moet je me ook niet drogeren gekquote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Je woont in Pripjat ofzo? Zou daar graag eens heen gaan trouwens.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.
Hier heb je enkel de bossen bij de duinen. Wel nog een aantal van die verschrikkelijke cultuur bossen. Ook wel fijn, maar niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.
Cool, die band kende ik helemaal niet.quote:
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinylquote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, die band kende ik helemaal niet.
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinyl.
Heb wel een paar zeldzame pareltjes ja. Maar echt heel uitgebreid is het ook weer niet, mag nog wel wat meer bij maar m'n inkomen is d'r nu ook niet naar.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.
hehehequote:
Ja ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |