.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Voor mij is dat niet perse licht.Naja de 1e set wel maar 2e is niet 'licht' te noemen.
quote:
quote:
quote:
WTF IS DIT EEN NORMALE STANG WEEGT 20KG EN DAT TEL JE BIJ HET WERKGEWICHT.quote:
Dan vrees ik dat die laatste 2 te zwaar zijn en dus niet laag genoeg of op een andere manier niet goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Voor mij is dat niet perse licht.Naja de 1e set wel maar 2e is niet 'licht' te noemen.
OK.quote:
Bij Fit4free enzo zijn ze wel 12,5kg.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef krioro het volgende:
[..]
WTF IS DIT EEN NORMALE STANG WEEGT 20KG EN DAT TEL JE BIJ HET WERKGEWICHT.
[..]
Dan vrees ik dat die laatste 2 te zwaar zijn en dus niet laag genoeg of op een andere manier niet goed.
[..]
OK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Gvdquote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
R&P / Na jaren weer aan de man?
"Out of the bleu"
"dit had ik totaal niet zien aankomen"
neger alsjeblieft
op de FP had niet iemand een post over ons goud terug halen uit "ford knox"quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
LOLquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Je moeder is werkgewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan leeuwtje.quote:
full stops and exclamation marks
Ja dat maakt op zich geen reet uit zolang je de oefeningen kan doen en de stang niet breekt.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit trouwens bij Basic Fit waar ze maar 1 olympische stang hebben van 20kg. Rest is 12.5kg Pauper gym ik weet maar veel ruimte en Technogym spul is best fijn.
foto's in s&g beweren dat het een vrouw isquote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
weer een dude die aandacht wil? of gewoon een dom wijf wat is dit?
Knap?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foto's in s&g beweren dat het een vrouw is
dus in dat geval vrij dom
okquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knap is moeilijk te zeggen zonder hoofd erbij.
goed lichaam wel op zich
Inb4 rape charges.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
Is toch ook gewoon zo? :squote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat met die kk reclames over hoe top voetballers niet kunnen functioneren op het veld omdat ze roos hebben
Arme Messi, zou ook niet meer kunnen voetballen door huidschilfers, heb dan eggtt geen selfvertrouwuh ;SsSsquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
Nee dat is niks de hele tijd al die dingen in je ogen enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 11:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Arme Messi, zou ook niet meer kunnen voetballen door huidschilfers, heb dan eggtt geen selfvertrouwuh ;SsSs
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is niks de hele tijd al die dingen in je ogen enzo
Fantasie gaat weer op de hobbelquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.
storingen in de doellijntechnologie enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.
Echt njetquote:
Wel. Althans hier wel. Dacht bij de meeste van dat soort ketens.quote:
ING klant zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Salatrel het volgende:
stervende hoeren kut INGvorige week hadden ze mijn oude pas geblokkeerd omdat die volgende maand zou verlopen
daarnaast zijn ze ook even vergeten een nieuwe pas te sturen
nu heb ik eindelijk de nieuwe pas ontvangen doet die het ook niet omdat in tegenstelling tot wat er in de brief staat de pincode ook gewijzigd is
subklacht: ik had deze pincode al sinds mijn easyblue rekening
Nee daar heb je niks aan als je geen pas hebt hè HAHAHAHAHAHA.quote:
Grootste flashers met hun rente fraude.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen die geen Rabobank.
Sterkste Moody's ratinghoogste tier-1 capital ratio
enige systeembank die geen staatssteun nodig had tijdens de kredietcrisis
nooit problemen en altijd goede service gehad
.
ik typ toch niet Turksquote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan als je geen pas hebt hè HAHAHAHAHAHA.
Dat was inderdaad de Rabobank zelf die collectief met de LIBOR rommeldequote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grootste flashers met hun rente fraude.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik typ toch niet Turksik heb wel een pas maar geen code
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan als je geen code hebt hè HAHAHAHAHAHA.
Jij leest echt ALLES op fok hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
totdat ik dit opzocht had ik geen idee waar ze het vrijdagavond in het cafe allemaal over haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms wast ze wel de vellen van zn lul dunno
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als je je paard in zo'n stal hebt staan, doen die mensen dan ook wat tegen hoefkatrol?
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice! Gelukkig niet zo afgeschreven als Friso
.
Op de radio zeiden ze dat hij weer reageerde op stemmen. Meer dan dat was het volgens mij nog niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.
Ben bang dat het dan ook niet zo gek veel meer gaat worden na zo'n lange tijd. Vind het altijd lastig om te bedenken wat ik zelf zou willen in zo'n situatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat hij weer reageerde op stemmen. Meer dan dat was het volgens mij nog niet..
Dood?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben bang dat het dan ook niet zo gek veel meer gaat worden na zo'n lange tijd. Vind het altijd lastig om te bedenken wat ik zelf zou willen in zo'n situatie.
Ik ken wel iemand die in zo'n situatie zit maar die vind het toch nog wel de moeite waard om te leven eigenlijk. Zelf zou ik, zoals ik er nu tegen aankijk, ook liever dood zijn, maar de vraag is wel of je met zo'n beschadiging nog een zelfde ratio aanhoudt. Leven is mensen in ieder geval veel waard.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dood?
Zelfs al ben je volledig bij bewustzijn in je hoofd, je zit gevangen in je lichaam.
Daarom, je weet het niet. Stel dat je gek wordt van angst, maar je kan het niet duidelijk maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in zo'n situatie zit maar die vind het toch nog wel de moeite waard om te leven eigenlijk. Zelf zou ik, zoals ik er nu tegen aankijk, ook liever dood zijn, maar de vraag is wel of je met zo'n beschadiging nog een zelfde ratio aanhoudt. Leven is mensen in ieder geval veel waard.
Mensen kunnen wel al bij een heel laag bewustzijn communiceren en reageren ook in hun emoties op bekende geluiden/stemmen e.d. Dat is wellicht een geruststelling. Maar een ding is zeker, 30 minuten lang niet ademen is niet gezond voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom, je weet het niet. Stel dat je gek wordt van angst, maar je kan het niet duidelijk maken.
Hij moet rest van z'n leven in een scootmobielquote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.
Als dat het enige is mag 'ie blij zijn denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet rest van z'n leven in een scootmobiel
wel een AMG scootmobielquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs daarmee is die de baas van het parcourquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Lulz, pumped, max gainz Zyzz4life deadlift 148 kg Broscience.
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
BlauweTijger loopt wel hard van stapel.
Waarschijnlijk zo'n gast die maar 1 spiergroep traint.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.
Typische swag van na 2009. Op school vroeger gepest, als laatst gekozen bij gym en een laatbloeier met chicks, dan komt die compensatiedrangquote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk disgusting dat volk, op het randje van abomination.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.
Het lijkt alsof z'n spierbal aan de zijkant zit vind ik. Of misschien is z'n arm opgezwollen omdat de thuistatoeëerder hygiëne niet zo nauw neemt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n gast die maar 1 spiergroep traint.
Wow, geen idee over wie jij het hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Typische swag van na 2009. Op school vroeger gepest, als laatst gekozen bij gym en een laatbloeier met chicks, dan komt die compensatiedrang.
[..]
[ afbeelding ]
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt alsof z'n spierbal aan de zijkant zit vind ik. Of misschien is z'n arm opgezwollen omdat de thuistatoeëerder hygiëne niet zo nauw neemt.
Arme kerelquote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.
Wat, heb jij taa-too's?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.
ahaha snow bunnyquote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
KONIJNTJE OP M'N KONT HEAUEHAHAHAHA XDDDddD!
Geen wonder dat je arm daar niet van opzwelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
KONIJNTJE OP M'N KONT HEAUEHAHAHAHA XDDDddD!
Follow the white rabbit down the rabbit holequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 12-0 dan kunnen we straks CR en Mortie uitlachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duitsland - Portugal, wat denken we? Ik denk 3-1*.
* voorspelling komt hoogstwaarschijnlijk niet overeen met in elke WK-poule gedane eerdere voorspelling.
Ik ga voor 2-2 alhoewel ik hoop dat Duitsland gewoon wint.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
* voorspelling komt hoogstwaarschijnlijk niet overeen met in elke WK-poule gedane eerdere voorspelling.
Duitsland wint dit wel. 1-0quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik hoop 12-0 dan kunnen we straks CR7 en Mortie uitlachen.
3-2 voor Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof ik dat kijk, heb wel wat beters te doen, raiden enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, ik vroeg een voorspelling. Hebben we hier verstand van foebal ofwa.
Kan aanmaken niet meer?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kut, we hadden met deze SC moeten meedoen aan de FOK! WK poule subleagues.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/stand
quote:Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2014 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Per ongelukquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHA, ik heb per ongeluk op meedoen geklikt in ONZ SC subleague, zie ik Mortaxx en chroetsjov.
Ja, dacht meedoen als in 'meedoen met je eigen subleague', maar volgende scherm is 'je zit nu in ONZ SC league'quote:
Haha okequote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dacht meedoen als in 'meedoen met je eigen subleague', maar volgende scherm is 'je zit nu in ONZ SC league'.
2-1 heb ik in mijn poulequote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik hoop dat Spanje 2e wordt in de poule en tegen Brazilië komt et spelen. Even horen hoe erg het fluitconcert naar Costa dan is
Dat zou ik kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
BMI geeft kopstoot met zijn oogkas en klaar motherfuckaa KO.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten .
Ik zou m'n geld op Costa zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef chroestjov het volgende:
Straks Duitsland - Portugal en daarna GoT seizoensfinale.
Ja. Terecht rood en terechte voorsprong voor de Duitsers.quote:
Calma calmaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe die op de onderste beweegt als een spinnetje![]()
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?quote:
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke horkquote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke hork
Daar zit ook wel wat inquote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederland
Is ook zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof het een heel proces is waar zware machines en hijskranen aan te pas komen.
Jij had gewoon je broek al uit zeker.quote:
Doh, ben toch afgewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had gewoon je broek al uit zeker.
Gekkie.quote:
Ook al aangereden dus?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Warum foel jy jeselluf aangesprk ?? ;ssSs HoMo
Ja, Cristiano Ronaldo is sjow sexy ":$quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al een oogje op een leuke jongen?
Oh. :s Doe zo m'n best voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, deze taal-verbastering is nu niet van toepassing.
Doe normaal.quote:
Met z'n aaaallleeennnn :$quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry babe, er kan der maar 1 de winnaar zijn :$
Waarom durfde je niet?quote:
Wat durfde ik niet?quote:
Hier komen.quote:
Ik kom hier best vaak toch.quote:
Ja oké, maar soms ook bewust niet.quote:
Ik heb vaak gewoon niet echt iets te melden, boeie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja oké, maar soms ook bewust niet.
Wow oké doe rustig jeetje sorry dat ik besta.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb vaak gewoon niet echt iets te melden, boeie.
hehehquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké doe rustig jeetje sorry dat ik besta.
Nah, ben niet zo van stukjes lopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook afentoe een stukje gaan lopen.
Ja.quote:
Vind het altijd wel prettig, even zien hoever de natuur is, langs m'n oude hut lopen (die kut kinderen van tegenwoordig kunnen dat niet zo goed meer, hutten bouwen) en gewoon beetje suf rondlopen met shaggie op de lip.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van stukjes lopen.
Tsja, heb niet zoveel natuur in de omgeving. En ik rook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind het altijd wel prettig, even zien hoever de natuur is, langs m'n oude hut lopen (die kut kinderen van tegenwoordig kunnen dat niet zo goed meer, hutten bouwen) en gewoon beetje suf rondlopen met shaggie op de lip.
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Tsja, heb niet zoveel natuur in de omgeving. En ik rook niet.
moet je me ook niet drogeren gekquote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Je woont in Pripjat ofzo? Zou daar graag eens heen gaan trouwens.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.
Hier heb je enkel de bossen bij de duinen. Wel nog een aantal van die verschrikkelijke cultuur bossen. Ook wel fijn, maar niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.
Cool, die band kende ik helemaal niet.quote:
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinylquote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, die band kende ik helemaal niet.
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinyl.
Heb wel een paar zeldzame pareltjes ja. Maar echt heel uitgebreid is het ook weer niet, mag nog wel wat meer bij maar m'n inkomen is d'r nu ook niet naar.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.
hehehequote:
Ja ik ook.quote:
Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar zehma-mooiboys idd, ik verwachtte haatbaarden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
UVT / Een spel voor dames - wat vinden jullie ervan? (mailen is mogelijk!)
Wa :s
Niet alleen meer mooie mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.
Feit.
ewaquote:
Klopt, ook mooiere landschappen.quote:
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Waaromquote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
Leer me het Iraanse paringsritueel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.quote:
Kksmooth dit.quote:
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Ga met mij mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Er zijn wel bepaalde dingen wat je daar typisch niet mee doen toch?quote:
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen. Andere cultuur etc. je moet rekening met dingen houden.quote:
Goh.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen.
Ik vind het wel vet hoe die mast altijd valtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.quote:
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen. Andere cultuur etc. je moet rekening met dingen houden.
Jij bent Iraans?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.Kan tussen de 6 en 9 maanden duren. Als ik die heb, dan kijken wanneer ik wil gaan.
BF3 referentie?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef fyah het volgende:
Ohnee wacht dat was ergens anders. Tehran was met die snelweg in het donker. Ook vet!
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.
Stel je voor dat je met een andere cultuur in aanraking komt.quote:
Ja.quote:
Aan die Costa Brava toestanden wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.
...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Hehe 14.gifquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Bzztquote:
Hey. :$quote:
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.quote:
Haha, deze weer.quote:
Jij was gay?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
goed om te horen dat je genezen bentquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
What happenedquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
Ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je me een mietje vond naar aanleiding van die uitspraak.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |