Arme kerelquote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.
Wat, heb jij taa-too's?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.
ahaha snow bunnyquote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
KONIJNTJE OP M'N KONT HEAUEHAHAHAHA XDDDddD!
Geen wonder dat je arm daar niet van opzwelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
KONIJNTJE OP M'N KONT HEAUEHAHAHAHA XDDDddD!
Follow the white rabbit down the rabbit holequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 12-0 dan kunnen we straks CR en Mortie uitlachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duitsland - Portugal, wat denken we? Ik denk 3-1*.
* voorspelling komt hoogstwaarschijnlijk niet overeen met in elke WK-poule gedane eerdere voorspelling.
Ik ga voor 2-2 alhoewel ik hoop dat Duitsland gewoon wint.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
* voorspelling komt hoogstwaarschijnlijk niet overeen met in elke WK-poule gedane eerdere voorspelling.
Duitsland wint dit wel. 1-0quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik hoop 12-0 dan kunnen we straks CR7 en Mortie uitlachen.
3-2 voor Portugal.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof ik dat kijk, heb wel wat beters te doen, raiden enzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, ik vroeg een voorspelling. Hebben we hier verstand van foebal ofwa.
Kan aanmaken niet meer?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kut, we hadden met deze SC moeten meedoen aan de FOK! WK poule subleagues.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/stand
quote:Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2014 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Per ongelukquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHA, ik heb per ongeluk op meedoen geklikt in ONZ SC subleague, zie ik Mortaxx en chroetsjov.
Ja, dacht meedoen als in 'meedoen met je eigen subleague', maar volgende scherm is 'je zit nu in ONZ SC league'quote:
Haha okequote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dacht meedoen als in 'meedoen met je eigen subleague', maar volgende scherm is 'je zit nu in ONZ SC league'.
2-1 heb ik in mijn poulequote:Op maandag 16 juni 2014 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik hoop dat Spanje 2e wordt in de poule en tegen Brazilië komt et spelen. Even horen hoe erg het fluitconcert naar Costa dan is
Dat zou ik kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
BMI geeft kopstoot met zijn oogkas en klaar motherfuckaa KO.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten .
Ik zou m'n geld op Costa zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef chroestjov het volgende:
Straks Duitsland - Portugal en daarna GoT seizoensfinale.
Ja. Terecht rood en terechte voorsprong voor de Duitsers.quote:
Calma calmaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe die op de onderste beweegt als een spinnetje![]()
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?quote:
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke horkquote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke hork
Daar zit ook wel wat inquote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |