Wanneer jij wil, bby.quote:
Hoezo?quote:
Mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier houd ik je aan. (srs)
[ afbeelding ]
Ben nu midden in de laatste aflevering. Beetje slap einde helaas.quote:
Ik zag deze gif ook, probeerde na te doen op weg naar bed en faalde hard.quote:
Hahaha, hardop gelachen om MI.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag deze gif ook, probeerde na te doen op weg naar bed en faalde hard.
Nu ga ik slapen, dan ziet men mijn tranen niet.
4 sets van 10 herhalingen is mijn doel maar bedoel dat het er soms 8 of 6 worden als ik niet meer kan. Reageer niet zo debielquote:Op zondag 15 juni 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ik gisteren nog vergat te zeggen:
Je doet maar 2 werksets squats dus?!??!?!?!?!!!!!!!!!!!!!
Van 6/8/10 reps?!?!?!?!?!!!!
LOL WAT))))))))))))))))))))))))))))))
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Goed gebruik van -dt trouwens, ben trots.
Triest als je vriendinnetje zo over je praatquote:Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:
Je vergeet jmf in je want-to-be rijtje. Als er 1 fok hosselkoning is dan is hij het wel. Minstens 4 foksters kunnen dat beamen. Misschien 5 of 6.
Wat zou hij dan gehosseld hebben? Naaktpics of zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / (Nog) Niet aanbeden worden
Ik snap nu wel je haat en jaloezie
[..]
Triest als je vriendinnetje zo over je praat
Als of je moeder zegt dat je een speciaal kind bent, al is dat in zijn geval ook zo.
Eigenlijk nog erger dat je vriendin op FOK! verteld hoe 'cool' je wel niet bent![]()
Wat? zie hem nergens over hosselen hebben....quote:Op maandag 16 juni 2014 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou hij dan gehosseld hebben? Naaktpics of zo?
Pussy geloof ik niks van. Alleen die van die enge meetstalker.
Herkenbaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? zie hem nergens over hosselen hebben....
Gewoon een stumper met weinig leven en high hopes
Ja, er zitten heel veel van dat soort types op FOK!quote:
jij toch hahahaha na da gym lekker de guns gepompt ;D daarna alle bitches genakt toch hahaha kk ;Dquote:
Jij kan t wetenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, er zitten heel veel van dat soort types op FOK!
Ik was benieuwd wat ie fout deed.quote:
nee ik wil weten waarom BT iets fauwt doetquote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denken dat 'ie het over jouw schema heeft.
Zij mag wel met haar paard bezig maar hij niet met zijn gamesquote:
Vraag me af wat ze allemaal bij dat paard moet doen dat ze hem zo weinig kan zien. Als zij niet komt verhongert die of zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij mag wel met haar paard bezig maar hij niet met zijn gamestypisch weer hoor.
Je hebt wel van die plekken waar je paarden kan stallen met verzorgers toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze allemaal bij dat paard moet doen dat ze hem zo weinig kan zien. Als zij niet komt verhongert die of zo?
Ja dat is meestal, want de meeste mensen hebben hun paard niet bij huis staan en zitten met werk en zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel van die plekken waar je paarden kan stallen met verzorgers toch?
Ms wast ze wel de vellen van zn lul dunnoquote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal, want de meeste mensen hebben hun paard niet bij huis staan en zitten met werk en zo.
Gewoon door stalgenootje laten doen . Doe je de keer dat jij er bent iets voor je stalgenootje.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms wast ze wel de vellen van zn lul dunno
Hoe gaat dit precies in zijn werk?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon door stalgenootje laten doen . Doe je de keer dat jij er bent iets voor je stalgenootje.
Die vellen? Ik heb dat nog nooit gedaanquote:
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vellen? Ik heb dat nog nooit gedaan
Zou gewoon de tuinslang (met heel koud water) erop zetten.
En dan hopen dat het ergste weg is.
Ja gewoon een keer iets doen wanneer jij er bent en het stalgenootje niet kan. Keer longeren of stal mesten oid.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnee dat van die vellen heb je wel vaker verteld... meer dat voor wat hoort wat principe
Oh op die manierquote:
Lol wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als je je paard in zo'n stal hebt staan, doen die mensen dan ook wat tegen hoefkatrol?
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol wat.
Nee, dat kan alleen de dierenarts doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |