Dat snapte ik, het gaat erom dat die sets met 40 en 80 opwarmsets zijn, en die met 120 en 130 werksets. Je doet dus eigenlijk maar 2 sets LOL.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
4 sets van 10 herhalingen is mijn doel maar bedoel dat het er soms 8 of 6 worden als ik niet meer kan.
quote:Reageer niet zo debiel
Zie boven.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat ie fout deed.
quote:
echt he does he even lift?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Je doet dus eigenlijk maar 2 sets LOL.
Dat verschilt maar ik zou minstens voor ongeveer 25 reps in totaal gaan, bijvoorbeeld 3x8, 5x5 als dat je ding is. Minstens.quote:
quote:
quote:
DIE EERSTE EN TWEEDE TELLEN NIET WANT DIE ZIJN VEEL TE LICHT DUS ENKEL OM OP TE WARMEN.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik pak sowieso 25 reps. Denk wel meer ook. De eerste set van 40 kg (+12.5kg ) doe ik altijd 10 keer ATG. 2e set idem dito. Zitten we al op 20 reps.![]()
De 3e en 4e set probeer ik gewoon 8 reps te halen. Niet geheel ATG. Dus ik doe altijd meer dan 30 reps. Dus 2 sets? WATLOL.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Voor mij is dat niet perse licht.Naja de 1e set wel maar 2e is niet 'licht' te noemen.
quote:
quote:
quote:
WTF IS DIT EEN NORMALE STANG WEEGT 20KG EN DAT TEL JE BIJ HET WERKGEWICHT.quote:
Dan vrees ik dat die laatste 2 te zwaar zijn en dus niet laag genoeg of op een andere manier niet goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Voor mij is dat niet perse licht.Naja de 1e set wel maar 2e is niet 'licht' te noemen.
OK.quote:
Bij Fit4free enzo zijn ze wel 12,5kg.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef krioro het volgende:
[..]
WTF IS DIT EEN NORMALE STANG WEEGT 20KG EN DAT TEL JE BIJ HET WERKGEWICHT.
[..]
Dan vrees ik dat die laatste 2 te zwaar zijn en dus niet laag genoeg of op een andere manier niet goed.
[..]
OK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Gvdquote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
R&P / Na jaren weer aan de man?
"Out of the bleu"
"dit had ik totaal niet zien aankomen"
neger alsjeblieft
op de FP had niet iemand een post over ons goud terug halen uit "ford knox"quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
LOLquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Je moeder is werkgewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan leeuwtje.quote:
full stops and exclamation marks
Ja dat maakt op zich geen reet uit zolang je de oefeningen kan doen en de stang niet breekt.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit trouwens bij Basic Fit waar ze maar 1 olympische stang hebben van 20kg. Rest is 12.5kg Pauper gym ik weet maar veel ruimte en Technogym spul is best fijn.
foto's in s&g beweren dat het een vrouw isquote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
weer een dude die aandacht wil? of gewoon een dom wijf wat is dit?
Knap?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foto's in s&g beweren dat het een vrouw is
dus in dat geval vrij dom
okquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knap is moeilijk te zeggen zonder hoofd erbij.
goed lichaam wel op zich
Inb4 rape charges.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
Is toch ook gewoon zo? :squote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat met die kk reclames over hoe top voetballers niet kunnen functioneren op het veld omdat ze roos hebben
Arme Messi, zou ook niet meer kunnen voetballen door huidschilfers, heb dan eggtt geen selfvertrouwuh ;SsSsquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
"Out of the bleu"
neger alsjeblieft
Nee dat is niks de hele tijd al die dingen in je ogen enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 11:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Arme Messi, zou ook niet meer kunnen voetballen door huidschilfers, heb dan eggtt geen selfvertrouwuh ;SsSs
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is niks de hele tijd al die dingen in je ogen enzo
Fantasie gaat weer op de hobbelquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.
storingen in de doellijntechnologie enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je zou het ook offensief kunnen gebruiken, als je gaat koppen een smoke screen van schilfers los laten om de keeper te misleiden.
Echt njetquote:
Wel. Althans hier wel. Dacht bij de meeste van dat soort ketens.quote:
ING klant zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Salatrel het volgende:
stervende hoeren kut INGvorige week hadden ze mijn oude pas geblokkeerd omdat die volgende maand zou verlopen
daarnaast zijn ze ook even vergeten een nieuwe pas te sturen
nu heb ik eindelijk de nieuwe pas ontvangen doet die het ook niet omdat in tegenstelling tot wat er in de brief staat de pincode ook gewijzigd is
subklacht: ik had deze pincode al sinds mijn easyblue rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |