quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik hoop dat Spanje 2e wordt in de poule en tegen Brazilië komt et spelen. Even horen hoe erg het fluitconcert naar Costa dan is
Dat zou ik kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
BMI geeft kopstoot met zijn oogkas en klaar motherfuckaa KO.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten .
Ik zou m'n geld op Costa zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe mooi zou het zijn als dit stuk ineens zou switchen naar een K1-setting en ze het zouden uitvechten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef chroestjov het volgende:
Straks Duitsland - Portugal en daarna GoT seizoensfinale.
Ja. Terecht rood en terechte voorsprong voor de Duitsers.quote:
Calma calmaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe die op de onderste beweegt als een spinnetje![]()
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?quote:
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke horkquote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johan en Gert-Jan Verbeek liggen elkaar toch niet?
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johan vindt Gert-Jan een vermakelijke hork
Daar zit ook wel wat inquote:Op maandag 16 juni 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gert-Jan vindt Johan de Berlusconi van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |