Nee daar heb je niks aan als je geen pas hebt hè HAHAHAHAHAHA.quote:
Grootste flashers met hun rente fraude.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen die geen Rabobank.
Sterkste Moody's ratinghoogste tier-1 capital ratio
enige systeembank die geen staatssteun nodig had tijdens de kredietcrisis
nooit problemen en altijd goede service gehad
.
ik typ toch niet Turksquote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan als je geen pas hebt hè HAHAHAHAHAHA.
Dat was inderdaad de Rabobank zelf die collectief met de LIBOR rommeldequote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grootste flashers met hun rente fraude.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik typ toch niet Turksik heb wel een pas maar geen code
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan als je geen code hebt hè HAHAHAHAHAHA.
Jij leest echt ALLES op fok hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Modus het volgende:
totdat ik dit opzocht had ik geen idee waar ze het vrijdagavond in het cafe allemaal over haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms wast ze wel de vellen van zn lul dunno
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als je je paard in zo'n stal hebt staan, doen die mensen dan ook wat tegen hoefkatrol?
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice! Gelukkig niet zo afgeschreven als Friso
.
Op de radio zeiden ze dat hij weer reageerde op stemmen. Meer dan dat was het volgens mij nog niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.
Ben bang dat het dan ook niet zo gek veel meer gaat worden na zo'n lange tijd. Vind het altijd lastig om te bedenken wat ik zelf zou willen in zo'n situatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat hij weer reageerde op stemmen. Meer dan dat was het volgens mij nog niet..
Dood?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben bang dat het dan ook niet zo gek veel meer gaat worden na zo'n lange tijd. Vind het altijd lastig om te bedenken wat ik zelf zou willen in zo'n situatie.
Ik ken wel iemand die in zo'n situatie zit maar die vind het toch nog wel de moeite waard om te leven eigenlijk. Zelf zou ik, zoals ik er nu tegen aankijk, ook liever dood zijn, maar de vraag is wel of je met zo'n beschadiging nog een zelfde ratio aanhoudt. Leven is mensen in ieder geval veel waard.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dood?
Zelfs al ben je volledig bij bewustzijn in je hoofd, je zit gevangen in je lichaam.
Daarom, je weet het niet. Stel dat je gek wordt van angst, maar je kan het niet duidelijk maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in zo'n situatie zit maar die vind het toch nog wel de moeite waard om te leven eigenlijk. Zelf zou ik, zoals ik er nu tegen aankijk, ook liever dood zijn, maar de vraag is wel of je met zo'n beschadiging nog een zelfde ratio aanhoudt. Leven is mensen in ieder geval veel waard.
Mensen kunnen wel al bij een heel laag bewustzijn communiceren en reageren ook in hun emoties op bekende geluiden/stemmen e.d. Dat is wellicht een geruststelling. Maar een ding is zeker, 30 minuten lang niet ademen is niet gezond voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom, je weet het niet. Stel dat je gek wordt van angst, maar je kan het niet duidelijk maken.
Hij moet rest van z'n leven in een scootmobielquote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ze niks over z'n huidige conditie zeggen is evengoed wel wat zorgelijk denk ik.
Als dat het enige is mag 'ie blij zijn denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet rest van z'n leven in een scootmobiel
wel een AMG scootmobielquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs daarmee is die de baas van het parcourquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Lulz, pumped, max gainz Zyzz4life deadlift 148 kg Broscience.
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
BlauweTijger loopt wel hard van stapel.
Waarschijnlijk zo'n gast die maar 1 spiergroep traint.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.
Typische swag van na 2009. Op school vroeger gepest, als laatst gekozen bij gym en een laatbloeier met chicks, dan komt die compensatiedrangquote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk disgusting dat volk, op het randje van abomination.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal wel door de lens komen maar los van die prachtige tatoeage heeft die kerel een hele rare arm.
Het lijkt alsof z'n spierbal aan de zijkant zit vind ik. Of misschien is z'n arm opgezwollen omdat de thuistatoeëerder hygiëne niet zo nauw neemt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n gast die maar 1 spiergroep traint.
Wow, geen idee over wie jij het hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Typische swag van na 2009. Op school vroeger gepest, als laatst gekozen bij gym en een laatbloeier met chicks, dan komt die compensatiedrang.
[..]
[ afbeelding ]
Arm zwelt niet van tatoeage, iig bij mij niet. Gewoon lopen focussen op 1 spier, rest niks mee gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt alsof z'n spierbal aan de zijkant zit vind ik. Of misschien is z'n arm opgezwollen omdat de thuistatoeëerder hygiëne niet zo nauw neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |