Goh.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen.
Ik vind het wel vet hoe die mast altijd valtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.quote:
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen. Andere cultuur etc. je moet rekening met dingen houden.
Jij bent Iraans?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.Kan tussen de 6 en 9 maanden duren. Als ik die heb, dan kijken wanneer ik wil gaan.
BF3 referentie?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef fyah het volgende:
Ohnee wacht dat was ergens anders. Tehran was met die snelweg in het donker. Ook vet!
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.
Stel je voor dat je met een andere cultuur in aanraking komt.quote:
Ja.quote:
Aan die Costa Brava toestanden wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.
...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Hehe 14.gifquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Bzztquote:
Hey. :$quote:
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.quote:
Haha, deze weer.quote:
Jij was gay?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
goed om te horen dat je genezen bentquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
What happenedquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
Ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je me een mietje vond naar aanleiding van die uitspraak.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |