Schijnt goed te zijn maar te hoog piew piew gehalte voor mijn smaak.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ga eens Battlestar Galactica kijken.
Alleen de opening is veel actie, maar dat is nodig om het verhaal te starten. Daarna is het meer drama dan actie, maar nog steeds behoorlijk goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn maar te hoog piew piew gehalte voor mijn smaak.
Hoeft niet hoor. Als jij er gelukkig van wordt, moet je vooral doorgaan.quote:
Dan is er vast wel wat beters om te kijken dan gare sci-fi troep.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij wat beters hebt te doen.
Het thema trekt me niet zo erg geloof ik. Maar goed, naar Deadwood valt toch alles tegenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen de opening is veel actie, maar dat is nodig om het verhaal te starten. Daarna is het meer drama dan actie, maar nog steeds behoorlijk goed.
Deze liefde.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Als jij er gelukkig van wordt, moet je vooral doorgaan.
American Dad en nu het nieuwe seizoen van Boondocks is het enige dat ik volg.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als ik series kijk zijn het bijna altijd comedy-series
Het is geen gare sci-fi troep. Het is een dramaserie over het menselijk overleven man, het is gewoon awesome.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan is er vast wel wat beters om te kijken dan gare sci-fi troep.
American Dad > Family Guyquote:Op maandag 16 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
American Dad en nu het nieuwe seizoen van Boondocks is het enige dat ik volg.
Nee.quote:
AD is beter dan FG?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
American Dad > Family Guy
Mensen die dit niet erkennen
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
American Dad en nu het nieuwe seizoen van Boondocks is het enige dat ik volg.
Deze baas weet.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:23 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet Battlestar Galactica in hun top 3 van series hebben staan.
Mooi hè.quote:
Ohquote:
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
American Dad > Family Guy
Mensen die dit niet erkennen
Als dat ervoor zorgt dat je hier weggaat dan graag.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
En als ik nou eens ga BBQ'en dan?
Wil je een zuurtje? Nee dank je, het leven is al zuur genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Beetje dramaseries kijken, heb zelf al genoeg drama.
Zowel Deadwood als Battlestar Galactica staan in mijn top 5 van series.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het thema trekt me niet zo erg geloof ik. Maar goed, naar Deadwood valt toch alles tegen.
Wijf.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Beetje dramaseries kijken, heb zelf al genoeg drama.
Nieuw?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
Oh, ik zie dat er een nieuwe serie van Battlestar Galactica is, ik dacht dat het over die oude crap ging.
Y u do disquote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat je hier weggaat dan graag.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je een zuurtje? Nee dank je, het leven is al zuur genoeg.
Staat Jericho er ook in?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zowel Deadwood als Battlestar Galactica staan in mijn top 5 van series.
Praat niet meer tegen mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier kan ik het niet mee eens zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier kan ik het niet mee eens zijn.
2004 tot 2009 blijkbaar, maar je snapt best wat ik bedoel a boelertje.quote:
Doet pijn dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, de wijven zijn de mensen die zo obsessief met al die verkapte soaps bezig zijn.
Dat vind ik een redelijke serie (jammer ook van de stopzetting, zat nog veel meer potentie in) maar komt zeker niet in mijn top 10 voor.quote:
Ik kan 'm nog steeds helemaal meezingen.quote:
Ja, die laatste afleveringen waren raffel werk, anders had het wat mij betreft uit kunnen groeien tot een van de betere series ooit. Komt ook wel omdat ik die acteurs allemaal erg prettig vind om te bekijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat vind ik een redelijke serie (jammer dat ze die hebben stop gezet, zat nog veel meer potentie in) maar komt zeker niet in mijn top 10 voor.
Zal ik jou eens pijn doen, gvd.quote:
DEZE PERFORMANCE WIL IK ZIEN.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan 'm nog steeds helemaal meezingen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |