Is ook zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof het een heel proces is waar zware machines en hijskranen aan te pas komen.
Jij had gewoon je broek al uit zeker.quote:
Doh, ben toch afgewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had gewoon je broek al uit zeker.
Gekkie.quote:
Ook al aangereden dus?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Warum foel jy jeselluf aangesprk ?? ;ssSs HoMo
Ja, Cristiano Ronaldo is sjow sexy ":$quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al een oogje op een leuke jongen?
Oh. :s Doe zo m'n best voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, deze taal-verbastering is nu niet van toepassing.
Doe normaal.quote:
Met z'n aaaallleeennnn :$quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry babe, er kan der maar 1 de winnaar zijn :$
Waarom durfde je niet?quote:
Wat durfde ik niet?quote:
Hier komen.quote:
Ik kom hier best vaak toch.quote:
Ja oké, maar soms ook bewust niet.quote:
Ik heb vaak gewoon niet echt iets te melden, boeie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja oké, maar soms ook bewust niet.
Wow oké doe rustig jeetje sorry dat ik besta.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb vaak gewoon niet echt iets te melden, boeie.
hehehquote:Op maandag 16 juni 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké doe rustig jeetje sorry dat ik besta.
Nah, ben niet zo van stukjes lopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook afentoe een stukje gaan lopen.
Ja.quote:
Vind het altijd wel prettig, even zien hoever de natuur is, langs m'n oude hut lopen (die kut kinderen van tegenwoordig kunnen dat niet zo goed meer, hutten bouwen) en gewoon beetje suf rondlopen met shaggie op de lip.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van stukjes lopen.
Tsja, heb niet zoveel natuur in de omgeving. En ik rook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind het altijd wel prettig, even zien hoever de natuur is, langs m'n oude hut lopen (die kut kinderen van tegenwoordig kunnen dat niet zo goed meer, hutten bouwen) en gewoon beetje suf rondlopen met shaggie op de lip.
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Tsja, heb niet zoveel natuur in de omgeving. En ik rook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |