Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar zehma-mooiboys idd, ik verwachtte haatbaarden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
UVT / Een spel voor dames - wat vinden jullie ervan? (mailen is mogelijk!)
Wa :s
Niet alleen meer mooie mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.
Feit.
ewaquote:
Klopt, ook mooiere landschappen.quote:
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Waaromquote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
Leer me het Iraanse paringsritueel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.quote:
Kksmooth dit.quote:
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Ga met mij mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Er zijn wel bepaalde dingen wat je daar typisch niet mee doen toch?quote:
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |